30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
37355821
Monika Jakubová
Školská 645/15, Vranov nad Topľou, 09302, SVK
Kefa na čistenie obuvi / odevu
Kefa na čistenie obuvi / odevu
Tovar, Služba
4. Pozemná a letecká preprava poštových zásielok
1. Kefa na čistenie obuvi / odevu
|
|
---|---|
Funkcia |
Kefa na čistenie obuvi / odevu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka kefy na čistenie obuvi / odevu | cm | 4 | 8 | |
Dĺžka kefy na čistenie obuvi / odevu | cm | 12 | 18 | |
Výška kefy | cm | 1 | 3 | |
Výška vlasu | cm | 2 | 4 | |
Kefa na obuv | ks | 63 | ||
Kefa na odev | ks | 63 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kefa na čistenie obuvi / odevu | jemné tmavé štetiny |
Priemerná hmotnosť | 100 g ± 3% |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
3. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
5. Požaduje sa vystavenie faktúry s náležitosťami daňového dokladu s 30 dňovou splatnosťou. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v Opisnom formulári, sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
11.07.2016 08:00 — 11.07.2016 14:00
1,00 zákazka
234,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2016 13:10
27.06.2016 13:08
27.06.2016 13:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2016 13:01 - Vstupná ponuka | 234,36 | € | Cena s DPH |
27.06.2016 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 153,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: