00329282
Mesto Krompachy
Námestie Slobody 1, Krompachy, 05342, SVK
17289700
Pavel Bachleda - BAPAS
Osloboditeľov 2199/1, Spišská Belá, 05901, SVK
Rekonštrukcia spevnených plôch pri zdravotnom stredisku
rekonštrukcia, oprava chodníkov, výstavba chodníkov
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia spevnených plôch pri zdravotnom stredisku
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavba rieši realizáciu asfaltových úprav krytu vozoviek a výstavby nových konštrukcií dláždených vozoviek, parkovísk a chodníkov vo vnútri areálu. |
Stavba je členená na samostatné stavebné úseky (trasy):Trasa ZS1, Trasa ZS2. Samostatné stavebné úseky sú realizovateľné nezávisle od ostatných aj jednotlivo. |
Rekonštrukcia pozostáva z realizácie asfaltových úprav krytu vozoviek a výstavby nových konštrukcií dláždených vozoviek, parkovísk a chodníkov vo vnútri areálu. Rekonštrukciou sa dosiahne skvalitnenie prístupu k jednotlivým ambulanciám a zlepší sa celková dopravná dostupnosť Zdravotného strediska. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rekonštrukcia spevnených plôch pri zdravotnom stredisku | kpl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ul. Štúrova Trasa ZS1: | Celková dĺžka komunikácie je 48,57m |
Ul. Štúrova Trasa ZS2: | Celková dĺžka komunikácie je 142,84m |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „VZP OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. |
2.11. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.12. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie. |
2.13. Dodávateľ je povinný: |
2.13.1. upozorniť na chyby v Zmluvnom formulári a jeho prílohách a ostatných podkladoch súvisiacich so zhotovením Diela a to najneskôr do času, kedy má dôjsť k zhotoveniu časti Diela, ktorej sa chyba v Zmluvnom formulári a jeho prílohách týka, |
2.13.2. tieto zistenia na svoje náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné zhotovenie Diela, ak ich plnenie je nevyhnutné na riadne zhotovenie Diela, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.14. vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.15. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.16. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela. |
2.17. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a staveb.výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
2.18. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.18.1. identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
2.18.2. identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
2.18.3. čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
2.19. Verejný obstarávateľ podľa §38 ods.4 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač. Za podstatné úlohy sa považujú pokládky dlažby a asfaltového povrchu. |
2.20. V prípade, ak sa zistí porušenie vykonávania podstatných úloh, verejný obstarávateľ to bude považovať za závažné porušenie tejto Zmluvy a v takom prípade môže od Zmluvy odstúpiť. |
2.21. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vytýčiť všetky inžinierske siete, ktoré by mohli byť jeho činnosťou na predmete zákazky poškodené. Inžinierske siete musia byť vytýčené pred začatím realizácie diela. |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do 30.09.2016 odo dňa odovzdania staveniska |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
- zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
- akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnený Dodávateľom o všetky ceny jednotliv. položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do piatich (5) pracovn. dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy |
4.3. V cene za zhotovenie diela sú zahrnuté všetky práce spojené s dielom, ako aj všetky služby, resp. náklady súvisiace so zhotovením diela a vyplývajúce pre zhotoviteľa z tejto zmluvy. V cene za zhotovenie diela sú obsiahnuté aj náklady na vybudovanie, prevádzku, údržbu a odstránenie zariadenia staveniska a všetky náklady spojené s poskytovaním predmetu tejto zmluvy. |
4.4.Cena diela s DPH uvedená v tejto Zmluve je konečná, nemenná a zodpovedá súťažným podkladom a je záväzná po celý čas trvania zmluvy pre obe zmluvné strany. Táto cena je záväzná aj v prípade, že dôjde k zvýšeniu sadzby DPH, pričom v takom prípade je zvýšená sadzba DPH nákladom zhotoviteľa bez nároku na jej kompenzovanie zo strany objednávateľa, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak. Toto ustanovenie o náklade zvýšenej sadzby DPH pre zhotoviteľa sa neaplikuje vtedy, ak dôjde počas realizácie diela podľa tejto zmluvy k zníženiu sadzby DPH oproti sadzbe platnej v čase podpisu tejto zmluvy |
Dodávateľ bude v tomto prípade účtovať sadzbu DPH platnú v čase vystavenia faktúry, ktorá znížená sadzba DPH mu bude uhradená. |
4.5. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zvýšenia cien energie, nákladov na dopravy, cien stavebných materiálov a pod., Dodávateľ nie je oprávnený vyúčtovať tieto zvýšené náklady nad rámec dohodnutej ceny diela, ale tieto zvýšené náklady bude znášať sám bez nároku na ich refundáciu zo strany Objednávateľa. |
4.6. Zmluvné strany sa dohodli, že dielo podľa tejto Zmluvy vykonáva Dodávateľ bez záloh. |
4.7. Dodávateľ vyhlasuje, že si preveril správnosť výpočtu ponuky na základe predložených podkladov. Zistené prípadné kladné alebo záporné odchýlky výkazu výmer od podkladov predložených objednávateľom sú zahrnuté v ocenenom výkaze výmer. V prípade, že odchýlky zistí Dodávateľ až počas realizácie stavby, je Dodávateľ povinný vykonať ich na svoje náklady bez nároku na ich refundáciu zo strany Objednávateľa. |
4.8. Podrobná špecifikácia ceny diela/vrátane položkovitej ceny jednotlivých prác/ je súčasťou podkladov Dodávateľa. |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe čiastkových faktúr vystavených Dodávateľom a to vždy po dokončení a prevzatí časti Diela v rozsahu minimálne 20% ceny Diela, resp. po dokončení a prevzatí 20% Diela od predchádzajúcej fakturácie. Čiastkovú faktúru je potrebné doručiť do 30-teho dňa nasledujúceho mesiaca po vykonaní dohodnutého objemu stavebných prác. Spôsob úhrady sa v prípade potreby podrobnejšie upraví dodatkom k tejto Zmluve. |
5.4. K faktúram musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, bude očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z poslednej faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Časť zadržanej čiastky (5%) Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom a druhú časť (5%) po ukončení záručnej doby. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.7., 2.8. a 8.8. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie |
za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3 Dodávateľ najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela |
- Dodávateľ predloží Objednávateľovi - kópiu poistnej zmluvy, kópiu uhradenia poistného |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
8.4 Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmetnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené,, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur. |
8.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
9. Iné |
9.1 Dodávateľ a Objednávateľ sa dohodli, že nebude uplatňované ustanovenie Čl. XVIII. bod 2 písm. v) VZP, t.z., že sa požaduje, aby Dodávateľ bol zapísaný v okamihu uzatvorenia zmluvy v Registri konečných užívateľov výhod. Odkladná doba účinnosti nebude uplatňovaná. Nedodržanie bude považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ uplatní Čl.XVIII ods.2 písm. a) VZP. |
9.2. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa , na §186 ods.7 a súvisiace podmienky pre zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle Zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Nedodržanie úplnosti zápisu bude považované za podstatné porušenie a bude uplatnené ustanovenie Čl.XVIII ods.2 písm. a) VZP. |
9.3 Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
11.07.2016 00:00 — 30.09.2016 00:00
1,00 komplet
110 794,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2016 08:06
28.06.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 09:42 - Vstupná ponuka | 110 400,00 | € | Cena s DPH |
28.06.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: