Z201615561
OF-90404
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Kancelársky papier, xerografický papier
Kancelársky papier, xerografický papier, papier do fotokopírovacieho stroja, papier do tlačiarní, papier na písanie, kancelárske potreby, písacie potreby
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky papier, xerografický papier
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Kancelársky papier A4 - 80 gr. | bal. | 5100 | ||
Položka č. 2 - Kancelársky papier A4 - 160 alebo 200 gr. | bal. | 40 | ||
Položka č. 3 - Kancelársky papier A3 80 gr. | bal. | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - Kancelársky papier A4 - 80 gr. | |
Multifunkčný kancelársky papier. | |
Musí spĺňať EN 12281 - požiadavky na kopírovacie papiere a rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 - požiadavky na stálosť. | |
- Plošná hmotnosť: | 80 g/m2 |
- výška: | 297 mm |
- šírka: | 210 mm |
- farba: | biela |
- hrúbka: | od 103 do 114 nanometrov |
- počet hárkov v balíku: | ks 500 |
- počet balíkov v krabici: | ks 5 |
----------------- | ----------------- |
Položka č. 2 - Kancelársky papier A4 - 160 alebo 200 gr. | |
Kancelársky papier s hladkým povrchom na farebnú a čiernu laserovú tlač . | |
Prednosti kanc. papiera: dokonalý vzhľad, vysoká hladkosť, vysoká homogénnosť, realistická tlač fotografií, rovnomerné rozloženie tonera na plných jednofarebných plochách, vynikajúca plochosť hárku aj po vytlačení | |
- Plošná hmotnosť: | 160 alebo 200 g/m2 (podľa potreby objednávateľa) |
- výška: | 297 mm |
- šírka: | 210 mm |
- farba: | biela |
- počet hárkov v balíku: | 250 listov |
- počet balíkov v krabici: | ks 5 |
----------------- | ----------------- |
Položka č. 3 - Kancelársky papier A3 80 gr. | |
Multifunkčný kancelársky papier | |
Musí spĺňať EN 12281 - požiadavky na kopírovacie papiere a rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 - požiadavky na stálosť. | |
- Plošná hmotnosť: | 80 g/m2 |
- výška: | 420 mm |
- šírka: | 297 mm |
- farba: | biela |
- počet hárkov v balíku: | 500 listov |
- počet balíkov v krabici: | ks 5 |
Pri položke č. 1, 2, 3 objednávateľ žiada predloženie certifikátu systému environmentálneho manažérstva v súlade s požiadavkami: | normy ISO 14001 a certifikátu systému manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy ISO 9001. |
Názov |
Pri položke č. 1, 2, 3 objednávateľ žiada predloženie certifikátu systému environmentálneho manažérstva v súlade s požiadavkami normy ISO 14001 a certifikátu systému manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy ISO 9001. |
1. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru (1 balík z každého druhu) s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
4. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa (cca raz mesačne),pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
5. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 5 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa,ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
6. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
7. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
8. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
9. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
10. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
11. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
13. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
15. Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení a dátum spotreby. |
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH,sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
18. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
22. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
23. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, tak objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
25.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
9 683,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2016 09:19
24.06.2016 09:30
24.06.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: