Z201615924
OF-85331
zrušená
35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
Náhradné jednorázové nože do holiacho strojceka 9681 s fixnou hlavou znacky 3M alebo ekvivalent
čepele, operácia, hygiena, holenie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Náhradné jednorázové nože do holiacho strojceka 9681 s fixnou hlavou znacky 3M alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
profesionálne strihanie vlasov a ochlpenia pred operáciou, holenie pacientov pred chirurgickým zákrokom |
jednorázový spotrebný materiál k strojčeku Clipper 9681 |
jednotlivo balené |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Clipper-nože k holiacemu strojčeku 9681 - 50 ks v balení | balenie | 320 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 7 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa ( podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy ), |
S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia. Povinnou prílohou musí byť aj dodací list a kópia objednávky. |
Faktúra je splatná v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená v deň pripísania úhrady peňažného plnenia na účet dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra ,alebo nenadobudne účinnosť vôbec. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.07.2016 11:38 — 16.07.2018 11:38
320,00 bal.
57 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2016 11:44
28.06.2016 11:36
28.06.2016 11:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2016 12:17 - Vstupná ponuka | 57 600,00 | € | Cena bez DPH |
22.06.2016 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: