• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2016 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2016 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2016 13:50

Detail zákazky Z201615563

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2016 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2016 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2016 13:50

Základné údaje

Z201615563

OF-89840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2502434

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač s monitorom pre kancelárske účely 2016

osobný počítač, monitor, myš, klávesnica,

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237400-3 - Príslušenstvo na vkladanie dát
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač s monitorom pre kancelárske účely 2016
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1: osobný počítač ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skrinka Small Form Factor (SFF)
CPU procesor x86-64 s 2 jadrami, Cache 3 MB, dosahujúci výkon podľa PassMark CPU Mark High End – min. 5050
Chipset chipset od rovnakého výrobcu ako procesor
RAM min. 4 GB DDR3, 1600 DIMM, maximum 16 GB
HDD Min. 1 TB, SATA, 7200 RPM, Hard Disk Drive
Grafická karta integrovaná od rovnakého výrobcu ako procesor
Zvuková karta integrované High Definition Audio
Optická mechanika DVD RW Rambo
Komunikácia integrovaná Gigabit Ethernet RJ45, WiFi: 802.11 b/g/n/ac, Bluetooth 4.01
Rozhrania - ( predná strana skrinky) minimálne 2 x USB 2.0, 1 x Slúchadlá, 1 x Mikrofón, Čítačka pamäťových kariet
Rozhrania - ( zadná strana skrinky) minimálne 2x USB 2.0; 2x USB 3.0; 1x VGA; 1x Display Port, 1x RJ45 LAN;3x Audio
Klávesnica USB klávesnica SK popis
Myš USB optická myš+ podložka
Zdroj min. 85 % 180W Adapter
Rozmery 90 mm x 320 mm x 295 mm
Operačný systém MS Windows 10 Pro ( 64 - bit)
Certifikáty ENERGY STAR 6.1, RoHS, WEEE
Záruka 3 roky ( typu Carry In - na mieste objednávateľa)
Monitor monitor od rovnakého výrobcu ako osobný počítač
Monitor - uhlopriečka a ďalšie parametre uhlopriečka min. 23.8" Aspect ratio: 16:9
Monitor - obrazovka Wide Flat Panel, technológia TFT - LCD, AH-IPS ( In Plane Switching), White LED backlight, Matná
Monitor - rozlíšenie natívne rozlíšenie: 1920x1080
Monitor - odozva min. 7 ms
Monitor - ďalšie parametre pomer kontrastu statický min. 1000:1, pomer kontrastu dynamický 3M:1, dpi: min. 94, Jas: min. 250 cd/m²
Monitor - zobrazovacie uhly 178 stupňov horizontálne, 178 stupňov vertikálne
Monitor - zobrazovanie farieb min 72 % farebného gamut a 16.7M farieb
Monitor - konektivita min. 1 x HDMI (1.4) a 1 x DP (1.2) vrátane dodávky káblu pre digitálneho video
Monitor - napájanie Externé, Typická spotreba max. 24 W, maximálny odber 27 W, úsporný režim maximálne 0,5 W
Monitor - enviromentálne a energetické požiadavky ENERGY STAR qualified, ISO 9241-307, FCC Class B, TCO Displays 6.0, WEEE, RoHS, EPEATTM Silver rating
Monitor - záruka 3 roky (typu Carry In - na mieste u objednávateľa)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Úspešný uchádzač / dodávateľ musí mať v čase predkladania ponúk zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú vo výpise z obchodného registra alebo Živnostenského oprávnenia ako je predmet zákazky.
2. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Pre predkladané PC dodávateľ predloží vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
4. Objednávateľ požaduje dokladovať od dodávateľa predloženie dokumentácie deklarujúcej dodržiavanie hlavných zásad environmentálneho manažérstva pri návrhu a výrobe dodávaných osobných počítačov a monitorov. Potvrdenie (certifikát ISO 14001 alebo ekvivalent) je nutné dodať do 3 pracovných
dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. V prípade nesplnenia ktorejkoľvek z podmienok uvedených v odsekoch 1 – 4 úspešným uchádzačom / dodávateľom Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo nepreukázania splnenia ktorejkoľvek z týchto podmienok predložením príslušného dokladu preukazujúceho splnenie danej podmienky v nasledovných lehotác
a) do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy pre odsek 1,
b) do 15 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy pre odsek 2,
c) spolu s odovzdaním každého konkrétne dodávaného PC pre odsek 3,
d) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy pre odsek 4,
6. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 15 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
7. Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky v množstve a kvalite predpokladanej technickou špecifikáciou zmluvy a osobitnými požiadavkami na plnenie.
a) V prípade nesplnenia tejto povinnosti vzniká verejnému obstarávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30,- € za každý deň omeškania a za každú vadu dodaného plnenia samostatne.
b) Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty a jej zaplatenie nezbavuje uchádzača povinnosti vadu odstrániť.
c) V prípade nesplnenia povinnosti uvedenej v tomto odseku ani v dodatočnej lehote 5 dní odo dňa, keby malo dôjsť k riadnemu plneniu, je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť.
8. Objednávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky (v prípade ak by nastala okolnosť pochybnosti či predmet zmluvy spĺňa požadované technické vlastnosti a požiadavky), resp. predloženie typu a modelu PC do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu,
na základe výzvy na kontaktnú emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
9. Dodávateľ je povinný dodať nový nerepasovaný počítač – v lehote 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží čestné vyhlásenie o uvedenej skutočnosti.
11. Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, t.z. dodávateľ dodá na adresu objednávateľa, 30 ks osobných počítačov s príslušenstvom.
12. V cene predmetu plnenia zmluvy je dovoz, rozbalenie, tzn. všetky náklady spojené s dodávkou.
13. Záručná doba je 36 mesiacov na mieste u objednávateľa s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej opravy znáša dodávateľ.
14. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ani jej zaplatením nie je dotknuté právo verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu porušením povinností uchádzačom vznikla.
14. Úspešný uchádzač/dodávateľ nesmie byť v čase predkladania ponúk na Elektronickom trhovisku evidovaný ako Dodávateľ zaradený do zoznamu Dodávateľov s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.07.2016 08:44

30,00 ks

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2016 08:48

23.06.2016 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2016 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 582
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2016 12:59 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
23.06.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 17 010,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS