00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
48124419
VERDI, s. r. o.
Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK
Kancelárske a kuchynské potreby, hygiena
Kancelárske a kuchynské potreby, hygiena
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárske a kuchynské potreby, hygiena
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske a kuchynské potreby, hygiena |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zoznam: balenie/charakteristika | Množstvo: |
1. Prosavon tekuté mydlo antib.davkovac 500 ml - jemné krémové tekuté mydlo s olivovým olejom a ošetrujúcimi prísadami, vhodné na časté a šetrné umývanie rúk i pre hygienu celého tela, vhodne na umývanie pred hyg. a chir. dezinfekciou v zdravotníckych zariadeniach. | 120 ks |
2. Baliaca páska, 48 mm x 50 m, TESA , priehľadná, na uzatváranie kartónov, balíkov a obalov, vhodná aj na lepenku, silné lepenie, nehľučná pri odvíjaní vhodná do každého ručného dispenzora. | 60 ks |
3. Zapalovač veľký kuchynský, plynový, s možnosťou plnenia, minimálne 10 cm dlhá tryska. | 10 ks |
4. Sprchový záves pevný 180x220, PVC s krúžkami, vysoká odolnosť voči opotrebeniu. | 40 ks |
5. Bublinková obálka, vonkajšie rozmery: 140x225 mm, B/12, biele, silikónové vnútorné bublinky chránia obsah obálky, na ľahko poškoditeľné zásielky. | 400 ks |
6. Bublinková obálka, vonkajšie rozmery: 200x275 mm, D/14, biele, vnútorné bublinky chránia obsah obálky , na ľahko poškoditeľné zásielky. | 200 ks |
7. Veľkoobjemový odpadkový box Big-Box 60, čierny, nerezový, výkyvný obdĺžnikový vrchnák z pevného čierneho plastu, tvar vrchnáka s poistkou na otvorenie, vrchnák sám uzavrie, mobilný, príslušenstvo, kolieska, výška 720mm, objem 60l. | 10 ks |
8.Kôš na triedený odpad červený Manutan, určené na zber triedeného odpadu , osadené samozatváracou klapkou a odnímateľným horným vekom , vyrobené z kvalitného oceľového plechu , povrchovo upravené práškovou farbou hladký povrch uľahčuje čistenie, volne stojaci, v x š x h (mm) 700 x 335 x 255. | 1ks |
9. Kôš na triedený odpad modrý Manutan, určené na zber triedeného odpadu , osadené samozatváracou klapkou a odnímateľným horným vekom , vyrobené z kvalitného oceľového plechu , povrchovo upravené práškovou farbou hladký povrch uľahčuje čistenie, volne stojaci, v x š x h (mm) 700 x 335 x 255. | 1ks |
10. Kôš na triedený odpad žltý Manutan, určené na zber triedeného odpadu , osadené samozatváracou klapkou a odnímateľným horným vekom , vyrobené z kvalitného oceľového plechu , povrchovo upravené práškovou farbou hladký povrch uľahčuje čistenie, volne stojaci, v x š x h (mm) 700 x 335 x 255. | 1ks |
11. Papierový pohár s potlačou HOT DRINKS 200ml ( O 80mm), 50ks v balení, na horúce nápoje. | 20 balení |
12. Viečko vypuklé biele pre papierové kelímky O 80 mm / 100ks v balení, materiál PS. | 10 balení |
13. Osviežovač Air Wick spray 250ml PURE - novinka, kvety čerešní, osviežovač vzduchu v spreji , eliminuje zápachy bez zrážania vlhkosti a zanecháva tak príjemnú sviežu vôňu. | 120 ks |
14. Obrúsky TORK TISSUE 2vrstvové, 33x33 cm , biele / 250 ks v balení , mäkké, ohyb: 1/4. | 420 balení |
15. Toaletný papier JUMBO biely Soft, 2-vstvový, priemer 190 mm, 100% celulóza, extra mäkký, návin 140m. | 360 ks |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa, |
- objednávateľ pripúšťa dodanie vo forme inovácie tovaru pri súčasnom dodržaní všetkých dohodnutých podmienok. |
2. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
3. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi na adresu sídla objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy nasledovné doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a.) prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru, pri čistiacich potrebách Kartu bezpečnostných údajov tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých, ním požadovaných technických vlastností na tovar, podľa požiadaviek objednávateľa. |
b.) pri technických zariadeniach manuál k tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku, |
c.) nacenenie predmetu zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie všetky tovary. Nacenenie musí obsahovať: názov tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
6.) v prípade dodania ekvivalentu platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
7.) Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
8.) Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-och pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ktorý bol predmetom zmluvy. Až po odsúhlasení kvalitat. parametrov vzoriek objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. |
V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
9.) Množstvá uvedené v zákazke sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
10.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
11.) Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno-predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. |
12.) Dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 60 kalendárnych dní. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak, v zmysle OPET, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
26.07.2016 08:00 — 29.07.2016 08:00
1 775,00 ks-bal
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2016 09:24
14.07.2016 13:00
14.07.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2016 15:43 - Vstupná ponuka | 3 500,00 | € | Cena bez DPH |
14.07.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: