00738379
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok
Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Hygienické potreby
Mydlo, toaletný papier, prací prášok, jednorázové rukavice, krém na ruky, pasta na umývanie rúk piesková, krém na obuv
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby pre osobnú hygienu, prostriedky na pranie a čistenie bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mydlo toaletné 100g | ks | 2200 | ||
Mydlo tekuté 5L | ks | 20 | ||
Papier toaletný 50 metrový | ks | 6000 | ||
Jednorázové latexové rukavice, pudrované, nesterilné, 100ks/bal, veľkosť XL | bal | 200 | ||
Pasta na umývanie rúk piesková 500g | ks | 80 | ||
Krém na ruky v tube ≈100g | ks | 160 | ||
Prací prášok min. 7kg/balenie | ks | 25 | ||
Prísada do prania bieliaca prášková- Prekarbonát sodný- 5 kg | ks | 10 | ||
Prísada do prania odmasťovacia prášková 5 kg | ks | 15 | ||
Krém na obuv čierny- box čierny- 250 g | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papier toaletný 50m | musí mať navinutú dĺžku na rolke min. 50 metrov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. |
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať. |
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality. |
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch okrem utorka, v čase od 8:00 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
11.07.2016 08:00 — 14.07.2016 14:00
8 750,00 ks
2 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2016 12:47
28.06.2016 12:50
28.06.2016 13:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2016 07:26 - Vstupná ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
28.06.2016 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 358,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: