00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35900172
MANDAT AUDIT, s.r.o.
Nám. SNP 15, Bratislava, 811 01, SVK
Zabezpečenie finančného auditu oprávnených výdavkov k projektu TEMPUS s partnermi z EÚ, Bieloruska a Ukrajiny a vypracovanie správy v anglickom jazyku a slovenskom jazyku
audit, oprávnené výdavky, správa
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie finančného auditu oprávnených výdavkov k projektu TEMPUS s partnermi z EÚ, Bieloruska a Ukrajiny a vypracovanie správy v anglickom jazyku a slovenskom jazyku
|
|
---|---|
Funkcia |
- Audítor/Audítorská spoločnosť ma za úlohu overiť oprávnenosť výdavkov deklarovaných objednávateľom v Záverečnej finančnej správe k projektu, preveriť sumu požadovanú na preplatenie a overiť, či preukázané náklady sú správne uvedené a oprávnené v súlade s ustanoveniami zmluvy Dohody o grante 2013-456/001-001 k projektu s referenčným číslom 544137-TEMPUS-1-2013-1-SK-TEMPUS-JPHES a v súlade so zákonom, Medzinárodným štandardom pre súvisiace služby ISRS (4400) „Zákazky na vykonanie odsúhlasených postupov týkajúcich sa finančných informácií“ |
Postupovať v súlade s postupmi špecifikované Agentúrou (EACEA) v príručke „Guidance notes – Report of Factual Findings on the Final Financial Report (Type II)“. Výstupom je správa vypracovaná v anglickom jazyku a slovenskom jazyku v príslušnej odbornej terminológií, ktorý musí byť vypracovaný v súlade s príručkou a v termíne stanovený verejným objednávateľom. |
- Overenie bude vykonané v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a v zmysle Medzinárodného štandardu na súvisiace služby ISRS 4400 a bude rešpektovať postupy špecifikované Agentúrou, usmernení a Medzinárodné audítorské štandardy. |
- Odsúhlasené postupy, ktoré vykoná audítor/audítorská spoločnosť, nepredstavujú audit alebo preverenie, a preto sa nevyjadrí žiadne uistenie. Odsúhlasené postupy, ktoré vykoná auditor/auditorská spoločnosť, slúžia výhradne pre objednávateľa v súvislosti s projektom. Správa o skutkových zisteniach nie je možné použiť na žiadne iné účely ako na účely uvedené v projekte. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analyzovať výdavok za celé obdobie realizácie projektu deklarované koordinátorom projektu, preveriť sumu požadovanú na preplatenie a overiť, či preukázané náklady sú oprávnene v súlade s legislatívou EÚ, SR a príručkou, výsledkom čoho je audítorská správa v anglickom jazyku a slovenskom jazyku v elektronickej a tlačenej verzii v súlade s predpísaným formulárom (2xSK,2xEN) | Projekt | 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kópia dokladu o oprávnení poskytovať službu a/alebo medzinárodný certifikát audítora/audítorskej spoločnosti na vykonávanie finančného auditu projektov zo zdrojov Európskej únie. |
Prehlásenie, že audítor/audítorská spoločnosť je registrovaný Slovenskou komorou audítorov ako právnická/fyzická osoba oprávnená vykonávať audítorskú činnosť. |
Referencia minimálne 1 zmluvnej dodávky služby rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky vo výške minimálne 500 000 Eur, uskutočnených za predchádzajúcich 5 kalendárnych rokov. |
Cena za audit musí byť primeraná a v súlade s etickým princípmi a usmernením SKAU č. 15/ETIKA/2010 o dobe trvania auditu. Počet hodín auditu musí byť doložený v audítorskej dokumentácií. |
Audit sa uskutoční u objednávateľa v mieste jeho pôsobnosti vo vopred dohodnutom termíne/dohodnutých termínoch tak, aby mohol v rozumnej miere očakávať odhalenie významných nesprávnosti. A bude vykonaný spôsobom, ktorý audítor/audítorská spoločnosť považuje za nutný pre splnenie svojej povinnosti. |
Audítor/audítorská spoločnosť si naplánuje zákazku, aby ju mohol vykonať s odbornou starostlivosťou a nestranne. Spôsob vykonania je v súlade zo zákonmi, rešpektuje Medzinárodné audítorské štandardy ako i postupy špecifikované Agentúrou (EACEA) a ňou vydanou príručkou. |
Audítor/audítorská spoločnosť sa zaväzuje vrátiť všetky podklady a zachovať mlčanlivosť o zistených skutočnostiach. Objednávateľ umožní prístup k účtovným knihám, účtom, akýkoľvek dokumentom, správam či informáciám za časové obdobie vymedzené trvaním projektu a v požadovanom čase, rozsahu a podrobnosti. |
Objednávateľ povoľuje audítorovi/audítorskej spoločnosti vstupovať do osobných údajov zamestnancov a audítor/audítorská spoločnosť sa zaväzuje zachovávať dôvernosť týchto informácií a dodržiavať ustanovenia zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. |
Audítor/audítorská spoločnosť berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí s tým, že všetky informácie a podklady poskytnuté objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky sú prísne dôverné a tieto nesmú byť použité k iným účelom ako len k naplneniu predmetu zákazky. |
Audítor/audítorská spoločnosť berie na vedomie a súhlasí s tým, že strpí výkon kontroly a overovania oprávnenými osobami v rámci programu Tempus a poskytne im všetku potrebnú súčinnosť. |
Predloženie audítorskej správy v anglickom jazyku (2x) a slovenskom jazyku v sídle objednávateľa (2x) |
Predloženie faktúry alebo faktúru s rozpisom ceny za jednotlivé položky, ceny bez DPH, DPH, s DPH a cena spolu. |
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu projektu 544137-TEMPUS-1-2013-1-SK-TEMPUS-JPHES, Centers of Excellence for young RESearchers (CERES). |
Univerzitná 8215/1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.07.2016 11:30 — 31.12.2017 10:00
1,00 projekt
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2016 11:19
23.06.2016 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2016 07:22 - Vstupná ponuka | 4 500,00 | € | Cena bez DPH |
23.06.2016 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: