36836567
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Majerská cesta 94, Banská Bystrica, 97496, SVK
31620540
ALTYS, spol. s r.o.
Kremnička 39, Banská Bystrica , 97400, SVK
Kamerový systém a montáž
Kúpa komponentov kamerového systému + inštalácia do 8 objektov.
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kamerový systém a montáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie 13 objektov elektronickým zabezpečovacím systémom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hikvision DS-7204HGHI-SH/A(4-kanálový TVI rekordér pre záznam z TURBO HD kamier Hikvision) | ks | 8 | ||
21.5" AOC e2270swn (LED monitor WLED, 21.5") | ks | 8 | ||
Hikvision DS-2CE16D1T-IR-28 (Vonkajšia HDTVI (Turbo HD) Ir minitubusová kamera,rozlíšenie1080p/25sn/s, objektív f2,8mm F2,3, krytie IP66) | ks | 26 | ||
Hikvision DS-2AE4123TI-D(720p ekonomická vonkajšia Turbo HD (HDTVI) otočná dome kamera s 23X zoomom, IR prisvietením do 100m.) | ks | 4 | ||
HDD 1000GB 1TB SATA 3,5" | ks | 8 | ||
Distribútor napájania LZ-6, 6x poistka 1A | ks | 8 | ||
Koaxiálny kábel s napájaním 2x0,35mm 75ohm 1 meter (Koaxiálny kábel s napájaním používaný pri montáži kamerových systémov. Cena za 1 meter), alternatívne FTP kábel a pasívne HD prevodníky videosignálu | m | 1310 | ||
Lanko oceľové PVC 3/4mm | m | 540 | ||
Napájací zdroj ALPINA-150-12 12V/12,5A 150W | ks | 8 | ||
Montážny materiál (skrutky, zápustky, špárovacia hmota, káblové sťahovačky, priechodky, konzoly atď. | sada | 8 | ||
Montážne práce (doprava, montáž, nastavenie, projekcia, poučenie o obsluhe, odskúšanie, odovzdanie) | sada | 8 |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na miestach plnenia - Lučatín, Brezno, Zvolen, Kriváň, Krupina, Nová Baňa, Banská Štiavnica, Žiar nad Hronom, inštalácia bude na 13-tich objektoch. |
Celková cena pozostáva z : dodávky tovaru, montáže a programovania, záručného servisu, pozáručného servisu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady : dodávky tovaru, montáže a programovaniu, záručného servisu, pozáručného servisu. |
Platby budú vykonané po ukončení diela, po objektoch, na základe skutočne vykonaných prác a cenovej ponuky, odsúhlasených technickým dozorom objednávateľa. Zálohu objednávateľ neposkytuje. |
Dielo bude odovzdávané a fakturované po jednotlivých objektoch na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí diela alebo dohody zhotoviteľa a objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle §71 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. |
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa dohodnutého rozsahu a v súlade s CP zhotoviteľa a podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Ďalej zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo zodpovedá technickým normám, je v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi a bude spĺňať technické podmienky dohodnuté v tejto zmluve. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré predmet diela má v čase jeho odovzdania objednávateľovi a tiež počas doby, na ktorú je zhotoviteľom poskytnutá záruka. Za vady, ktoré sa prejavili po uvedenej dobe, zodpovedá zhotoviteľ iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností v zmysle tejto zmluvy. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 kalendárnych mesiacov a začne plynúť odo dňa odovzdania predmetu diela objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli pre prípad vady diela, že počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť bezplatne všetky zistené vady odstrániť. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje na vlastné náklady odstrániť prípadné vady predmetu diela v čo najkratšej lehote, najneskôr však do 3 dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, písomnou formou, do rúk oprávneného zástupcu zhotoviteľa. Za doručenie sa rozumie aj zaslanie reklamácie prostredníctvom elektronickej pošty. |
Zhotoviteľ je povinný realizovať práce včas a kvalitne, pričom pri omeškaní s uskutočnením prác alebo pri nekvalitnom plnení budú zmluvné strany postupovať v zmysle ustanovení §§560 až 565 ako aj §§365 až 386 Obchodného zákonníka v platnom znení, vrátane náhrady škody z dôvodov omeškania zmluvných povinností. |
Kvalita prác musí zodpovedať STN a technickým podmienkam. V prípade porušenia týchto povinností objednávateľ môže jednostranne odstúpiť od tejto zmluvy. |
Počas realizácie diela je zhotoviteľ povinný manipulovať s náradím, materiálom a mechanizmami tak, aby nedošlo k poškodeniu cudzieho majetku. Zodpovednosť za škodu počas realizácie prác znáša zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť miesto realizácie diela tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného kľudu na mieste realizácie diela nedošlo k poškodeniu zdravia a majetku. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie a plnenie povinností vyplývajúcich zo zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení. |
Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a za dodržiavanie predpisov počas celej realizácie diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok pri vykonávaní diela. Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. Zhotoviteľ nakladá s odpadom v zmysle zákona č.223/2001 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a odpad bude ukladať na skládku odpadu v celom rozsahu na vlastné náklady. |
Objednávateľ je oprávnený priebežne kontrolovať vykonávanie diela. Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, je objednávateľ oprávnený požadovať, aby zhotoviteľ na vlastné náklady odstránil nedostatky vzniknuté chybným vykonávaním diela a práce zrealizoval dohodnutým spôsobom. Ak napriek požiadavkám objednávateľa zhotoviteľ zistené nedostatky v určenej lehote neodstráni, je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Pri ukončení diela zhotoviteľ vyzve objednávateľa na prevzatie diela. Objednávateľ určí termín preberacieho konania. Zúčastnené strany spíšu zápis o odovzdaní a prevzatí diela, v ktorom musia byť uvedené všetky náležitosti o odovzdávanom diele, najmä však všetky zjavné nedostatky a chyby, ktoré sa zistia pri preberacom konaní s uvedením termínu ich odstránenia. |
Zhotoviteľ je povinný pripraviť a predložiť objednávateľovi pred začatím ktoréhokoľvek preberacieho konania potrebné doklady : atesty a certifikáty; zápisnice a osvedčenie o vykonaných skúškach diela; doklady o zhode materiálov; ostatnú potrebnú dokumentáciu. |
Ak zhotoviteľ odovzdá dielo po termíne, je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi dohodnutú zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela za každý čo aj začatý deň omeškania. Ak zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním vád v čase, t.j. do 3 dní od odovzdania reklamácie, je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi dohodnutú zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR za každý deň omeškania. |
Ak objednávateľ neuhradí v termíne splatnosti faktúru, zhotoviteľ môže účtovať za každý deň omeškania 0,05% z dlžnej sumy. Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje povinnosť zhotoviteľa uhradiť objednávateľovi škodu v plnej výške, ktorá vznikla nesplnením záväzkov, ktoré pre neho zo zmluvného vzťahu vyplývajú. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu je možné ukončiť výpoveďou, a to aj bez uvedenia dôvodu. |
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich častí na iný subjekt bez predchádzajúceho súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných strán neplatná. |
Meniť alebo dopĺňať text tejto zmluvy je možné len formou písomných dodatkov, ktoré budú platné, ak budú riadne potvrdené a podpísané oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Za termín ukončenia prác, resp. zhotovenia diela sa podľa tejto zmluvy považuje deň protokolárneho odovzdania diela objednávateľovi. Myslí sa tým fyzické ukončenie vrátane potrebných skúšok funkčnosti predmetu zmluvy (revízií technického vybavenia). |
V prípade prerušenia realizácie diela z dôvodu nepredvídaných udalostí ako je vyššia moc (blesk, požiar, povodeň), ktoré zhotoviteľ nemohol ovplyvniť, zmluvné strany dohodnú dodatkom k tejto zmluve nový termín dokončenia predmetu zmluvy, pričom predĺženie lehoty plnenia bude primerané k dobe, na ktorú bolo potrebné vykonávanie prác prerušiť. |
Ak zhotoviteľ pripraví dielo na odovzdanie pred dohodnutým termínom, objednávateľ sa zaväzuje toto dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Majerská cesta 94, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
06.07.2016 10:12 — 10.08.2016 10:13
1,00 kompletná zákazka
9 247,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2016 10:16
30.06.2016 12:00
30.06.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2016 11:45 - Vstupná ponuka | 9 200,00 | € | Cena bez DPH |
30.06.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 140,58 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: