00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Nákup hygienických papierov.
toaletný papier,utierky,obrúsky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup hygienických papierov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup hygienických papierov, utierok, obrúskov, podložiek, sáčkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Toaletný papier 2 vrstvový, min.250 útržkov, min.veľkosť útržka dĺžka 11,5 cm x šírka 9,5 cm, recykel, min.72% belosť | ks | 16 500 | ||
2.Toaletný papier 3 vrstvový, min.250 útržkov, min.veľkosť útržka dĺžka 11,5 cm x šírka 9,5 cm, celulóza | ks | 100 | ||
3.Toaletný papier JUMBO 2 vrstvový,19 cm priemer, celulóza, návin min.115,0 m - max.120,0 m ,útržok dĺžka min.24,0 cm x šírka min.8,5 - max.9,0 cm | ks | 2 125 | ||
4.Utierky papierové 2 vrstvové, farba biela, šírka 21 cm, návin min.145 m - max.150 m | ks | 875 | ||
5.Papierové utierky skladané 2 vrstvové, min.145 ks - max.150 ks v balíku, biele, rozmer šírka 23,5 cm x výška 11,0 cm, recykel | balík | 22 000 | ||
6.Papierové obrúsky, rozmer 33 x 33 cm, biele,1 vrstva celulóza, v balíku min.100 ks | balík | 3 300 | ||
7.Hygienické papierové podložky na WC sedátka celkový rozmer balíka max. 2,0 x 38,0 x 27,0 cm, v balíku min.245 ks - max.250 ks | balík | 200 | ||
8.Hygienické sáčky na dámske toalety, materiál HDP, 14 x 25 cm, počet sáčkov v balíku min.45 ks - max.50 ks | balík | 200 | ||
9.Koktejlové obrúsky 2 vrstvové, rozmer 24 x 24 cm, biele, v balíku min.300 ks | balík | 15 |
Názov |
A. Na účely tejto rámcovej dohody je pojem „obchodné podmienky elektronického trhoviska“ ďalej vedený pod skratkou „OPET“. |
B. Miestom dodania predmetu plnenia je sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi bezplatné vzorky predmetu plnenia uvedeného v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody pod číslom 1., 2., 3. a 4. do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody, a to v počte kusov 1 za každý predmet plnenia uvedený pod číslami 1. až 4. v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody. |
C. Zmluvné strany si do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
D. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, trvalé bydlisko, dátum a miesto narodenia vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto rámcovou dohodou. |
E. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
F. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
G. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto rámcovej dohody, a to najmä dodacie listy a faktúry, v slovenskom jazyku. |
H. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek plnenia s DPH a bez DPH, sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky plnenia do 3 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
I. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami a omeškanie s riadnym dodaním plnenia. |
J. Vo faktúrach je Dodávateľ povinný uvádzať názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý Objednávateľ prevedie cenu za poskytnuté plnenie, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť Dodávateľ tieto informácie na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
K. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude cenu za plnenie poskytnuté podľa tejto rámcovej dohody uhrádzať na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto rámcovej dohody. Ak v záhlaví tejto rámcovej dohody nie je uvedené číslo bankového účtu vo formáte IBAN, DIČ Dodávateľa a/alebo IČ DPH Dodávateľa, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto rámcovej dohode, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tejto vety do záhlavia tejto rámcovej dohody. |
L. Objednávateľ je oprávnený objednávať predmet plnenia na základe čiastkových výziev s nepravidelnou periodicitou a v objemoch určených podľa potrieb Objednávateľa. |
M. Dodávateľ je povinný dodať plnenie podľa tejto rámcovej dohody do 1 týždňa od doručenia čiastkovej výzvy Objednávateľa, a to len počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod., pričom aspoň 1 pracovný deň pred jeho dodaním je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi dátum a čas dodania plnenia. |
N. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom, na základe preberacieho protokolu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. |
O. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi. |
P. Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 OPET. |
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
45 315,00 kus,balík
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2016 13:25
28.06.2016 09:00
28.06.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2016 08:29 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena s DPH |
28.06.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 782,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: