30806101
Správa účelových zariadení
Pražská 3744/7, Bratislava, 81104, SVK
46670751
Synerta Transport s.r.o.
Grösslingova 50, Bratislava, 81109, SVK
Nepravidelná preprava osobnými vozidlami
preprava osôb a batožiny, osobné vozidlo
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nepravidelná preprava osobnými vozidlami
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie nepravidelnej osobnej prepravy osôb a batožiny na vysokej protokolárnej úrovni v rámci Slovenskej republiky, preprava do okolitých krajín - Rakúsko, Česká republika, Maďarsko a cesty na/z letiska Schwechat. Preprava bude členená na kategórie 1 - 4. |
Kategória 1: V rámci Bratislavského samosprávneho kraja a na letisko Schwechat, pričom táto cena bude paušalizovaná - cena za 1 hodinu/ 1 vozidlo voľného počtu km , v troch podkategóriách, 1.1 , 1.2 a 1.3 |
Podkategória 1.1: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny osobné vozidlá stredná trieda |
Podkategória 1.2: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny osobné vozidlá vyššia trieda |
Podkategória 1.3: Preprava od 4 do 8 osôb vozidlá typu Van |
Kategória 2: V rámci Slovenskej republiky, pričom táto cena bude paušalizovaná - cena za 1 hodinu/1 vozidlo voľného počtu km , v troch podkategóriách, 2.1, 2.2 a 2.3 |
Podkategória 2.1: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny osobné vozidlá stredná trieda |
Podkategória 2.2: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny osobné vozidlá vyššia trieda |
Podkategória 2.3: Preprava od 4 do 8 osôb vrátane batožiny vozidlá typu Van |
Kategória 3: Dopravné služby v zahraničí, pričom táto cena bude paušalizovaná - cena za 1 hodinu/1 vozidlo voľného počtu km, v troch podkategóriách, 3.1, 3.2 a 3.3 |
Podkategória 3.1: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny osobné vozidlá stredná trieda |
Podkategória 3.2: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny osobné vozidlá vyššia trieda |
Podkategória 3.3: Preprava od 4 do 8 osôb vrátane batožiny vozidlá typu Van |
Kategória 4: Stojné - čakanie nad 1 hodinu v rámci kategórií 1 - 3 za každú začatú 1/2 hodinu čakania bez ohľadu na miesto čakania vrátane súvisiacich poplatkov |
Výsledkom kontraktačného postupu bude zmluva, ktorá má povahu rámcovej dohody, predmet zákazky bude realizovaný na základe čiastkových výziev (objednávok) vo forme e-mailov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava v podkategórii 1.1 | hodina | 400 | ||
Preprava v podkategórii 1.2 | hodina | 200 | ||
Preprava v podkategórii 1.3 | hodina | 200 | ||
Preprava v podkategórii 2.1 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 2.2 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 2.3 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 3.1 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 3.2 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 3.3 | hodina | 50 | ||
Kategória 4 - stojné | 1/2 hodina | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Osobné vozidlá stredná trieda | VW PASSAT alebo ekvivalent |
Osobné vozidlá vyššia trieda | MB E classe alebo ekvivalent |
Vozidlá typu Van | MB Vito alebo ekvivalent |
Požiadavky na vozidlá | Vozidlá musia byť bez viditeľných vonkajších reklám a označenia spoločnosti |
Požiadavky na vozidlá | Všetky vozidlá musia spĺňať požiadavky stanovené zákonmi a príslušnými právnymi predpismi platnými na území SR |
Požiadavky na vozidlá | Vozidlá nemôžu byť staršie ako 5 rokov od prvého uvedenia do prevádzky |
Požiadavky na vozidlá | Bez viditeľného poškodenia exteriéru a interiéru, čisté, dodržaná emisná norma, klimatizácia |
Požiadavky na vozidlá | Držiak na vlajku pri osobných vozidlách vyššej triedy |
Požiadavky na vodičov | Vodiči sú držiteľmi príslušného vodičského oprávnenia, s minimálnou 5 ročnou praxou vo vedení vozidiel |
Požiadavky na vodičov | Vodiči sú ustrojení v odevoch pozostávajúcich z obleku, košele a kravaty |
Požiadavky na vodičov | V prípade požiadavky zo strany Objednávateľa sú povinní absolvovať bezpečnostnú previerku |
Požiadavky na vodičov | Znalosť jedného svetového jazyka na komunikatívnej úrovni |
Čas poskytovania služieb | Všetky druhy prepravy bude možné zabezpečiť 24 hodín denne, 7 dní v týždni počas trvania zmluvy |
Kategória 4 - Stojné | čas, kedy vodič vozidla použitého na plnenie predmetu zmluvy nevykonáva prepravu, ale čaká medzi jednotlivými objednanými transfermi v rámci príslušného dňa na ďalšiu prepravu podľa objednávky |
Kategória 4 - Stojné | V cene stojného sú zahrnuté: čas čakania, poplatky za státie - parkovné, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť 1 - 4 motorové vozidlá s vodičmi minimálne 3 - 8 hodín pred požadovaným dátumom a časom plnenia, so zreteľom na miesto plnenia |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť 5 a viac motorových vozidiel s vodičmi minimálne 48 hodín pred požadovaným dátumom a časom plnenia, so zreteľom na miesto plnenia |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť 2 motorové vozidlá s vodičmi od 1 do 3 hodín pred požadovaným dátumom a časom plnenia, so zreteľom na miesto plnenia v Bratislave |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť motorové vozidlo v nevyhnutných, naliehavých prípadoch priamo prostredníctvom telefonického dohovoru cez operátora Poskytovateľa |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť motorové vozidlá s vodičmi v určenom čase, mieste a v počte stanovenom v objednávke Objednávateľa |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť vodičov ovládajúcich jazdu v kolóne riadenej policajným sprievodom, po trase stanovenej príslušníkmi Policajného zboru Slovenskej republiky, ak bude nimi trasa určovaná |
Názov |
Poskytovateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu elektronickou poštou zašle Objednávateľ zabezpečí prepravu fyzických osôb určených Objednávateľom, a to najmä členov zahraničných delegácií, zamestnancov Objednávateľa, diplomatov a ďalších osôb určených Objednávateľom motorovými vozidlami uvedenými v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Poskytovateľa o prijatí objednávky adresovaného Objednávateľovi. Poskytovateľ je povinný doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky podľa tohto bodu vzápätí po zaslaní Objednávateľom podľa tohto bodu. |
Skutočný rozsah využitia všetkých vozidiel závisí od objednávok Objednávateľa, objednávateľ nie je povinný objednať celý predpokladaný rozsah využitia všetkých vozidiel uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet obstarávania pri predpokladaných množstvách hodín (presná hod.) za jednotlivé služby uvedených v technickej špecifikácii zákazky. Súčet všetkých hodín (presná hod.) vynásobený jednotkovou cenou za hodinu poskytovania jednotlivých služieb uvedených v technickej špecifikácii zákazky predstavuje zmluvnú cenu. Táto cena je konečná a zahŕňa všetky náklady a výdavky súvisiace s poskytnutím uvedených služieb objednávateľovi. |
Poskytovateľ aj Objednávateľ sa zaväzujú vzájomne si písomne oznámiť kontaktné údaje osôb zabezpečujúcich vzájomnú komunikáciu - meno a priezvisko, telefonický kontakt, e-mailovú adresu do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný byť poistený pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú cestujúcim a tretím osobám. Objednávateľ požaduje od Poskytovateľa povinnosť mať po celú dobu platnosti zmluvy uzatvorené platné úrazové poistenie osôb vo vozidle, poistenie pre prípad škody na zdraví, ujme na zdraví, respektíve usmrtení pri výkone objednanej prepravy. |
Poistenie hradí Poskytovateľ. Kópie platných poistných zmlúv musia byť súčasťou zmluvy. Poskytovateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží kópie predmetných poistných zmlúv, ktoré budú súčasťou zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný položkovitý cenník za jednotlivé kategórie prepravy a služby podľa tejto zmluvy a písomne označiť číslo účtu spoločnosti, na ktoré budú poukazované platby za plnenie tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený objednať služby v rozsahu minimálne jednotkovej položky jednotlivej kategórie uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Poskytovateľovi za riadne plnenie, poskytnuté na základe čiastkovej výzvy (objednávky) cenu zodpovedajúcu splnenému rozsahu plnenia. |
Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté čiastkové plnenie počas predchádzajúceho kalendárneho mesiaca na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude protokol o poskytnutí služby, podpísaný oprávnenou osobou za Poskytovateľa a Objednávateľa. |
Poskytovateľ vyhotoví faktúru za realizované služby raz mesačne, pričom faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia do podateľne Objednávateľa. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
Prílohou faktúry je zoznam objednávok za príslušný mesiac, v ktorom boli poskytnuté služby, potvrdený Objednávateľom a informácia o poskytnutom plnení v rámci jednotlivých objednávok. |
V prípade, ak faktúra nespĺňa požadované kritériá, je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Poskytovateľovi na prepracovanie v lehote splatnosti faktúry. V prípade vrátenia faktúry na prepracovanie plynie Objednávateľovi nová lehota splatnosti až dňom doručenia prepracovanej faktúry podľa usmernenia Objednávateľa. |
V prípade poruchy, alebo akejkoľvek závady na vozidle (prípadne zásahu vyššej moci) je Poskytovateľ povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo spĺňajúce požiadavky podľa tejto zmluvy spolu s náhradným vodičom. Ak poskytovateľ nezabezpečí náhradu v termíne stanovenom objednávateľom, má objednávateľ právo zabezpečiť náhradnú dopravu na náklady Poskytovateľa. |
Objednávateľ je prostredníctvom poverenej osoby oprávnený odmietnuť (telefonicky alebo osobne) pridelené vozidlo alebo vodiča, ak akýmkoľvek spôsobom vozidlo respektíve vodič nespĺňajú požiadavky tejto zmluvy. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo alebo vodiča. Ak Poskytovateľ nezabezpečí náhradu v termíne stanovenom Objednávateľom, má Objednávateľ právo zabezpečiť náhradnú dopravu na náklady Poskytovateľa. |
Cena za hodinu prepravy uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky zahŕňa úhradu všetkých nákladov spojených s prepravou osôb, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, diaľničné poplatky, mýta a ostatné poplatky v súvislosti s výkonom služby. |
Cena za všetky kategórie prepravy a za stojné je považovaná ako konečná za celý rozsah poskytovaných služieb, bez možnosti jej navýšenia. |
Poskytovateľ je na požiadanie Objednávateľa povinný doložiť ku každej faktúre doklad preukazujúci relevantnosť a oprávnenosť nároku fakturovať realizovanú službu vzájomne dohodnutou a akceptovanou formou kontroly faktúr a zároveň vytlačenú e-mailovú objednávku spolu s odhadovanými nákladmi, ktoré boli Objednávateľovi zaslané pred vykonaním jazdy. |
Periodicita zasielania čiastkových výziev (objednávok) na plnenie počas platnosti Rámcovej dohody je závislá od potrieb Objednávateľa. |
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za škodu spôsobenú nekvalitným poskytovaním služby, omeškaním a porušením povinností pri výkone služby. |
Na Poskytovateľa sa pri plnení predmetu zmluvy vzťahuje zodpovednosť za škodu spôsobenú prevádzkou dopravných prostriedkov v súlade s Občianskym zákonníkom v platnom a účinnom znení, a to najmä v prípade, ak prepravovaným osobám vznikne ujma na zdraví alebo škoda na batožinách prepravovaných spoločne s nimi, alebo na veciach, ktoré mali takéto osoby pri sebe. |
Ak Poskytovateľ poruší povinnosť poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (VZP OPET). |
V prípade poskytnutia služieb v rozpore s požiadavkami Objednávateľa a uplatnenej reklamácie s prihliadnutím na obsah reklamácie, si je Objednávateľ oprávnený uplatniť aj primeranú zľavu zo zmluvnej ceny podľa 12.5 písm. e) VZP OPET a to až do 80% z ceny konkrétnej poskytnutej služby. |
Reklamáciu na kvalitu, nezabezpečenie služby včas (maximálna doba meškania 10 minút), alebo akékoľvek iné závažné porušenie zmluvných podmienok Objednávateľ písomne uplatní u Poskytovateľa ihneď po skončení výkonu danej služby, najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa, kedy sa výkon danej služby uskutočnil. |
V prípade poškodenia Objednávateľa v súvislosti s nekvalitným poskytnutím služby si je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú sankciu podľa 13.1 alebo 13.2 VZP OPET. |
Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia zmluvou, OPET a primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy a osobitných požiadaviek na plnenie podľa podmienok uvedených v zmluve je považované za porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy, vymáhať náhradu škody a udeliť Poskytovateľovi negatívnu referenciu. |
Palisády 31, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 150,00 hodina
28 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2016 08:02
24.06.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.06.2016 09:49 - Vstupná ponuka | 28 799,00 | € | Cena bez DPH |
24.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 660,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: