00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
17986117
Igor Svitek - TOUR KLUB
Starohorská 20, Banská Bystrica, 97411, SVK
Propagačné predmety OP VaI/OP ĽZ
reklamné predmety, propagácia OP, potlač, tlačové služby
Tovar, Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Propagačné predmety OP VaI/OP ĽZ
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety propagujúce objednávateľa, operačné programy a projekty, zvyšovanie povedomia verejnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierová taška - Papierová taška lamino, min. odporúčaný rozmer (š x h x v): 240 x 80 x 320 mm, biela, na stojato, bavlnené rúčky okrúhle alebo ekvivalent s potlačou loga OP ĽZ. | ks | 500 | ||
Papierová taška - formát A4 na ležato - Papierová taška 200 ks biela, 200 ks modrá, 200 ks recyklovaná lamino vo formáte A4 na ležato min. odporúčaný rozmer (š x h x v): 375 x 110 x 280 mm, bavlnené rúčky okrúhle alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 600 | ||
Poznámkový blok A4 - Poznámkový blok A4, čistý, trhací, lepená väzba, 50 listov alebo ekvivalent s potlačou loga 800 x OP VaI a 800 x OP ĽZ. | ks | 1600 | ||
Záznamová kniha (ceruzková) - Záznamová kniha linajková z bezdrevného písacieho papiera. Obálka z tvrdého kartóna potiahnutá laminom, potlač dodaným farebným motívom, min. odporúčaný rozmer (v x š x h): 210x145x12mm, min. 96 listov, alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 800 | ||
Sada lepiacich bločkov v krabičke - Sada papierikov na poznámky vrátane farebných lepiacich papierikov (min. 105 bielych lístkov a min. 159 farebných lepiacich lístkov) v papierovej krabičke, min. odporúčaný rozmer (š x v x h): 115 x 32 x 95 mm, strieborná alebo ekvivalent s potlačou loga 200 x OP VaI a 200 x OP ĽZ. | ks | 400 | ||
Zápisník - formát A6, tvrdý obal so zaoblenými rohmi, zatváranie na širokú gumičku, min. odporúčaný rozmer (š x v x h): 93 x 144 x 15 mm, oranžová alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
Pero guľôčkové - Kovové gulôčkové pero s kovovým hrotom a kovovou sponou, modrá náplň, tmavomodrá/strieborná alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
Sada pero + pentelka+plniace pero (reprezentatívne) - Sada - guľôčkové pero + mechanická ceruza, materiál: kov, modrá náplň, strieborná, balené v krabičke alebo ekvivalent s potlačou loga 100 x OP VaI a 100 x OP ĽZ. | ks | 200 | ||
Dosky na spisy papier - Dosky na spisy z pevného kartónu s troma chlopňami a gumičkou, formát A4, gramáž min. 400 g, alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
Dosky na spisy plast - Dosky na spisy, priehľadný PP materiál, farba šedá a oranžová, kapacita min. 150 A4 listov (80 g/m2 ), elastická gumička na bezpečný prenos dokumentov, 3 chlopne alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP ĽZ. | ks | 500 | ||
Záložka do knihy - Záložka do knihy v tvare pierka s guľatým háčikom na zavesenie cez okraj knihy, rozmery: min. 10x80mm (šírka v najširšom mieste x dĺžka), prievlak: min. 2 mm alebo ekvivalent s potlačou loga OP ĽZ na obale záložky. | ks | 200 | ||
Sada 3 grafitové ceruzky, pravítko, orezávátko, guma v kartónovej krabičke - Sada - 3 grafitové ceruzky, pravítko, orezávátko, guma v kartónovej krabičke, svetlohnedá,min. odporúčaný rozmer (v x š x h): 177×45×13 mm, materiál - lepenka alebo ekvivalent s potlačou loga OP ĽZ. | ks | 100 | ||
Menovka - visačka s remienkom - visačka na krk z pevného priehľadného PVC a bezpečnostným remienkom. Remienok modrej farby alebo čiernej farby. Rozmery PVC vysačky min. 60 × 90 mm alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
USB kľúč - s min. kapacitou 16 GB, odporúčané farby oranžový 500 ks/modrý 500 ks alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
Slúchadlá - Slúchadlá s 3,5 mm audio jackom v plastovom obale alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
Multifunkčné pero so stylusom - Guľôčkové pero a stylus s otočným mechanizmom. alebo ekvivalent s potlačou loga 500 x OP VaI a 500 x OP ĽZ. | ks | 1000 | ||
Obálky DL - Samolepiace biele obálky DL s krycím pásikom, s otvorom na dlhšej strane, min. (90 g/m2 ), o rozmere min. 110x220 mm - 1000 ks pre OP ĽZ (viď dizajn manuál OP ĽZ) a 2000 ks pre OP VaI ( viď dizajn manuál OP VaI) alebo ekvivalent s potlačou loga OP. | ks | 3000 | ||
Obálky C4 - Poštové obálky biele samolepiace, min. (90 g/m2), otvor na kratšej strane, o min. rozmere 229x324 mm, alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 1500 | ||
Roll-up - Plátno a jeho potlač, šírka 85 cm, bez stojanu, grafický návrh dodá ver. obstarávateľ, počet farieb 4 CMYK, alebo ekvivalent. | ks | 7 | ||
Vizitky - Tlač obojstranných vizitiek podľa grafického návrhu ver. obstarávateľa pre 110 zamestnancov, 1660 ks OP ĽZ a 3670 ks OP VaI, odporúčame papier Munken Print White, min. (300 g/m2 ), rozmer 90 x 50 mm, počet farieb 4 CMYK, alebo ekvivalent. | ks | 5330 | ||
Externá nabíjačka - Univerzálna externá batéria/nabíjačka, napájanie batérie micro USB, na nabíjanie USB zariadení, vrátane kábla, min. kapacita batérie min. 2200 mAh, alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 50 | ||
Kávová súprava - Séria keramických šálok a podšálok v matnom prevedení (objem max. 150 ml), reprezentatívne sady vo viacerých farebných prevedeniach z mysle Dizajn manuálu OP VaI alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 30 | ||
Poháre na vodu - Pohár na vodu s objemom 220 ml, číre sklo, alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 30 | ||
Letáky - Tlač obojstranného letáku veľkosti A4, skladačka A4 ohnutá na tretiny (po ohnutí rozmer max. 210x99 mm), papier lesklý (min. 0.12mm / 150g/m2), grafický návrh letáku pre OPVaI /tlač 2000 ks/ a pre OP ĽZ /tlač 2000 ks/ dodá verejný obstarávateľ, počet farieb 4 CMYK, alebo ekvivalent. | ks | 4000 | ||
Brožúry OP VaI - Tlačená verzia Operačného programu Výskum a inovácie s potlačou podľa dizajn manuálu OP VaI, počet strán max. 200, min 80g/m2, formát A4, obálka lamino min. 130g/m2 , väzba mäkká lepená, grafický návrh dodá verejný obstarávateľ, počet farieb 4 CMYK, alebo ekvivalent. | ks | 50 | ||
Brožúry OP ĽZ - Tlačená verzia Operačného programu Ľudské zdroje - Prioritná os 1 Vzdelávanie, s potlačou podľa dizajn manuálu OP ĽZ, počet strán max. 30, min 80g/m2, formát A4, obálka lamino 160 g/m2 , väzba mäkká lepená, grafický návrh dodá verejný obstarávateľ, počet farieb 4 CMYK, alebo ekvivalent. | ks | 50 | ||
Kľúčenka so žetónom - Kľúčenka so žetónom do nákupného košíka, plastový žetón v plastovom zasúvacom zásobníku, kovový krúžok na kľúče, alebo ekvivalent s potlačou loga OP VaI. | ks | 1000 |
Názov |
1. Od dodávateľa sa požaduje, aby do ceny výrobkov započítal kvalitatívne a technologicky najvhodnejšiu potlač v závislosti od druhu (zloženia) propagačného materiálu. |
2. Motív potlače jednotlivých položiek bude zameraný na implementáciu Operačného programu Výskum a inovácie, resp. Operačný program Ľudské zdroje, Prioritná os 1 Vzdelávanie v súlade s design manuálmi Operačných programov a manuálmi pre informovanie a komunikáciu. |
3. Objednávateľ požaduje dodanie grafického návrhu potlače jednotlivých reklamných predmetov pred dodaním tovaru e-mailom kontaktnej osobe, ktorá bude objednávateľom bezodkladne určená a dodávateľovi oznámená po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. |
4. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 3 dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku vrátane potlače v EUR bez DPH a v EUR s DPH. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služieb o hodnotu DPH. |
5. Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia. |
6. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky ani zálohu na realizáciu zákazky. |
7. Zmluva je uzavretá na dobu určitú do 31.07.2016. |
8. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý spĺňa požiadavky na predmet zákazky, bez zjavných faktických a právnych vád, v najlepšej možnej akosti, novo vyrobený, vrátane všetkej dokumentácie potrebnej na prevádzkovanie/používanie tovaru v lehote do 31.07.2016. |
9. Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy prevzatím dodávky a následným podpisom dodacieho listu. |
10. Fakturácia nákladov bude vykonaná na základe skutočného počtu dodaných kusov tovarov a služieb. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. K faktúre je dodávateľ povinný priložiť potvrdený dodací list. |
11. Dodávateľ po odovzdaní tovaru bezodkladne vystaví faktúru a odošle ju na adresu objednávateľa v dvoch vyhotoveniach. |
12. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
13. V prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu dodania tovaru, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania a v prípade, že dodávateľ nevybaví uplatnenú oprávnenú reklamáciu v zákonom stanovenej dobe, je oprávnený objednávateľ uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 10,00 EUR za každý deň omeškania; Uvedené sa nevzťahuje na prípad vrátenia neúplnej alebo obsahovo nesprávnej faktúry. |
14. v prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania. |
15. Dodávateľ berie na vedomie, že predmet plnenia zákazky okrem rozpočtových prostriedkov bude hradený aj na základe získania finančných prostriedkov z fondov EÚ a je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a službami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku oprávnenými osobami, ktorými sú: |
a) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, d) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, e) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
16.V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží |
na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.07.2016 11:00 — 31.07.2016 11:00
1,00 projekt
23 643,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2016 08:37
01.07.2016 10:00
01.07.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2016 09:11 - Vstupná ponuka | 23 640,00 | € | Cena s DPH |
01.07.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: