31202420
Základná škola, Mládežnícka ulica 1434/16, Púchov
Mládežnícka 1434/16, Púchov, 02011, SVK
36396605
OB-BELSTAV, s.r.o.
č. 500, Podvysoká, 02352, SVK
Rekonštrukcia sociálnych zariadení na ZŠ
Rekonštrukcia, búracie práce, demontáž starej sanity, nové podlahy, nové obklady, demontáž podlahy a obkladu, oprava dverí, nové dvere, nová sanita, vodoinštalačný a stavebný materiál, vodoinštalácia a elektroinštalácia,
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Rekonštrukcia sociálnych zariadení na ZŠ
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia a modernizácia sociálnych zariadení v budove ZŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž držiakov toaletného papiera | ks | 7 | ||
Montáž držiakov toaletného papiera | ks | 7 | ||
Demontáž dávkovača mydla | ks | 4 | ||
Montáž dávkovača mydla | ks | 4 | ||
Demontáž nefunkčných zrkadiel | ks | 3 | ||
Dodávka a montáž zrkadiel | ks | 4 | ||
Demontáž starej sanity a rozvodov - WC | ks | 7 | ||
Demontáž starej sanity a rozvodov -pisoáre | ks | 5 | ||
Demontáž starej sanity a rozvodov -umývadiel | ks | 5 | ||
Dodávka a montáž spoločných ventilov pre 2 ks WC | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž spoločných ventilov pre 3 ks WC | ks | 1 | ||
Osekávanie starého obkladu | m2 | 102 | ||
Osekávanie poškodených častí dlažby, oprava poteru podlahy | m2 | 33 | ||
Dodávka a montáž rozvodov - voda a odpad - pisoáre | ks | 3 | ||
Dodávka a montáž nových pisoárov - zn. Golem - SLP 19RS (radarové splachovanie) komplet/A | ks | 3 | ||
Dodávka a montáž umývadiel REKORD K91055, rozmer 55x42 cm bez otvoru | ks | 2 | ||
Prerobenie odpadu - umývadlá | ks | 4 | ||
Dodávka a montáž umývadiel REKORD rozmer 40x35 cm bez otvoru | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž WC kombi REKORD K 99004-komplet so záchodovou doskou a ďalším príslušenstvom | ks | 7 | ||
Nástenné batérie jednovýtoková MKCPA 276-pákový ventil na studenú vodu | ks | 4 | ||
Elektroinštalačné práce - prívod 230V k napájaciemu zdroju SLZ 01Y, prívod od napájacieho zdroja k pisoárom | ks | 3 | ||
Vymurovanie múrika pre inštaláciu pisoárov hrúbka 10 cm | m2 | 5 | ||
Vyspravenie stien pod obklad | m2 | 102 | ||
Penetrácia a vyspravenie podlahy samonivelizačnou hmotou | m2 | 33 | ||
Dodávka a pokládka keramického obkladu systém WAAG6000, rozmer 20x25 farba biela lesklá, I. trieda + zaškárovanie | m2 | 102 | ||
Dodávka a pokládka gresovej dlažby TAURUS TAA1D061, rozmer 15x15 cm + zaškárovanie | m2 | 33 | ||
Oprava poškodených omietok a prasklých stien a plafónov | m2 | 143 | ||
Maľovanie stien - farebná úprava | m2 | 110 | ||
Maľovanie plafónov - biela farba | m2 | 33 | ||
Oprava a maľovka liatinového odpadového potrubia vo WC - biela farba (viac vrstiev, podklad korodovaný, čierny),viď foto | ks | 5 | ||
Demontáž dverného krídla | ks | 13 | ||
Úprava a montáž dverného krídla (oprava povrchu, biely náter, nová kľučka -hliníková, zn. Michaela, biela farba, nové kovanie) | ks | 9 | ||
Maľovka zárubní | ks | 13 | ||
Úprava a maľovka povrchu radiátorov | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vstupných dverí do sociálok, nové kľučky (hliníková, zn. Michaela, zlatá farba) a kovania, masívne drevo svetlé, šírka 60 cm, ľavé | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vstupných dverí do sociálok, nové kľučky (hliníková, zn. Michaela, zlatá farba) a kovania, masívne drevo svetlé, šírka 80 cm, ľavé | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž vstupných dverí do sociálok, nové kľučky (hliníková, zn. Michaela, zlatá farba) a kovania, masívne drevo svetlé, šírka 80 cm, pravé | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy v deň nasledujúci po nadobudnutí účinnosti zmluvy, tento zoznam je povinný v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo výberu farebnej úpravy stien. Výber farby objednávateľom nebude dôvodom navýšenia ceny zákazky. |
Požadovaný termín realizácie diela je najskôr od 15.07. 2016 a ukončenie diela je najneskôr do 15.08. 2016. |
Nedodržanie termínu realizácie bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa tejto zmluvy, v rozsahu a v súlade s popisom a prílohami. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH najneskôr pri prevzatí staveniska vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. |
Cena s DPH za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a odmenu dodávateľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve vykoná pre objednávateľa dielo v súlade s touto zmluvou v dohodnutej lehote. |
Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť dodávateľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v tejto zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela v mieste objednávateľa. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác jednorázovo po protokolárnom odovzdaní a prevzatí diela. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa. |
Ak bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov je objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje. |
Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa tejto zmluvy. Objednávateľ na predmetné dielo neposkytuje zálohu. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
Ak dodávateľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je dodávateľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi potrebnú súčinnosť pri zhotovení diela. |
Dodávateľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným pracovníkom. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri plnení zmluvy dodržiavanie zásad bezpečnosti pri práci v súlade s ustanoveniami Zákonníka práce a súvisiacich právnych predpisov. |
Dodávateľ vybaví svojich pracovníkov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
Ak je dodávateľ v omeškaní s odovzdaním diela objednávateľovi podľa tejto zmluvy, je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty a sankcie dojednané touto zmluvou hradí povinná strana, nezávisle od toho, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda porušením povinnosti, ktorú možno vymáhať samostatne. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dielo je zhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a platnými technickými predpismi a podmienkami tejto zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
Dodávateľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním a prevzatím predmetu zmluvy objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne oznámiť objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia. |
Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, môže objednávateľ odmietnuť prevziať dielo až do ich odstránenia dodávateľom. |
Po ukončení prác na diele, je dodávateľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. Dodávateľ je povinný zlikvidovať prípadný odpad na svoje náklady zákonným spôsobom. |
Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na objednávateľa odovzdaním diela. |
Dodávateľ na vykonané práce a materiál dáva záruku 5 rokov na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti. Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené cudzím zásahom do vykonaného diela. |
Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u dodávateľa písomne bez zbytočného odkladu. Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a) nezačne s vykonávaním diela do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b) bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c) prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dni, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné, d) neprevezme stavenisko do 7 dní od účinnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady diela bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie, najneskôr do 5 dní. |
V prípade, že v technickej špecifikácii predmetu zákazky sa nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, značku, typ a pod., je možné túto odvolávku, resp. odkaz zameniť za ekvivalent z pohľadu kvalitatívnej, materiálovej, alebo funkčnej úrovne. Dodržanie tohto bodu je podmienkou pre uzavretie zmluvy. |
V cene zákazky je, že dodávateľ vykoná kompletnú dodávku materiálu a likvidáciu odpadu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mládežnícka 1434/16, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
15.07.2016 08:00 — 15.08.2016 15:00
1,00 celok
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2016 11:37
22.06.2016 10:35
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.06.2016 12:18 - Vstupná ponuka | 12 499,20 | € | Cena s DPH |
22.06.2016 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 250,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: