30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Strážna služba v psychiatrickej nemocnici -4 osoby
Strážna služba, ochrana objektu a majetku, ochrana osôb
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna služba v psychiatrickej nemocnici -4 osoby
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepretržité každodenné 24-hodinové stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku Objednávateľa, zamestnancov Objednávateľa a tretích osôb, oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch Objednávateľa. Do priestorov Objednávateľa patrí vstupná budova, všetky budovy vo vnútri areálu, garáže a parkovisko. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (vytápanie, únik plynu, požiar, živelná pohroma, priemyselná havária a pod.). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu. |
Stanovisko "Vrátnica" - informačná služba, telefónna ústredňa, kontrola áut a osôb prichádzajúcich do a odchádzajúcich z nemocnice (zamestnanci, pacienti, tretie osoby), ohlasovňa požiarov, evidencia a úschova náhradných kľúčov. |
Stanovisko "Prijímacia ambulancia"- ochrana a asistencia v prijímacej ambulancii nemocnice, zaistenie bezpečnosti zamestnancov pri prijímaní nekľudných pacientov (podľa potreby aj na iných oddeleniach, nielen v ambulancii), pochôdzková činnosť a ostraha areálu, odomykanie a zamykanie ambulantných priestorov. |
Stanovisko "Mužské oddelenie" - ochrana zamestnancov uzatvoreného oddelenia so zvláštnym režimom (prevaha pacientov s ťažkými diagnózami, umiestnenie pacientov so súdom nariadenou ochrannou liečbou, vysoká miera rizika ohrozovania seba a svojho okolia). |
Stanovisko "Ženské oddelenie" - ochrana zamestnancov a pacientov oddelenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stanovísk na výkon strážnej služby | objekt | 4 | ||
Počet osôb vykonávajúcich výkon služby za 24 hodín | osoba | 4 | ||
Obdobie výkonu služby - nepretržité | hodina | 24 | ||
Počet dní výkonu služby | deň | 365 | ||
Počet hodín výkonu služby (1 osoba/24 hod. x 1rok) | hodina | 8760 | ||
Počet hodín výkonu služby (3 osoby/24 hod. x 1rok) | hodina | 35 040 | ||
Začiatok výkonu služby | dátum | 01.07.2016 | ||
Ukončenie výkonu služby | dátum | 30.06.2017 |
Názov |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne zmluvnom vzťahu. |
Dodávateľ do 7 dní pred začiatkom lehoty na zahájenie plnenia zmluvy predloží v listinnej forme Objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Zoznam musí obsahovať min. meno, priezvisko a číslo preukazu odbornej spôsobilosti. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni vopred informovať Objednávateľa o zmene osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 1. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe". Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia o BOZP. |
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou - 24 hodín denne 7 dní v týždni 4 zamestnancami Dodávateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom Dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti odevu. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom, vecnými bezpečnostnými prostriedkami a technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby (ručné svietidlo, prenosná rádiostanica a ostatné prostriedky k výkonu služby ostrahy). |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá Objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku Dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, pokyny Objednávateľa a vnútorné predpisy Objednávateľa - Prevádzkový poriadok SBS. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať Objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Počas trvania zmluvy zabezpečí Objednávateľ Dodávateľovi bezplatné užívanie priestoru stanoviska SBS. |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou formou na určených stanoviskách v kombinácii s pravidelnými pochôdzkami po určených trasách stanovených Objednávateľom. |
Dodávateľ zabezpečuje vyvesenie štátnej vlajky v dňoch štátneho sviatku, ak tieto pripadnú na deň pracovného pokoja. |
Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať Dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ predloží Dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby osobami poverenými Dodávateľom. |
Nedeliteľnou súčasťou uzatvorenej Kúpnej zmluvy, ktorá je výsledkom zadávania zákazky prostredníctvom EKS, je Prevádzkový poriadok SBS vypracovaný Objednávateľom. |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi na schválenie Smernicu o výkone strážnej služby v zmysle platných predpisov do 7 dní po uzavretí zmluvy. Po schválení Objednávateľom bude táto tiež tvoriť nedeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme Objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní 24 hod./deň a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby na základe písomného Dochádzkového listu pracovníkov Dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci, potvrdeného Objednávateľom, za ukončený kalendárny mesiac vždy k 10. dňu nasledujúceho mesiaca a bude povinnou prílohou faktúry. V zmysle VZP ET Čl. XI, bod 11.5 je faktúra splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia a potvrdenia prijatia Objednávateľom. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 200,- za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 1.500,- za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
V prípade nevyhnutnosti okamžitého ukončenia zmluvného vzťahu na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 10.000,-. |
Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi a to na bankový účet Objednávateľa. |
Vypovedať zmluvu pred uplynutím doby trvania možno len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu. |
Výpovedná lehota je jeden mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ukončenie zmluvy bez výpovednej lehoty môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu, na ktorom sa zmluvné strany vzájomne dohodli. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2016 00:00 — 30.06.2017 23:59
35 040,00 hodina
156 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2016 14:30
22.06.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 09:57 - Vstupná ponuka | 156 475,00 | € | Cena s DPH |
22.06.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 246,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: