00314307
Obec Stará Bystrica
Stará Bystrica 537, Stará Bystrica, 02304, SVK
36820326
CA - Cargo, s. r. o.
Andreja Hlinku 3118, Čadca, 02201, SVK
Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého odpadu, komunálny odpad
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia tuhých komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet zberných nádob 110 l | ks | 730 | ||
Frekvencia zberu a vývozu zberných nádob 110 l | počet/rok | 26 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l v priebehu trvania zmluvy (36 mesiacov) | ks | 56940 | ||
Predpokladaný počet zberných nádob 240 l | ks | 80 | ||
Frekvencia zberu a vývozu zberných nádob 240 l | počet/rok | 26 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 240l v priebehu trvania zmluvy (36 mesiacov) | ks | 6240 | ||
Predpokladaný počet zberných nádob 1100 l | ks | 43 | ||
Frekvencia zberu a vývozu zberných nádob 1100 l | počet/rok | 26 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l v priebehu trvania zmluvy (36 mesiacov) | ks | 3354 | ||
Predpokladané množstvo vyvezeného tuhého komunálneho opadu v priebehu trvania zmluvy (36 mesiacov) | t | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín začatia plnenia: | 01.07.2016 |
Termín skončenia plnenia: | 30.06.2019 |
Názov |
Miestom zabezpečovania a vykonávania služby je celé územie obce. |
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Poskytovateľ služby je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným škodám, prípadne ku škode na majetku alebo znečisteniu životného prostredia. |
Škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia z tejto zmluvy zamestnancami poskytovateľa služby, je poskytovateľ služby povinný bezodkladne nahlásiť objednávateľovi a odstrániť ich na vlastné náklady najneskôr do 3 pracovných dní. |
Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy osobne – svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). Vo výnimočných prípadoch je dohoda medzi objednávateľom a poskytovateľom služby možná. |
Objednávateľ aktualizuje počet zberných nádob raz za štvrťrok a ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Objednávateľ je povinný informovať poskytovateľa služby o prípadných zmenách týkajúcich sa predmetu zmluvy. V prípade nárastu alebo úbytku zberných nádob objednávateľ oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi služby najneskôr do 5 pracovných dní, a to elektronicky prostredníctvom e-mailu. |
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb na tvare miesta preberať vykonané služby. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú po vzájomnej dohode potvrdia obe zmluvné strany. Od tohto harmonogramu sa bude možné odchýliť len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
Od počtu vývozov, uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, je možné sa odchýliť po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu tuhého komunálneho odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ služby je povinný poskytovať objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
V prípade, že poskytovateľ služby nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z faktúrovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Poskytovateľ služieb je oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s platením ceny služieb a to vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Okrem cien za poskytnuté služby je samostatne fakturovaný poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený daňou z pridanej hodnoty. |
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Úspešný uchádzač je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné doklady: |
Cenový návrh žiadame predložiť vo forme: Nádoba 110l –1 kus |
Cenový návrh žiadame predložiť vo forme: Nádoba 240l –1 kus |
Cenový návrh žiadame predložiť vo forme: Nádoba 1100l - 1 kus |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Verejný obstarávateľ/objednávateľ po dohode s uchádzačom bezodkladne, najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, určí indikatívny harmonogram vývozu. Tento harmonogram sa môže meniť v priebehu trvania zákazky. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú potvrdia obe zmluvné strany. |
Slovenská republika
01.07.2016 00:00 — 30.06.2019 00:00
1 500,00 t
151 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2016 15:03
25.06.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 149 800,00 | € | Cena s DPH |
25.06.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 134 466,70 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: