00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač katalógu a historickej prílohy
tlač, tlačiarenská služba, tlač katalógu, tlač publikácie
Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač katalógu a historickej prílohy
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač katalógu ORA et ARS s reprodukovanými výtvarnými dielami a literárnymi prácami (fotografie+text) a kultúrno-historickej prílohy OKNO. Obsah katalógu bez reklamy. |
tlač na základe dodaných grafických podkladov v elektronickej podobe |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Katalóg | ks | 500 | ||
2. Príloha | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Katalóg - formát | A4 |
1. Katalóg - obálka | 4 strany, 200 g NL, farba 4 + 4, z vonkajšej strany obálky lesklé lamino 1 + 0 |
1. Katalóg - vnútro | 40 strán, papier 135 g NL, farba 4 + 4, väzba V1 |
1. Katalóg - tlač | ofsetová |
2. Príloha - formát | 205 x 280 mm |
2. Príloha - obálka | 4 strany, 200 g NL, farba 4 + 4 |
2. Príloha - vnútro | 48 strán, papier 135 g NL, farba 4 + 4, väzba V1 |
2. Príloha - tlač | ofsetová |
Názov |
Vrátane dopravy a balného na miesto plnenia |
Obstarávateľ požaduje bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy a zaslať mailovú adresu, na ktorú budú zasielané grafické podklady. |
Zákazka je rozdelená na 2 termíny dodania - 1. termín pre prílohu a 2. termín pre katalóg. Dodacia lehota je maximálne 6 pracovných dní od odoslania grafických podkladov dodávateľovi na kontaktný email oznámený podľa vyššie uvedeného. Dodaním sa rozumie doručenie katalógu resp. prílohy Objednávateľovi. |
Požaduje sa predložiť rozpočet do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve . |
Obstarávateľ trvá na dodržaní technických parametrov predmetu zákazky, dodržaní STN, kvalite papiera, dodržaní sýtosti farieb, rozmeru, rastera, sútlače, spadávky a orezu. Zoradenie strán musí byť správne a úplné. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom. Tlač musí byť bez viditeľných tlačových chýb. |
Pred prevzatím tlače bude vykonaná kontrola, či je tlač vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa. Ak tlač nebude vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa, je objednávateľ oprávnený tlač neprevziať a vrátiť ju dodávateľovi ako reklamáciu. Chybne vyrobenú tlač nie je objednávateľ povinný zaplatiť. Uvedené ustanovenie nevylučuje možnosť, že objednávateľ zistí chyby tlače aj po prevzatí, pričom je oprávnený vykonať reklamáciu. |
V prípade, že sa zistí vada na predmete tlače, objednávateľ písomne upozorní dodávateľa na tento jav. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, ak nedôjde k písomnej dohode o inom termíne. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
termín dodania grafických podkladov k tlači Prílohy | ihneď po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
termín dodania grafických podkladov k tlači Katalógu | 4.7.2016 |
termín dodania grafických podkladov k tlači | Obstarávateľ si vyhradzuje zmenu termínu dodania grafických podkladov podľa potreby o max. 2 pracovné dni neskôr ako je uvedené. |
dodacia lehota letákov | maximálne 6 pracovných dní od odoslania grafických podkladov dodávateľovi |
Mierové námestie 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.07.2016 08:00 — 13.07.2016 13:00
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
1 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2016 14:59
27.06.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2016 15:10 - Vstupná ponuka | 1 788,00 | € | Cena s DPH |
27.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 309,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: