00648876
Obec Konská
Konská 410, Konská, 01313, SVK
43806643
BUKÓZA ENERGO, a. s.
Hencovská 2073, Hencovce, 09302, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrina
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 24 mesiacov do odberného miesta špecifikovanom odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.) |
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 1 - JT | kWh | 135 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 2 - JT | kWh | 355 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 3 - JT | kWh | 18890 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 4 - JT | kWh | 26830 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 5 - JT | kWh | 40 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 6 - JT | kWh | 2220 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 7 - JT | kWh | 875 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 8 - JT | kWh | 2010 | ||
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM 9 - JT | kWh | 7610 | ||
Predpokladaná spotreba za všetky odberné miesta počas obdobia 24 mesiacov (od 01.10.2016 do 30.09.2018): | kWh | 58965 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM 1, EIC: 24ZSS7329717000M | Istič: 3x10A - 3x25A, sadzba: C1 |
OM 2, EIC: 24ZSS7329711000F | Istič: 3x10A - 3x25A, sadzba: C1 |
OM 3, EIC: 24ZSS7223347000G | Istič: 3x40A - 3x50A , sadzba: C10 |
OM 4, EIC: 24ZSS7223355000K | Istič: 3x40A - 3x50A , sadzba: C10 |
OM 5, EIC: 24ZSS7223372000N | Istič: 3x20A - 3x25A , sadzba: C2 |
OM 6, EIC: 24ZSS72241520004 | Istič: 3x10A - 3x25A , sadzba: C1 |
OM 7, EIC: 24ZSS72233590000 | Istič: 3x50A - 3x63A , sadzba: C2 |
OM 8, EIC: 24ZSS72233750008 | Istič: 3x25A - 3x63A , sadzba: C1 |
OM 9, EIC: 24ZSS7223357000A | Istič: 3x20A - 3x25A , sadzba: C2 |
Termín začatia dodávky elektrickej energie | 01.10.2016 |
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie | 30.09.2018 |
Zodpovednosť za odchýlku | požadujeme od dodávateľa , aby prevzal zodpovednosť za odchýlku |
Názov |
1. Miestom plnenia sú odberné miesta pri sídle kupujúceho |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov |
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa |
4. Cena bude uhradená v mene euro. |
5. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
6. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
7. Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu. |
8. Zúčtovanie skutočnej spotreby vykoná dodávateľ vždy ku 30.11 kalendárneho roka alebo ku skončeniu zmluvy. Zálohové platby budú vystavované mesačne. |
9. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. |
10. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
11. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
12. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. |
13. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny.V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy |
15. Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy |
16. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
17. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. |
18. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
• Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky |
• Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
- dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných , odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, prípadne emailom |
- Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby |
- Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude záväzná |
a) Originál, alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka el. energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
b) alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu |
c) Čestné prehlásenie dodávateľ, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia (resp. ekvivalent dokladu, t.t. originál alebo overenú kópiu poistného certifikátu na požadovanú sumu). Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára |
19. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľom povinný splniť v plnom rozsahu: |
20. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
21. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formuláre (v tejto zmluve). |
22. Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy |
23. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
25. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti. |
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenia od zmluvy. |
Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2016 00:00 — 30.09.2018 00:00
1,00 celkom
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2016 10:25
28.06.2016 10:23
28.06.2016 10:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2016 10:15 - Vstupná ponuka | 8 205,93 | € | Cena s DPH |
28.06.2016 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 205,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: