Z201616082
OF-90644
zrušená
42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
Zhodnotenie, zneškodnenie, likvidácia uloženie nie nebezpečného odpadu.
Zhodnotenie odpadu, zneškodnenie odpadu, komunálny odpad, likvidácia odpadov, odstavné plochy,parkoviská na cestách I., II. a III. triedy, odpad z čistenia kanalizácie , drobný stavebný odpad, odpadové hospodárstvo
Služba
27. Ostatné služby
1. Zhodnotenie, zneškodnenie, likvidácia uloženie nie nebezpečného odpadu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa špecifikovaných druhov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
070213 odpadový plast | tona | 1 | 2,5 | |
15 01 01 obaly z papiera a lepenky | tona | 0,1 | 0,5 | |
15 01 02 obaly z plastov | tona | 0,1 | 0,5 | |
150106 zmiešané obaly | tona | 1 | 15 | |
200303 zmesový komunálny odpad | tona | 1 | 15 | |
200306 odpad z čistenia kanalizácie | tona | 1 | 12 | |
20 03 08 drobný stavebný odpad | tona | 1 | 30 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť súhlas vydaný Obvodným úradom životného prostredia v jeho sídle podľa §97 ods. 17 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov so súhlasom za zhodnocovanie činnosťami R3, R5 a D1 na území jeho sídla. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi požadovaných kategórií. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť adresu a kontaktnú osobu na prevádzkovateľa skládky odpadov a zariadenia na zhodnocovanie odpadov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť na skenovaný originál certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy EN STN ISO 14001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie environmentálneho manažérstva vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť na skenovaný originál certifikátu manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie manažérstva kvality vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. |
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky na základe e-mailovej objednávky zaslanej obstarávateľom. |
Faktúru bude dodávateľ vystavovať v dvoch vyhotoveniach po odobratí odpadu za skutočne odobraté a recyklované množstvo odpadu. Fakturuje sa jedenkrát mesačne, k poslednému dňu v mesiaci, zaslanie do 5 dní v novom mesiaci, splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade najmä so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu odpadu podľa platnej a účinnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladané množstvo, nie presný, môže sa zmeniť podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný odovzdávať odpad ( papier, plast), ktorý prevezme od objednávateľa, zhodnotiteľom, ktorí majú príslušné oprávnenie. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenia negatívnej referencie pre dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ požaduje váženie odpadov v tonách. Cenu za likvidáciu odpadov musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú. Vážny lístok z každého dodania odpadu bude prílohou faktúry. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a jednotkovej ceny s DPH alebo bez DPH na jednotlivé položky uvedené v bode 1.3 Technická špecifikácia predmetu, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Obstarávateľ si dovoz odpadu zabezpečuje vlastnou dopravou, priebežne podľa svojich potrieb, počas platnosti zmluvy. |
Termín platnosti zmluvy - na dobu určitú: 12 mesiacov od dátumu začiatku lehoty plnenia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia zákazky | Martin, Turčianske Teplice |
Maximálna vzdialenosť miesta plnenia zákazky | hranice okresov Martin a Turčianske Teplice |
Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
04.07.2016 12:00
75,50 tona
3 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2016 14:18
30.06.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: