35540648
Základná škola Nám. L. Novomeského 2, Košice
Nám. L. Novomeského 2, Košice, 04001, SVK
36507881
PESMENPOL, spol. s r.o.
Železničiarska 16/3815 , Prešov, 08001, SVK
Prenosné hokejbalové ihrisko
Ihrisko, hokejbal,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Prenosné hokejbalové ihrisko
|
|
---|---|
Funkcia |
Špecifikácia povrchu |
Rozmery ihriska : minimálna vnútorná veľkosť: 52 m dlhé a 26 m široké, rohy musia byť zaoblené v polomere 7 až 8,5 m. Športový plastový povrch, ihriskama byť dlaždicový, rozoberateľný systém s UV stabilizátorom. Povrch špeciálne určený pre hokejbal, hokej, jednoduchá a rýchla montáž a demontáž. |
Celková hrúbka povrchu maximálne 11 mm, každý diel musí mať max 7 spájacích bodov kôli pevnosti a min 5 bodov. Povrch musí byť protišmykový, obsahuje látku proti UV žiareniu a odrazu slnečných lúčov. Má sa rozkladať a skladať nekonečne veľakrát. Záruka na povrch minimálne 10 rokov. Prvotná montáž na existujúcu betonovú plochu. |
Súčasťou dodávky prenosného hokejbalového ihriska sú aj požadované čiary na hracej ploche - hokejbalové ihrisko, podľa platných pravidiel hokejbalu. |
Ihrisko musí byť obklopené umelohmotnou stenou zvanou ÚHRADY (mantinelový systém), ktorý musí byť bielej farby. |
Mantinely musí byť minimálne 1,17 m a maximálne 1,30 m vysoké, merané od povrchu ihriska. |
Mantinely musia byť zhotovené tak, aby jeho plocha obrátená k ihrisku bola hladká a neboli na nej žiadne výstupky, ktoré by mohli hráčom spôsobiť zranenie. Ochranné zariadenia a podpery, ktoré udržujú hradenie v správnej polohe, musia byť montované na vonkajšej strane mantinelov. |
Medzery medzi menatinelmi ( doskami )nesmú byť väčšie ako 3 mm. |
Mantinelový systém na hokejbalové ihrisko vnútorných rozmerov 52x26m, min r = 7m, požadujeme z vysokoodolného polypropylénu, s UV stabilizátorom, s hrúbkou min. 12 mm, alebo vodeodolnou drevenou preglejkou hrúbky min. 15mm. Farba biela, výška mantinelu 1,17 až 1,3 m. Vrchné madlá s totožného materiálu. Konštrukcia mantinelov z pozinkovaných (hrúbka vrstvy zinku je min. 200 mikrónov) jaklových profilov (profilmin. 50/25/2mm). Polypropylénové dosky majú byť uchytené k nosnej oceľovej konštrukcii mantinelov za pomoci nitov. |
Súčasťou mantinelového systému budú dvierka - vstupy. Vstupy slúžia ako striedačky (2 ks) a trestné lavice (2 ks) + úprava pre vjazd malého mechanizmu šírka min. 2m. |
Všetky dvierka vedúce na ihrisko sa musia otvárať smerom od hracej plochy. Medzery medzi dvierkami a hradením (mantinelom) nesmú byť väčšie ako 8 mm. Dvierka musia byť riešené tak , aby nebol možný únik lopty pri hre. |
Na obidvoch kratších stranách ihriska vrátane oblúkov budú ochranné siete z PP 45/45/4mm, ktoré majú presahovať 2m za zaoblením hracej plochy. Výška ochrannej siete min. 2m. Jednotlivé moduly sieti musia byť kotvené, alebo zaťažené betónovým závažím podľa inštrukcií výrobcu, v súlade s pravidlami hokejbalovej federácie. |
Mantinelová výplň modulu požadujeme z vodeodonej drevenej dosky hrúbky min.15mm, opatrená fenolickým filmom. Vodeodolné dosky k modulom prichytávať antikorovými nitmi. |
Celý systém ihriska ma byť skladací, bez zvarovania spojov na stavenisku, aby sa predišlo poškodeniu zinkovania. Moduly budú upevnené do betónovej platne s možnosťou ich demontáže a prenesenia na iné miesto. Mantinely sa budú montovať na betonoú plochu pomocou rektifikačných skrutiek. |
Na vrchnej časti modulov mantinelového systému osadiť hliníkové madlo, ktoré má byť ošetrené práškovacou modrou farbou. Horné hrany madla zaobliť kvôli bezpečnosti pri športovaní. |
Na dolnej častimantinelu bude pripevnený OCHRANNÝ PÁS žltej farby, 15 až 25 cm vysoký - okapová lišta, ktorá bude pripevnená z nútoornej strany k mantinelu. |
Rozdelenie a vyznačenie hracej plochy : Hracia plocha sa pozdĺžne rozdelí piatimi čiarami, vyznačenými cez celú šírku ihriska a pokračujúcimi kolmo do výšky ohradenia. |
Bránkové čiary : Čiary vyznačenej 4 m od oboch koncov ihriska, 5 cm široké a červenej farby sa nazývajú: bránkovej čiary. |
Modré čiary : Hracia plocha medzi oboma bránkovými čiarami je rozdelená na tri rovnaké časti čiarami 30 cm širokými modrej farby, ktoré sa nazývajú: MODRÉ ČIARY . Tieto čiary vymedzujú tri pásma, definovaná nasledovne: pre družstvo je pásmo, kde sa nachádza jeho bránka: OBRANNEJ PÁSMO , pásmo uprostred je STREDNÉ PÁSMO najvzdialenejšie pásmo od jeho bránky je útočnom pásme . |
Stredná čiara : Čiara, ktorá sa nazýva STREDNÁ ČIARA, sa nachádza uprostred ihriska. Musí byť 30 cm široká a červenej farby. |
Trestné lavice najmenej pre 5hráčov. Trestné lavice umiestniť po oboch stranách naproti hráčskym laviciam. Rozmer lavice min. 4 m dlhé a min. 1,5 m široké. |
Každá trestná lavica musí byť vybavená samostatnými dvierkami, ktoré sa nachádzajú v strednom pásme. |
Striedačky požadujeme 2ks. Výška striedačiek min. 2,6m, šírka min. 2m. Po celej dĺžke bude vyvýšené sedenie (drevené dosky s povrchovou úpravou), konštrukcia z pozinkovaných jaklových profilov. Striedačky zo zadných a bočných strán budú chránené plastovými doskami ( vysoko odolný polypropylén bielej farby s UV stabilizátorom), zastrešenie trapézovým profilom min. RAN 20, v súlade s pravidlami hokejbalovej federácie. |
Profil zábradlia: Rúra min.40x2 mm, Nosný rám pod sedadlom: jäkel min. 60/40/3 mm |
Ihrisko musí byť vybavené elektrickými hodinami (ukazovateľom stavu stretnutia), aby diváci, hráči a rozhodcovia boli presne informovaní o: názvoch oboch tímov, odohranom čase v každej tretine, ktorý sa počíta v minútach a sekundách od 0:00 do 20:00. |
trestoch, ktoré zostáva odpykať, aspoň dvoch hráčov každého družstvá, s odpočtom od stanovenej výšky do 0 sekúnd, skóre, oddychových časoch, s odpočtom od 30 do 0 sekúnd, prestávkach, s odpočtom od 5 do 0 minút. |
červené svetlo, ktoré rozsvieti gólový rozhodca, ak je dosiahnutý gól, zelené svetlo, ktoré rozsvieti automaticky elektrické hodiny, akonáhle časomerač zastaví čas a na konci každej tretiny a predĺženia. |
Povrchová ochrana nosných prvkov:Žiarové zinkovanie podľa EN ISO 1461 Povrchová ochrana zábradlia: Žiarové zinkovanie podľa EN ISO 1461 + farba podľa požiadavky investora. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mantinelový systém na hokejbalové ihrisko 52x26m (presná špecifikácia viď. funkčná špecifikácia predmetu zákazky)min. v= 1,25m | kpl | 1,0 | ||
Vstupné dvierka (pesná špecifikácia viď. funkčná špecifikácia predmetu zákazky) | ks | 4,0 | ||
Ochranné siete za bránkami, vrátane konštrukcie a príslušenstva na uchytenie sietí,(presná špecifikácia viď. funkčná špecifikácia predmetu zákazky) | ks | 2,0 | ||
Betónové závažia | ks | 64,0 | ||
Striedačky (presná špecifikácia viď. funkčná špecifikácia predmetu zákazky) | ks | 2,0 | ||
Trestné lavice(presná špecifikácia viď. funkčná špecifikácia predmetu zákazky) | ks | 1,0 | ||
Elektrické hodiny (športova časomiera pre hokejbal (hokej) )Bezdrôtové, pomocou diaľkového ovládača s dosahom do min. 150 m | ks | 1,0 | ||
Hokejbalové bránky vrátane sietí | ks | 2,0 | ||
Športový plastový povrch, dlaždicový, rozoberateľný systém s UV stabilizátorom, povrch je špeciálne určený pre hokej a inline hokej, jednoduchá a rýchla montáž a demontáž, súčasťou sú čiarami podľa platných pravidiel hokejbalu (presná špecifikácia viď. funkčná špecifikácia predmetu zákazky) | m2 | 16,10 | ||
Doprava, montáž a prvotné zaškolenie osôb na montáž a demontáž hokejbalového ihriska | kpl | 1,000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebný zákon v znení neskorších predpisov ( posledná novela Zákon č. 479/2005 Z. z.) | Zákon č. 50/1976 Zb. |
ktorou sa určujú základné požiadavky na zaistenie bezpečnosti práce a technických zariadení v znení Vyhl. č. 484/1990 Zb. | Vyhláška č. 59/1982 Zb., |
o bezpečnosti práce a technických zariadení pri stavebných prácach | Vyhláška SÚBP a SBÚ č. 374/1990 Zb. |
o bezpečnosti práce a technických zariadení pri prevádzke, údržbe a opravách vozidiel | Vyhláška SÚBP a SBÚ č. 208/1991 Zb. |
o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov (úplne znenie - Zákona č. 367/2001 Z. z.) | Zákon č. 330/1996 Z. z. |
o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov v znení neskorších predpisov (Nariadenia vlády SR č. 470/2003 Z. z.) | Nariadenie vlády SR č. 159/2001 Z. z. |
o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na pracovisko | Nariadenie vlády SR č. 201/2001 Z. z. |
o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci s bremenami | Nariadenie vlády SR č. 204/2001 Z. z. |
o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami | Nariadenie vlády SR č. 247/2001 Z. z. |
o požiadavkách na používanie označenia, symbolov a signálov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci | Nariadenie vlády SR č. 444/2001 Z. z. |
o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko v znení neskorších predpisov (Nariadenie vlády SR č. 282/2004 Z. z.) | Nariadenie vlády SR č. 510/2001 Z. z. |
o ochrane zdravia pred hlukom a vibráciami v znení neskorších predpisov (Nariadenie vlády SR č. 44/2005 Z. z.) | Nariadenie vlády SR č. 40/2002 Z. z., |
o ochrane zdravia pri práci s karcinogénnymi a mutagénnymi faktormi | Nariadenie vlády SR č. 46/2002 Z. z., |
o ochrane zdravia pri práci s biologickými faktormi | Nariadenie vlády SR č. 47/2002 Z. z., |
o minimálnych požiadavkách na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia vo výbušnom prostredí | Nariadenie vlády SR č. 493/2002 Z. z., |
o podmienkach poskytovania osobných ochranných pracovných prostriedkov | Nariadenie vlády SR č. 504/2002 Z. z., |
na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení | Vyhláška MPSVR SR č. 718/2002 Z. |
Zákonník práce v znení neskorších predpisov | Zákon č. 433/2003 Z. z.úplné znenie Zákona č. 311/2001 Z. z. |
Tribúny sú vyrábané v súlade s predpismi EU, | norma č. PN-EN 13200 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
1.3.1. Požaduje sa predložť zoznam min.3 referencií obdobného charakteru, súvisiace s predmetom zákazky, tak aby minimálne dve z nich boli v hodnote 50 000,-€ bez DPH (do 3 pracovných dbní od uzavretia zmluvy ) |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky, |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, právneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.4.1. Nepredložením požadovaných dokumentov v osobitných požiadavkách v stanovenom termíne uchádzač súhlasí so zmluvnou pokutov 5 000,- € bez DPH z dôvodu marenia verejného obstrávania. Pokuta je splatná na základe osobitnej faktúry do 14 dní od termínu jej vystavenia |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.6.1. Dodavateľ sa zaväzuje, že vykoná Dielo riadne a včas v termíne. |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.11. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
2.11.1. Pri vedení stavebného denníka sa budú zmluvné strany riadiť príslušnými ustanoveniami, najmä ustanovením § 46 písm. d) zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Dodávateľ začiatok prác oznámi Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred. |
2.11.2. Stavebný denník sa bude nachádzať vždy na stavenisku, na mieste vopred dohodnutom pri odovzdaní, aby bol k dispozícii pre kontrolu denných záznamov a možnosť zápisu zo strany investora, stavebného dozoru, technickým dozorom Objednávateľa, prípadne ďalším účastníkom stavby. |
2.12. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
2.13. Dodávateľ je povinný: |
2.13.1. upozorniť na chyby v Zmluvnom formulári a jeho prílohách a ostatných podkladoch súvisiacich so zhotovením Diela a to najneskôr do času, kedy má dôjsť k zhotoveniu časti Diela, ktorej sa chyba v Zmluvnom formulári a jeho prílohách týka. |
2.13.2. tieto zistenia na svoje náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné zhotovenie Diela, ak ich plnenie je nevyhnutné na riadne zhotovenie Diela, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak. |
2.14. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.15. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.16. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií,ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.17. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
2.17.1. Riadnym vykonaním Diela a riadnym splnením všetkých záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy sa rozumie riadne vykonanie Diela v súlade s touto zmluvou. Tak, aby bolo spôsobilé pre úspešné ukončenie procesu odovzdania a preberania Diela, ktorého výsledkom je Protokol o odovzdaní a prevzatí Diela. |
2.17.2. Podmienkou riadneho vykonania Diela je aj úspešné vykonanie všetkých skúšok predpísaných osobitnými predpismi a záväznými normami. Protokol o odovzdaní a prevzatí Diela musí byť zo strany Objednávateľa podpísaný: Objednávateľom, odborným autorským dohľadom Objednávateľa. |
2.17.3. Protokol o odovzdaní a prevzatí Diela musí byť zo strany Dodávateľa podpísaný najmä: stavbyvedúcim a osobou oprávnenou konať za Dodávateľa v realizačných veciach. Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi súčinnosť v takej forme a takým spôsobom, ako predpokladá účel zmluvy. Dodávateľ po vykonaní Diela zabezpečí odstránenie objektov a zariadení, ktoré sa nachádzajú na stavenisku, zabezpečí jeho likvidáciu a vypratanie, úpravou terénu staveniska do 10 dní po odovzdaní Diela Objednávateľovi. |
2.17.4 Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2.17.5. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
2.18. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a staveb. výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí potrebných ku kolaudacií diela, |
revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
2.18.1. Zaškolenie obsluhy |
2.19. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade |
doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.19.1. identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
2.19.2. identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
2.19.3. čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
2.19.4.Dodávateľ sa zaväzuje, že: a) strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom zákazky oprávnenými osobami, zároveň zaväzuje, že poskytne týmto osobám potrebnú súčinnosť. b) umožní všetkým kontrolným subjektom a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami, úplný prístup k svojmu účtovníctvu. |
2.19.5. Dodávateľ sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly k inej dokumentácii, ktorá súvisí s plnením zmluvy a/alebo so zmluvou, a že týmto oprávneným osobám umožní vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením zmluvy a/alebo so zmluvou, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentácie určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ zodpovedá za škody na cudzom majetku, ktoré by vznikli z jeho činnosti a tieto odstráni na vlastné náklady. |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do 30 dní odo dňa odovzdania staveniska |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
pokračovanie: Dodávateľe je povinný si zabezpečiť na vlastné náklady určené meradlo s platnou revízou na meranie spotrebných médií. Zápis s počiatočnou hodnotou meradla sa vykoná pri odovzdaní staveniska v stavebnom denníku a zároveň sa zhotoví a priloží fotodokumentácia. Po ukončení diela sa zapíše koncový sav meradiel a vyhodnotí sa spotrebované množstvo medií. |
Cenu za spotrebované množstvo je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi, a to na základe vystavenej faktúry |
- zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení, revíznych správ, a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie, odovzdanie a spustenie do prevádzky Diela |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
- akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
- Cena za vykonanie Diela je maximálna, ktorú nemožno zvýšiť a je pre Dodávateľa záväzná. V prípade, ak dôjde k zmene sadzby DPH (zníženiu alebo zvýšeniu) je Dodávateľ povinný fakturovať za práce, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, aktuálne platnú sadzbu DPH. O zmene sadzby DPH uzatvoria zmluvné strany písomný dodatok k tejto zmluve. |
- Cena za Dielo zahŕňa okrem stavebných prác a dodávok aj všetky poplatky za odborné skúšky, merania, poplatky za energie pri realizácii Diela, telefón, poplatky za odvoz a uskladnenie odpadov, cenu za zariadenie staveniska a ostatné náklady Dodávateľa. Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia, vypratanie zariadenia staveniska a staveniska samotného sú súčasťou ceny za Dielo. |
4.2.Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnený Dodávateľom o všetky ceny jednotliv. položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3) kalendár. dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlač. a el. verzii. |
4.2.1. Ocenený rozpočet stavby musí spĺňať túto podmienku: jednotlivé položky rozpočtu a ich súčty sa uvádzajú v eurách s presnosťou na dve desatinné miesta. V programe MS Excel sa pre takýto spôsob musí použiť funkcia „round“ (matematické zaokrúhlenie). |
- Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1 000,00 EUR |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela, |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.4.Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písom. dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.4.1. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných právnych predpisov a súčasne musí obsahovať aj názov diela podľa inštrukcií Objednávateľa. |
5.4.2. Prílohou faktúry musí byť: - Protokol o odovzdaní a prevzatí Diela. - Položkový rozpočet. - Krycí list rozpočtu. - Fotodokumentácia o postupe realizácie prác a zrealizovaných prácach na elektronickom nosiči dát. - Atesty a certifikáty zabudovaných materiálov, doklady o likvidácii odpadov, záznamy a protokoly o vykonaných skúškach, ak mali byť vykonané. |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia. |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. |
5.9.1 Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti stanovené právnymi predpismi a požiadavky Objednávateľa, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi bez zaplatenia. Doručením opravenej faktúry Objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti. Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadny preddavok alebo zálohu na plnenie predmetu zákazky. |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov |
6.1.1 Dodávateľ zabezpečí pozáručný servis |
6.1.2. Dielo zahrňa aj nákaldy za vykonanie prehliadky zariadenia 1x za rok počas záručnej doby. |
6.1.3. Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 24 hodín od ich oznámenia objednávateľom. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (1200) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb ( najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.7., 2.8., 4.2. a 8.6. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie |
za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
- ekvivalentný výrobok vrátane popisu parametrov, ktorý spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu na ktorý je požadovaný výrobok určený |
8.2.1. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že pri realizácii diela nepoužije materiál, o ktorom je v dobe jeho zabudovania známe, že je škodlivý resp. je po záručnej dobe, alebo vykazuje iné vady a nedostatky. Zámenu materiálov a výrobkov musia potvrdiť objednávateľom |
8.2.2. Objednávateľ je oprávnený i v priebehu realizácie požadovať zámeny materiálu a zhotoviteľ je viazaný na tieto zmeny pristúpiť. Požiadavky na zámenu materiálu odsúhlasené odborným autorským dohľadom Objednávateľa. Musia byť vykonané písomnou formou. Zhotoviteľ má právo na prípadnú úhradu preukázateľných nákladov, pokiaľ k zámene dôjde až počas zabudovávania materiálov, príp. 1 mesiac pred ich zabudovaním (záväzná objednávacia doba). Všetky skutočnosti musia odsúhlasiť osoby zodpovedné – objednávateľ. |
8.3 Dodávateľ najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela |
- Dodávateľ predloží Objednávateľovi - kópiu poistnej zmluvy, kópiu uhradenia poistného |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
8.4. Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmetnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené,, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvy |
8.5. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu |
9. Iné: |
9.1 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
9.2 Dodávateľ je povinný postupovať v zmysle zákona a registrovať sa v RKUV. Plnenie zmluvy subjektom, ktorý nie je registrovaný v RKUV je nezákonné a objednávateľ má možnosť uplatniť odstúpenie od zmluvy podľa Čl. XVIII ods. 2 písm. a) VZP |
9.3 Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH. |
9.3.1 Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH t. z. bez DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
9.4. Ak cena za plnenie predmetu zákazky bude nižšia o viac ako 30 % ako je cena, ktorú Objednávateľ určil ako maximálnu výšku zdrojov, ktorú má na predmet zákazky určenú, Objednávateľ ju považuje za mimoriadne nízku. |
- V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy: |
- vysvetlenie, doklady a dokumenty, ktorými bude vedieť preukázať reálnosť plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite za dodržania danej ceny |
Požadované vysvetlenie, doklady a dokumenty by sa mali týkať skutočností v zmysle § 53 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Nedostatočné vysvetlenie a preukázanie mimoriadne nízkej ceny bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy |
10.Dielo bude zhotovené podľa platných pravidiel a noriem hokejbalu. |
11. Všetky vzorky-druhy povrch. úprav, farebnosť a prevedenie je potrebné odsúhlasiť s objednávateľom, príp. odborným autorským dohľadom Objednávateľa. |
12. Dodávateľská firma, ktorá bude realizovať výstavbu musí investorovi predložiť spracovaný technologický postup prác, ktorý musí byť v súlade s bezpečnostnými a vnútropodnikovými smernicami, predpismi a nariadeniami. Realizáciu stavby je potrebné koordinovať s prevádzkou školy. |
13. Zamestnanci dodávateľskej firmy budú z hľadiska bezpečnosti práce pravidelne školení svojim zamestnávateľom |
13.1. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kompletné vybavenie, trvalé a správne používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov svojimi zamestnancami ako aj zamestnancami svojich subdodávateľov počas realizácie diela v zmysle Nariadenia vlády Slovenskej republiky č.395/2006 z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov. Pri porušení tejto povinnosti je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa pokutu vo výške 600 € za každý jednotlivý prípad porušenia a vykázať zamestnanca z pracoviska. |
- Dodávateľ sa takto uplatnenú zmluvnú pokutu zaväzuje uhradiť najneskôr do 14 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
13.2. Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho zamestnanci absolvovali predpísané školenia alebo mali príslušné atesty a osvedčenia. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť svojich zamestnancov zodpovedajúcimi osobnými ochrannými pracovnými pomôckami. Dodávateľ zodpovedá za to, že počas realizácie Diela bude dodržiavať podmienky stanovené v príslušnom povolení na vykonanie Diela vydané oprávneným orgánom, ako aj ďalšie podmienky a požiadavky Objednávateľa uplatnené v súlade so zmluvou. |
13.2. Dodávateľ je povinný zaistiť, aby jeho zamestnanci na stavenisku nepožívali alkoholické nápoje, návykové, omamné a psychotropné látky a nevstupovali na stavenisko pod ich vplyvom. Objednávateľ má právo vykonať dychovú skúšku k zisteniu prítomnosti alkoholu v dychu zamestnanca Dodávateľa. Pri porušení tohto bodu je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa pokutu vo výške 600 € za každý jednotlivý prípad porušenia a vykázať zamestnanca z pracoviska. |
- Dodávateľ sa takto uplatnenú zmluvnú pokutu zaväzuje uhradiť najneskôr do 14 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
14. Pri búracích a stavebných prácach dbať na bezpečnosť pri práci a pri nepredvídaných skutočnostiach , neriešených v projekte informovať projektanta o zmenách |
15. Dodržiavať nariadenie vlády SR 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a 396/2006 Z.z o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko . |
16. Realizácia zákazky nesmie mať vplyv na okolie a ani na životné prostredie v okolí školy, ani rušivé vplyvy z hľadiska zaťaženia hlukom |
17. Počas realizácie stavby je potrebné dodržiavať ustanovenia zákona 718/2012 Z.z na zaistenie bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení |
18. Ďalej je potrebné dodržiavať ustanovenia Vyhlášky SÚBP a SBÚ č 374/90 Zb. a zákona 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov |
19. Dodávateľ musí predložiť potrebné oprávnenia k vykonávaniu predmetu zákazky a prác s tým spojených prác |
20. Práce musia byť v súlade s platnou legislatívou. |
21. Elektroinštalačné zariadenia a elektroinštalačný materiál musia byť posudzované v zmysle zákona č.436/2001 – O technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
22. Dodávateľ elektroinštalácie musí vydať na každý elektroinštalačný výrobok a zariadenia vyhlasenie o zhode. |
22.1. Vyhlásenie o zhode na predmetný elektroinštalačný výrobok a zariadenie tento výrobok a zariadenie oprávňuje používať za obvyklého prevádzkového stavu bez rizika ohrozenia bezpečnosti a zdravia osôb a majetku. |
23. Elektrické zariadenia sa môžu používať iba za prevádzkových a pracovných podmienok pre ktoré boli konštruované a vyrobené, musia byť mechanicky pevné, spoľahlivo upevnené a nesmú nepriaznivo ovplyvňovať iné zariadenia, musia byť dostatočne dimenzované. |
24. Počas výstavby bude vykonávaný autorský a stavebný dozor, prípadné zmeny musia byť konzultované a odsúhlasené odborným autorským dohľadom Objednávateľa. |
25. Zhotoviteľ zodpoveda za poriadok a čistotu na stavenisku a v jeho bezprostrednom okolí a za jeho upratovanie. Za porušenie tejto povinnosti je pokuta vo výške 200€za každý deň porušenia povinnosti udržiavania poriadku. |
25.1. Dodávateľje povinný úplne vypratať pracovisko a ihneď po odozdaní a prevzatí diela ako celku Objednávateľovi a je povinný dať do pôvodného stavu - najmä terénne úpravy. |
26. Prípadné škody preukázateľne zapríčinené zhotoviteľom a jeho subdodávateľmi v priebehu realizácie diela uhradí zhotoviteľ. |
26.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že akúkoľvek ním spôsobenú, alebo zapríčinenú škodu pri realizácii diela odstráni tak, že zaplatí náhradu škody v plnej výške. |
27. Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať na vlastné náklady zneškodňovanie a likvidáciu odpadov vznikajúcich pri realizácii predmetu tejto zmluvy alebo inak na účely realizácie tejto zmluvy. Zhotoviteľ musí dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä predpisy upravujúce nakladanie s odpadmi. |
28. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
29. Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa, bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky v zmysle §7b časť 6 zákona č. 82/2005 Z.z. v nevyhnutnom rozsahu predložiť doklady a osobné údaje fyzických (právnických) osôb, prostredníctvom ktorých dodáva prácu alebo poskytuje službu. Predložené doklady musia preukazovať, že uvedené fyzické osoby majú s ním uzatvorený pracovnoprávny vzťah, prípadne, že vykonávajú pre neho práce (dodávajú služby) v subdodávke (SZČO, právnické osoby). |
Uvedená povinnosť je platná počas celého obdobia plnenia predmetu zákazky, teda vždy, keď dôjde k nástupu novej fyzickej alebo právnickej osoby. Za dodržiavanie Zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení účinnom od 18.6.2016 pri plnení predmetu zákazky je v plnom rozsahu zodpovedá Dodávateľ. Nedodržanie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Cena diela obsahuje | Všetky práce, služby, materiály a tovary súvisiace s realizáciou diela |
Cena diela obsahuje | Odvoz a uskladnenie stavebného a iného odpadu vzniknutého počas realizácie diela |
Cena diela obsahuje | Vyčistenie priestorov (interier a exterier) dotknutých realizáciou diela |
Cena diela obsahuje | Výkon stavebného dozora v zmysle § 46b zákona 50/1976 Zb. |
Cena diela obsahuje | Rezervu na nepredvídané náklady vo výške 5% z ceny zákazky |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nám. L. Novomeského 2, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.08.2016 14:12 — 30.09.2016 14:12
1,00 celok
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2016 14:15
06.07.2016 14:10
06.07.2016 14:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.07.2016 09:39 - Vstupná ponuka | 59 499,60 | € | Cena s DPH |
06.07.2016 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 349,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: