31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
46905316
Marisell, s.r.o.
Halalovka 2345/41, Trenčín, 91108, SVK
Spiatočná letenka z Viedne do Ríma
letenka, letecká doprava
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Spiatočná letenka z Viedne do Ríma
|
|
---|---|
Funkcia |
preprava zamestnancov |
priame letecké spojenie z Viedne do Ríma a späť |
ekonomická trieda |
vystavenie letenky elektronicky na meno a priezvisko zamestnanca |
odlet z Viedne (VIE) letisko Schwechat do Ríma (ROM) letisko Fiumicino dňa 3.7.2016 od 16:00 h do 18:00 h |
odlet z Ríma (ROM) letisko Fiumicino do Viedne (VIE) letisko Schwechat dňa 6.7.2016 od 7:00 h do 9:00 h |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vrátane príručnej batožiny - 10 kg | 1 x ku každej osobe/letenke |
vrátane poistenia storna letenky | 1 x každá letenka |
Názov |
výška konečnej ceny letenky zahŕňa všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, najmä palivové a servisné poplatky, poplatky za batožinu, poplatky za poistenie storna letenky, poplatky za Check-in, atď. |
nahlásenia mena a priezviska zamestnancov - cestujúcich až zazmluvnenému dodávateľovi |
dodávateľ je povinný v prípade zrušenia letu zabezpečiť pre cestujúcich ubytovanie a stravu |
vystavenie faktúry v slovenskom jazyku a doručenie jej originálu poštou |
splatnosť faktúry 14 dní odo dňa jej doručenia |
uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa |
Dunajská 68, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.06.2016 08:00 — 30.06.2016 13:00
2,00 ks
518,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2016 15:10
20.06.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 382,00 | € | Cena s DPH |
20.06.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 288,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: