31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
36783943
JUMICOL, s.r.o.
Bytčická 89, Žilina, 01009, SVK
HYGIENICKÉ POTREBY
toaletný papier, papierové utoerky, mydlo, odstraňovač vodné kameňa, čistiace prostriedky na riad
Tovar
1. HYGIENICKÉ POTREBY
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletný papier | ks | 12000 | ||
2. Papierová utierka v rolke | ks - rolka | 3000 | ||
3. Utierky skladané (bal. - 250 ks) | bal. | 1600 | ||
4. Hubky na riad profilované (bal. - 10 ks) | bal./10 ks | 50 | ||
5. Utierka špongiová (bal. - 10 ks) | bal./10 ks | 30 | ||
6. Mydlo tekuté (5 litrtové balenie) | ks/5 l | 120 | ||
7. Mydlová - penová náplň (500 ml) | ks/500 ml | 600 | ||
8. Čistiaci prostriedok do umývačky riadu (bal. - 12 ks) | bal./12 ks | 35 | ||
9. Čistiaca soľ do umývačky riadu (bal. - 1,5 kg) | bal./1,5 kg | 5 | ||
10. Čistiace tablety do kávovarov (bal. - 6 ks) | bal./6 ks | 30 | ||
11. Dekalcifikačné tablety do kávovarov (bal. - 9 ks) | bal./9 ks | 25 | ||
12. Prostriedok na umývanie riadu | liter | 300 | ||
13. Odstraňovač vodného kameňa (bal. - 500 ml) | bal./500 ml | 50 | ||
14. Náhradná náplň do osviežovača vzduchu | ks/75 ml | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Toaletný papier | Objednávateľ používa zásobníky CWS DUO a požaduje zodpovedajúcu náplň do tohto zásobníka alebo vhodný ekvivalent; min. vlastnosti: 100 % celulóza, 2-vrstvový, biely, návin 60 m +/- 6 m. |
2. Papierová utierka v rolke | Objednávateľ používa zásobníky TORK a požaduje zodpovedajúcu náplň do tohto zásobníka alebo vhodný ekvivalent; min. vlastnosti: 100 % celulóza, 2-vrstvová, biela, návin 140 m +/- 5 m, |
- | priemer rolky cca 19 cm, vnútorný priemer jadra 4 cm. |
3. Utierky skladané (bal. - 250 ks) | Objednávateľ používa zásobníky CWS a požaduje zodpovedajúcu náplň do tohto zásobníka alebo vhodný ekvivalent; min. vlastnosti: utierka z recyklovaného materiálu (papiera), |
- | rozmery v naskladanom stave 25 x 10 cm, balík obsahuje cca 250 kusov. |
4. Hubky na riad profilované (bal. - 10 ks) | Profilované hubky vhodné na umývanie riadu, v rozmeroch od 85x95x40 do 95x70x45 mm, balenie obsahujúce 10 kusov. |
5. Utierka špongiová (bal. - 10 ks) | Utierky na drez zo špongiovitého materiálu, min. rozmery: 15 x 18 cm, balenie obsahujúce 10 kusov. |
6. Mydlo tekuté (5 litrtové balenie) | Tekuté mydlo s glycerínom a antibakteriálnou zložkou v 5 litrových baleniach. |
7. Mydlová - penová náplň (500 ml) | Objednávateľ používa dávkovače CWS a požaduje zodpovedajúcu náplň do tohto dávkovča alebo vhodný ekvivalent; min. vlastnosti: antibakteriálna mydlová penová náplň v 500 ml baleniach. |
8. Čistiaci prostriedok do umývačky riadu (bal. - 12 ks) | Čistiaci prostriedok vo forme tabliet/kapsúl vhodný do umývačiek riadu; min. vlastnosti: čistenie, odmasťovanie, lesk, oplachovanie, zmäkčenie vody. |
9. Čistiaca soľ do umývačky riadu (bal. - 1,5 kg) | Čistiaca soľ vhodná do umývačiek riadu; min. vlastnosti: čistenie, odmasťovanie, zmäkčenie vody. |
10. Čistiace tablety do kávovarov (bal. - 6 ks) | Objednávateľ používa kávovary JURA a požaduje zodpovedajúce tablety na čistenie a odvápnenie do tohto kávovaru alebo vhodný ekvivalent. |
11. Dekalcifikačné tablety do kávovarov (bal. - 9 ks) | Objednávateľ používa kávovary JURA a požaduje zodpovedajúce tablety na dekalcifikáciu do tohto kávovaru alebo vhodný ekvivalent. |
12. Prostriedok na umývanie riadu | Koncentrovaný tekutý prípravok na umývanie riadu odstraňujúci masnotu (aniónové tenzidy 5 - 15%) v 1 litrových baleniach. |
13. Odstraňovač vodného kameňa (bal. - 500 ml) | Univerzálny tekutý odstraňovač vodného kameňa vhodný do varných kanvíc v 500 ml baleniach. |
14. Náhradná náplň do osviežovača vzduchu | Objednávateľ používa osviežovače vzduchu TORK a požaduje zodpovedajúcu náplň do týchto osviežovačov alebo vhodný ekvivalent; osviežovač v tlakovej nádobe, obsah 75 ml. |
Názov |
1. Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom (2 miesta doručenia v rámci mesta Bratislava). |
2. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť miesto dodania počas trvania Rámcovej dohody, ak si to vyžiada situácia, zmenu miesta dodania je objednávateľ povinný oznámiť dodávateľovi v takom časovom predstihu, aby v prípade plnenia neprišlo k nesprávnemu dodaniu. |
3. Miesto/miesta dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
4. Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný počas trvania Rámcovej dohody, t. j. 12 kalendárnych mesiacov od uzatvorenia Rámcovej dohody, na základe samostatných záväzných objednávok. |
5. Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. v pracovných dňoch od 8:00 h do 15: 00 h. |
6. Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, t. j. od jej doručenia, ak nebude dohodnuté inak. |
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
8. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
9. Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený objednávateľom. |
10. Originál faktúry musí byť doručený objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
11. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
12. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
13. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
14. Množstvá uvedené v predmete zákazky sú predpokladané množstvá a objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny a do výšky celkového počtu jednotlivých položiek. |
15. Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám. |
16. Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. Balenia uvedené v technickej špecifikácii sú orientačné a ich vynásobením s počtom jednotlivých položiek predstavujú predpokladanú potrebu objednávateľa. To znamená, že napr. je možné dodať položku č. 4 v balení po 5 kusov, ale v takom množstve, aby to zodpovedalo potrebe objednávateľa. |
17. Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť Rámcovú dohodu predčasne v prípade, že zmení miesto dodania a predmet zákazky (najmä položky č. 1, 2, 3, 7 a 14) nebude vedieť využiť. |
19. Dodávateľ, ktorého ponuka bude vyhodnotená elektronickým trhoviskom ako úspešná, musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a v registri konečných užívateľov výhod vedených Úradom pre verejné obstarávanie. |
20. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Dunajská 68, Grosslingova 44, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor všetkých položiek
19 899,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2016 12:11
27.06.2016 10:00
27.06.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2016 22:31 - Vstupná ponuka | 19 899,59 | € | Cena s DPH |
27.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 920,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: