30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
31396488
FALCO SLOVAKIA s.r.o.
Kopčianska 8-10, Bratislava, 85101, SVK
Zdravotné kancelárske stoličky.
Zdravotné stoličky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zdravotné kancelárske stoličky.
|
|
---|---|
Funkcia |
zdravotná kancelárska stolička vhodná pre celodenné sedenie |
zdravotné účinky na ľudský organizmus musia byť podložené výskumom a klinickými testami v rámci Európskej únie |
zdravotná stolička zabezpečujúca dynamické sedenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zdravotná kancelárska stolička | ks | 4 | ||
nosnosť | kg | do 140 | ||
výška chrbtovej opierky od sedadla | mm | 580 | 640 | |
šírka sedadla | mm | 460 | 470 | |
hĺbka sedadla | mm | 400 | 450 | |
výška sedadla od zeme | mm | 400 | 520 | |
výška podrúčok od sedadla | mm | 190 | 280 | |
martindale | cyklus | 200 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál čalúnenia | textilné s vysokou pevnosťou a trvanlivosťou, s vysokým stupňom oteruvzdornosti (martindale) |
farba čalúnenia | výber podľa vzorkovníka |
komponenty stoličky | mechanicky odolné |
sedadlo | veľké komfortné čalúnené sedadlo s nastavitelnou výškou a hĺbkou sedu |
sedadlo | pohyblvé do strán umožňujúce dynamické sedenie |
sedadlo | nastavitelná zmena sklonu sedadla |
chrbtová opierka | priedušná sieťovina resp. plné čalunené operadlo |
chrbtová opierka | výškovo nastavitelná |
chrbtová opierka | nastavitelná bedrová opierka |
chrbtová opierka | nastaviteľný sklon a sila prítlaku |
balančný mechanizmus | s možnosťou zastavenia aktívneho sedenia, nie je podmienkou |
základňa | stabilný päťramenný kríž z lešteného hliníka resp. kovový chrómový kríž |
podrúčky | nastavitelné podrúčky do výšky a strán, povrch s mäkkou dotykovou plochou |
regulácia výšky sedenia | plynovým piestom s tlmením nárazu pri dosadnutí |
kolieska | univerzálne pre mäkké a tvrdé podlahy |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia resp. dodanie v zmontovanom stave. |
3. Záručná doba na predmet zmluvy je 5 rokov od ich dodania. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
6. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu vrátane všetkých súvisiacich nákladov po dodaní resp. montáži predmetu zákazky. |
7. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú vzorku predmetu zmluvy na účely kontroly, či predložená vzorka zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný dodať výrobky predstavujúci predmet zmluvy rovnaké a od jedného výrobcu. |
11. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. |
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
13. Dodávateľ predloží objednávateľovi vyhlásenia o zhode výrobku podľa zákona č. 264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posúdení zhody o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
14. Dodávateľ predloží objednávateľovi doklad o vykonaní klinických testov výrobku v rámci Európskej únie t.j. výsledky štúdie realizovanej na ľudských subjektoch na overenie bezpečnosti a účinnosti výrobku do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
15. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
16. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaných stoličiek počas záručnej doby (oprava vád predmetu dodávky, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád na tovare používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom zákazky. Odstránenie vád na tovare v lehote najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady objednávateľom alebo vymenenie tovaru za nový bezchybný tovar dodávateľom. |
17. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 a 16 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.07.2016 12:00 — 19.08.2016 12:00
1,00 sada
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2016 11:53
23.06.2016 12:00
23.06.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 07:01 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.06.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 962,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: