Z201615765
OF-90397
zrušená
37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
Úžitkové motorové vozidlo do 3,5 t
úžitkové motorové vozidlo
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Úžitkové motorové vozidlo do 3,5 t
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové úžitkové motorové vozidlo do 3,5 t na prepravu osôb a materiálov pri výkone činností na údržbe ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkon motora | kW | 80 | 120 | |
Zdvihový objem | cm3 | 2200 | ||
Počet valcov | ks | 4 | ||
Kombinovaná spotreba | l/100 km | 9 | ||
Dĺžka vozidla | mm | 6000 | 6300 | |
Rázvor osí kolies | mm | 3650 | 4000 | |
Valník - dĺžka ložnej plochy | mm | 2700 | ||
Valník - šírka ložnej plochy | mm | 2000 | ||
Celková hmotnosť | kg | 3500 | ||
Úžitková hmotnosť | kg | 1000 | ||
Počet miest na sedenie | ks | 6 (dvojkabína) | ||
Otváranie vozidla - dvere | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre: | |
1. Typ motora | vznetový |
2. Prevodovka | manuálna |
3. Príprava paliva | priame vstrekovanie |
4. Pohon | zadná hnacia náprava |
5. Rok výroby | 2016 |
Environmentálne vplyvy prevádzky vozidla podľa zákona č. 158/2011 Z. z. - § 45 zákona o verejnom obstáravaní: | |
1. Splnenie exhalačnej normy | minimálne EURO 6 |
2. Emisie CO2 | max. 250 g/km |
3. Emisie NOx | max. 0,18 g/km |
4. Filter pevných častíc DPF | |
Minimálne požadované prvky prevedenia a výbava vozidla: | |
1. Farba vozidla | oranžová cestárska (odtieň podľa stupnice RAL 2011) |
2. Bezpečnostné prvky: | |
- airbag vodiča | |
- posilňovač riadenia | |
- kotúčové brzdy predné a zadné | |
- ABS - antiblokovací brzdový systém | |
- ASR - protiprekĺzový systém | |
- ESP - elektronický stabilizačný systém | |
3. Výbava vozidla: | |
- denné svietenie | |
- imobilizér | |
- otáčkomer | |
- palubný počítač | |
- autorádio | |
- rezervné koleso oceľové plnohodnotné | |
- centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | |
- elektrické ovládanie okna vodiča a spolujazdca | |
- ťažné zariadenie, pevné na skrutky, čap | |
- prídavné signalizačné zariadenie | svetelná rampa obojstranná (oranžové svetlá) |
- povinná výbava vozidla | autolekárnička, výstražný trojuholník, bezpečnostný reflexný odev (napr. reflexná vesta) |
Súčasť dodávky: | |
1. Návod na obsluhu a údržbu | |
2. Certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode | |
3. Osvedčenie o evidencii | |
4. Servisná kniha | |
5. Katalóg náhradných dielov | |
Záručné a servisné podmienky: | |
1. Záručná doba na vozidlo | zákonná záručná doba 24 mesiacov + doplnková záruka nad rámec |
2. Záručná doba proti prehrdzaveniu karosérie | zákonná záručná doba 24 mesiacov + doplnková záruka nad rámec |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisných prehliadok podľa bodu 5 a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru - do 50 kalendárnych dní v zmysle čl. III Zmluvné podmienky, bod 3.2 Čas/lehota plnenia zmluvy na základe predchádzajúceho telefonického, resp. písomného dojednania so zástupcom objednávateľa. |
3. K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla v zmysle §16 rek. vyhlášky 464/2009 Z.z. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené motorové vozidlo s maximálnym počtom najazdených kilometrov 100 km. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ na území Prešovského kraja v jednom z nasledujúcich miest: Prešov, Vranov, Svidník alebo Humenné. Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác záručného a pozáručného servisu. |
b) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava porúch alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením, |
c) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
d) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
6. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác záručného a pozáručného servisu, |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
7. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
8. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
9. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
10. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu a katalóg náhradných dielov. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
11. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
12. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
13. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku. |
Čemernianska 1031, 093 03 Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
11.07.2016 07:00 — 29.08.2016 15:00
1,00 ks
25 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2016 12:08
28.06.2016 09:00
28.06.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: