42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
36424676
GreMi KLIMA, s.r.o.
Kragujevská 9, Žilina, 010 01, SVK
Servis a oprava nástenných klimatizačných zariadení
klimatizácia, klimatizačné zariadenia, servis, oprava
Služba
1. Opravy a údržba
1. Servis a oprava nástenných klimatizačných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie riadneho chodu klimatizačných zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Areál 1-Split-vnútorná jednotka | ks | 4 | ||
Areál 1-Split- vonkajšia jednotka | ks | 4 | ||
Areál 1- Multisplit DUO- vnútorná jednotka | ks | 6 | ||
Areál 1- Multisplit DUO- vonkajšia jednotka | ks | 3 | ||
Areál 1- Multisplit Trio- vnútorná jednotka | ks | 6 | ||
Areál 1- Multisplit Trio- vonkajšia jednotka | ks | 2 | ||
Areál 2- vnútorná jednotka | ks | 2 | ||
Areál 2- vonkajšia jednotka | ks | 2 | ||
Areál 3- vnútorná jednotka | ks | 76 | ||
Areál 3- vonkajšia jednotka | ks | 40 |
Názov |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať pre objednávateľa pravidelný servis klimatizácie, a to v rokoch 2016,2017,2018. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava |
Opravu a údržbu vykonať na mieste plnenia. |
Súčasťou opráv je aj výmena náhradných dielov, ktorých cena musí byť odsúhlasená s Objednávateľom a musí zodpovedať aktuálnej priemernej cene na trhu |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s Objednávateľom, aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Poskytovateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na vlastné náklady (bezplatná bude aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky v primeranom čase k povahe vady. |
Pri nerentabilnej oprave poskytovateľ bezplatne vypracuje Zápis o technickom stave. |
Oprava a údržba sa bude vykonávať na základe vystavenej čiastkovej objednávky. |
Požadovaný nástup na údržbu, resp. opravu, je najneskôr do 24 hodín od telefonického oznámenia požiadavky na opravu/údržbu a odoslania objednávky e-mailom zo strany Objednávateľa. |
Odovzdávanie a preberanie poskytnutej služby bude za organizáciu vykonávať oprávnený zástupca Objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne telefonicky, písomne alebo e-mailom oznámiť Objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, a ktorých následkom bude omeškanie s plnením. |
Poskytovateľ je povinný vyhotoviť záznam o prevedených prácach, vrátane súpisu použitého materiálu, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom Objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu príslušného výkonu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytovaných služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne služby v kvalite a prevedení podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve, v priestoroch objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi. |
Termín opravy, odstránenie reklamovaných porúch do 3 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Poskytovateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutej služby podľa platných technických predpisov a noriem, počas záručnej doby 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na službu vzťahujú. |
Konečná hodinová sadzba musí zahŕňať všetky náklady vynaložené na opravu a údržbu zariadenia, ktoré je predmetom servisného zásahu. |
Platnosť zmluvy je možné ukončiť vzájomnou dohodou zmluvných strán alebo výpoveďou pred uplynutím skončenia doby platnosti tejto zmluvy písomne i bez uvedenia dôvodu. |
Opravy a údržba sa bude vykonávať v mieste obstarávateľa a v prípade náročnej opravy dodávateľ predmetu zákazky vykoná bezplatne prepravu do svojich priestorov na základe preberajúceho protokolu. |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č.18/1996 Z. z. o cenách |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Dodávateľ je povinný bez odkladu predložiť odberateľovi zoznam náhradných dielov, ktoré je potrebné vymeniť spolu s cenou za jednotlivé komponenty. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ musí mať Oprávnenie vydané Technickou inšpekciou, a.s., minimálne na druh činnosti : Opravy a údržba a údržba technických zariadení s napätím do 1000V. |
Jeden zo zamestnacov poskytovateľa musí mať Osvedčenie o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR, č. 508/2009 Z.z. na § 23 elektrotechnik na riadenie činnosti, prevádzky. |
Od 1.11.2015 je účinný zákon č. 252/2015 Z. z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných užívateľov výhod. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie troch rokov. |
Letisko M.R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2016 08:17
145,00 ks
8 424,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2016 08:25
24.06.2016 08:12
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2016 13:41 - Vstupná ponuka | 8 400,00 | € | Cena s DPH |
24.06.2016 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: