00306240
Obec Trnovec nad Váhom
Trnovec nad Váhom 587, Trnovec nad Váhom, 92571, SVK
31434347
ENVI-GEOS Nitra, s.r.o.
Korytovská 20, Lužianky, 95141, SVK
Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
2. Zber, odvoz triedeného odpadu, ktorý vznikol na území obce v zmysle Zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v spolupráci s OZV zazmluvnenou Obcou. |
3. Zneškodnenie objemového a zmesového komunálneho odpadu z veľkokapacitných kontajnerov |
4. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet odberných miest vlastniacich 120 l a 240 l nádoby na komunálny odpad - súčasný stav | ks | 1000 | ||
Zber a odvoz zmesového tuhého komunálneho odpadu - 120 l a 240 l nádoby | priemerný počet za týždeň ks v roku 2015 | 320 | ||
Zber a odvoz zmesového tuhého komunálneho odpadu - 120 l a 240 l nádoby | predpokladaný počet kusov za zmluvné obdobie 18 mesiacov | 24960 | ||
Frekvencia vývozu 120 l a 240 l nádob na komunálny odpad | ks/zmluvné obdobie 18 mesiacov | 78 | ||
množstvo odpadu odvezeného na skládku | Predpokladané množstvo odpadu v tonách za zmluvné obdobie 18 mesiacov | 570 | ||
Zebezpečenie veľkokapacitných kontajnerov na zber veľkoobjemového odpadu - frekvencia | ks/rok | 0 | 2 | |
Zber a odvoz objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | ks | 0 | 2 | |
Súčasný počet producentov odpadu - údaj k 31.12.2015 | počet | 2725 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
údaje o množstve kusov vyzbieraných nádob z jednotlivých komodít sú orientačné z dôvodu množstevného zberu v Obci | áno |
V obci je zavedený množstevný zber komunálneho odpadu | áno |
cena zahŕňa | zber a prepravu odpadu (na skládku) |
cena zahŕňa | zhodnotenie, zneškodnenie (uloženie odpadu na skládke) |
cena zahŕňa | vysypanie 1ks zbernej nádoby |
cena zahŕňa - nesúťaží sa | zákonný poplatok podľa zákona č. 17/2004 v znení neskorších predpisov, sa fakturuje samostatne |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné potvrdenie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi špecifikáciu zmluvnej ceny, ktorá musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. V špecifikácii je potrebné predložiť podrobný položkový rozpočet s vypísaním jednotlivých položiek z ktorých sa skladá cena celkom. |
3. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný akceptovať dohodnutý harmonogram zvozu odpadu na rok 2016, a do 15.11. príslušného kalendárneho roka predložiť návrh harmonogramu zvozu odpadu na základe požiadavky objednávateľa. |
6. Nedodržanie týchto povinností uvedených v bode 1. až 5. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
7. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu, potrebné na uspokojivé poskytovanie služby. |
8. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a s týmto odpadom. |
9. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách, znemožňujúce ich riadne užívanie, ak boli zapríčinené jeho konaním. |
10. Počty odberných miest a množstvá odpadu sú nadimenzované na súčasný stav a potreby obyvateľov. |
11. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom respektíve väčšom rozsahu, ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
12. V prípade požiadavky objednávateľa, znížiť alebo zvýšiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
13. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zníženie respektíve zvýšenie rozsahu plnenia. |
14. V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo k zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku, uvedených v položkovitom rozpočte. |
15. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
16. Táto zmluva sa uzatvára na 18 mesiacov od 1.7.2016 až 31.12.2017. |
17. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
18. Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa bezodkladne uzavrie zmluvu o zbere a odvoze s oprávnenou organizáciou zodpovednosti výrobcov (OZV), s ktorou bude mať Objednávateľ zmluvný vzťah. |
20. Dodávateľ je povinný odovzdávať odpad podľa zákona č.79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, OZV zazmluvnenou Obcou |
21. Dodávateľ je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne v súlade s platnou legislatívou a touto zmluvou |
22. Dodávateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným závadám, prípadne ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia. |
23. Dodávateľ je povinný postupovať podľa objednávky, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. |
24. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ dodržať termín zberu, oznámi túto skutočnosť objednávateľovi a zabezpečí náhradný termín do 48 hodín. |
25. Dodávateľ je povinný poskytovať všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to 1x mesačne do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. |
26. V prípade, že poskytovateľ nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v zberovom kalendári, objednávateľ je oprávnený vyžadovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z fakturovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý začatý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
27. Poplatok za zneškodnenie (uloženie) TKO a zákonný poplatok uhrádza objednávateľ na základe vystavenej faktúry spoločnosti prevádzkujúcej skládku TKO. Zákonný poplatok sa fakturuje samostatne. |
28. Dodávateľ je povinný odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob alebo vriec. |
29. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zneškodnenie (uloženie) odpadu na skládke, ktorú si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle právnej úpravy. Dodávateľ je do 3 pracovných dní povinný predložiť doklad o zazmluvnenej skládke odpadov na ktorú bude zákonným spôsobom uskladňovať odpad. |
30. Dodávateľ je povinný fakturovať vždy aktuálne množstvo vysypaných smetných nádob a aktuálne množstvo zneškodneného, uloženého odpadu z daného termínu zvozu odpadu |
31. V priebehu zmluvného obdobia plánuje objednávateľ prejsť z lístkového množstevného zberu na množstevný zber formou zosnímania čipu na každej zbernej smetnej nádobe. Pri zabezpečení svojich zberných nádob touto technológiou bude objednávateľ požadovať od dodávateľa zmenu formy zaznamenávania vysypania zbernej nádoby pomocou zariadenia na prečítanie čipov/čiarových kódov. |
32. V priebehu zmluvného obdobia plánuje objednávateľ na zbernom dvore zriadiť váhu a z tohto dôvodu môže objednávateľ požadovať vždy pred začatím zberu odváženie zberného vozidla. Objednávateľ môže požadovať v tomto prípade aj odváženie vozidla po zrealizovaní zberu a zvozu odpadu. |
33. Dodávateľ pri zabezpečovaní vývozu veľkoobjemového odpadu poskytne objednávateľovi veľkoobjemový kontajner (7 m3 alebo 30 m3) vždy v párnom počte, pričom účtovaný bude vývoz každého kontajnera samostatne. |
34. Platnosť zmluvy možno ukončiť písomnou dohodou alebo písomnou výpoveďou oboch zmluvných strán bez uvedenia dôvodu v 3 mesačnej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
35. Objednávateľ ma zavedený systém triedeného zberu 1 krát mesačne na základe zvozového kalendára v zmysle zákona o odpadoch 79/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Triedený zber prebieha mobilným zberom z domácností, zo stoísk ako aj zo zberného dvora. Na zvoz triedeného odpadu sa používajú plastové vrecia, 120 l nádoby a 1100 l nádoby. |
36. Dodávateľ pri triedenom zbere musí akceptovať zaužívaný spôsob zberu u Objednávateľa, v spolupráci s OZV a Objednávateľom tento spôsob zberu kontinuálne zlepšovať. Zber triedeného zberu sa riadi zvyklosťami Objednávateľa a v súlade so zákonom o odpadoch 79/2015 a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
37. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou 3 mesiace. V prípade hrubého porušenia plnenia zmluvy, alebo opakovaných porušení zo strany dodávateľa má Objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy s okamžitou platnosťou, alebo na základe vzájomnej dohody. |
38. Všetky zmeny zmluvy a doplnenia musia prebehnúť na základe dodatkov podpísaných oboma zmluvnými stranami. |
39. Zvoz komunálneho odpadu prebieha u Objednávateľa 1 krát týždenne vždy v pondelok. |
40. Zvoz triedeného zberu (papier, sklo, plasty) prebieha 1 krát mesačne vždy v prvý pondelok v mesiaci. |
41. Zber veľkoobjemného odpadu je na rok 2016 naplánovaný na 16.9.2016-17.9.2016 |
42. Zber elektroodpadu z domácností je naplánovaný na 19.9.2016 |
43. V položkovom rozpočte Obejdnávateľ požaduje členenie položkového rozpočtu za komunálny odpad minimálne na: cenu za zber, odvoz a manipuláciu 110 l a 120 l nádoby za 1ks, cenu za uloženie odpadu na skládku za tonu, a uvedený zákonný poplatok v zmysle zákona č. 17/2004 v znení a doplnení neskorších predpisov.Zákonný poplatok nie je súčasťou súťaže |
44. V položkovom rozpočte Obejdnávateľ požaduje členenie položkového rozpočtu za veľkoobjemný odpad minimálne na: Cenu za pristavenie, manipuláciu a odvoz veľkoobjemného kontajneru, cenu za zneškodnenie a uloženie na skládku za tonu a uvedený zákonný poplatok v zmysle zákona č. 17/2004 v znení a doplnení neskorších predpisov. Zákonný poplatok nie je súčasťou súťaže. |
45. Objednávateľ má zavedený množstvový zber odpadu, z tohto dôvodu dodávateľ berie na vedomie že plnenie zákazky sa odvíja od reálneho množstva vyvezených nádob za obdobie zákazky a od reálneho množstva uloženého odpadu za obdobie zákazky s ohľadom na položkovitý rozpočet. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočne poskytnutých služieb |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom veľkokapacitných kontajnerov | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
priemerný počet vyvezených smetných nádob komunálneho odpadu za rok 2015 | 1415 ks za mesiac |
priemerná váha komunálneho odpadu na 1 smetnú nádobu v roku 2015 | 22,82 kg na smetnú nádobu komunálneho odpadu |
množstvo odpadu za rok 2015 odvezeného na skládku | 387,78 ton |
množstvo vyseparovaného odpadu z papiera (obaly, neobaly) za rok 2015 | 30,32 ton |
množstvo vyseparovaného odpadu z plastu (obaly, neobaly) za rok 2015 | 21,91 ton |
množstvo vyseparovaného opadu zo skla (obaly, neobaly) za rok 2015 | 30,44 ton |
Množstvo vyseparovaného elektroodpadu za rok 2015 | 3,27 ton |
Množstvo veľko objemného odpadu za rok 2015 | 8,01 ton |
Trnovec nad Váhom 587, Trnovec nad Váhom, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika
01.07.2016 00:00 — 31.12.2017 23:59
18,00 mesiacov
32 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2016 13:46
21.06.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2016 11:58 - Vstupná ponuka | 32 799,98 | € | Cena s DPH |
21.06.2016 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 799,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: