Z201615751
OF-90160
zrušená
00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
Psychodiagnostické vyšetrenie pre uchádzačov o pracovný pomer
vyšetrenie, psychológ
Služba
25. Zdravotnícke a sociálne služby
1. Psychodiagnostické vyšetrenie pre uchádzačov o pracovný pomer
|
|
---|---|
Funkcia |
Výber klinického psychológa, ktorý bude vykonávať kompletné odborné psychodiagnostické vyšetrenie - posúdenie psychickej spôsobilosti adepta, na pozíciu príslušník obecnej polície, podľa § 5 ods. 2 zákona č. 564/1991 Zb. o obecnej polícii v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet uchádzačov počas doby trvania zmluvy | ks | 160 |
Názov |
Cenová ponuka musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov uchádzača (dopravné, DPH, vypracovanie psychologických testov, vyšetrenie 1 osoby, oboznámenie účastníka s výsledkami, vystavenie dokladu o psychickej spôsobilosti vodiča, vypracovanie odborného posudku). |
Predmet zákazky bude verejným obstarávateľom objednaný na základe zmluvy prípadne objednávky. Uchádzač začne s vyšetrením do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Kompletné vyhodnotenie všetkých zúčastnených predloží uchádzač do 7 dní. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry bude celkový popis činností. Verejný obstarávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Psychológ po absolvovaní a ukončení odborného psychologického vyšetrenia uchádzačov predloží v písomnej forme objednávateľovi (poverenej osobe) informácie o zistených výsledkoch vyšetrovaného tzv. záver zo psychologického vyšetrenia. |
Miesto poskytovania služby bude v priestoroch verejného obstarávateľa. |
Uchádzač bude môcť poskytovať služby v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod., príp. podľa potreby počas celého kalendárneho roka na základe objednávky verejného obstarávateľa. |
Skupinové otestovanie uchádzača - cca 2 až 10 osôb. |
Verejný obstarávateľ si počas zmluvného obdobia vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť počet uchádzačov. |
Uchádzač predloží údaje o získanom vzdelaní a odbornej praxi v odbore psychológia (klinická, pracovná a organizačná) a zoznam psychológov, ktorí budú zabezpečovať plnenie zmluvy, ak to nebude zabezpečovať psychológ sám, do 24 hodín od doručenia informácie o uzavretí zmluvného vzťahu na EKS, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Uchádzač predloží zoznam minimálne troch uskutočnených zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúce tri roky (2013, 2014, 2015), doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách, a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Hodnota rámcovej dohody je identická s výškou predpokladanej hodnoty zákazky, čím je daný jej rozsah. Verejný obstarávateľ bude na základe vysúťažených jednotkových cien od úspešného uchádzača objednávať položky zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ uviedol pravdepodobné predpokladané množstvo tovarov na základe odhadu potrieb. |
Plnenie rámcovej dohody bude na základe čiastkových objednávok od verejného obstarávateľa. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek, neposkytnutie služieb, je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve, do 10 pracovných dní. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
12 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2016 12:44
24.06.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: