35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36211451
FÚRA s.r.o.
SNP 77, Rozhanovce, 04442, SVK
Likvidácia odpadu
likvidácia odpadu, odvoz odpadu, spracovanie odpadu, preprava odpadu
Služba
27. Ostatné služby
1. Likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie služby pre pôvodcu odpadu-objednávateľa, ktorá bude pozostávať z prevzatia, odvozu a likvidácií odpadov a v odkúpnej cene za kovový odpad podľa nasledujúceho členenia: |
časť "A": prevzatie, odvoz a likvidácia odpadu s úhradou pôvodcom odpadu-objednávateľom odberateľovi-poskytovateľovi služby, |
časť "B": odkúpna cena za kovový odpad pôvodcovi odpadu-objednávateľovi (výzisk). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
"A": Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné prevzatie a likvidáciu odpadu s úhradou pôvodcom odpadu odberateľovi-poskytovateľovi služby (body 1.-8.): | kg | 110000 | ||
1. sklo | kg | 5000 | ||
2. drevo (drevotrieska) | kg | 20000 | ||
3. kovový odpad | kg | 30000 | ||
4. plast | kg | 5000 | ||
5. elektrozariadenia (PC, servery, klávesnice...) | kg | 10000 | ||
6. betón | kg | 10000 | ||
7. pneumatiky | kg | 10000 | ||
8. ostatný odpad | kg | 20000 | ||
"B": Verejný obstarávateľ požaduje naceniť odkúpnu cenu za kovový odpad pôvodcovi odpadu-objednávateľovi (bod 9.)-výzisk: | kg | 30000 | ||
9. kovový odpad-odkúpna cena | kg | 30000 |
Názov |
1. V cenách za likvidáciu odpadu musia byť obsiahnuté všetky súvisiace náklady potrebné na likvidáciu odpadu t. j. prevzatie, naloženie, odvoz, vyloženie odpadu vr. poplatku za uloženie odpadu. |
2. Trvanie zmluvy 48 mesiacov. |
3. Miesta odberu odpadu: Košice, Michalovce, Trebišov, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves. |
4. Odobratie odpadu z miesta odberu v lehote maximálne do 21 dní odo dňa doručenia písomnej požiadavky - objednávky od pôvodcu odpadu-objednávateľa. |
5. Pri prevzatí akéhokoľvek druhu odpadu sa uskutoční váženie tohto odpadu, z ktorého sa vyhotoví tzv. „vážny lístok“, ktorý bude podkladom pre fakturáciu pre obidve zmluvné strany, v závislosti od prevzatého druhu odpadu. |
6. Odberateľ-poskytovateľ služby je povinný odobrať odpad na likvidáciu časť "A" - sklo, drevo, plast, elektrozariadenia, betón, pneumatiky a ostatný odpad na základe požiadavky pôvodcu odpadu-objednávateľa po nahromadení minimálne 1000 kg všetkých druhov odpadov dohromady na jednom mieste odberu – platí pre miesta odberu Michalovce, Trebišov, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves. |
7. Odberateľ-poskytovateľ služby je povinný odobrať odpad na likvidáciu časť "A" - sklo, drevo, plast, elektrozariadenia, betón, pneumatiky a ostatný odpad na základe požiadavky pôvodcu odpadu-objednávateľa po nahromadení minimálne 100 kg všetkých druhov odpadov dohromady na jednom mieste odberu – platí pre miesto odberu Košice. |
8. Odberateľ-poskytovateľ služby je povinný odobrať na likvidáciu odpad časť "A" – kovový odpad na základe požiadavky pôvodcu odpadu-objednávateľa po nahromadení minimálne 100 kg kovového odpadu na jednom mieste odberu - platí pre miesta odberu: Košice, Michalovce, Trebišov, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves. |
9. Za odpad na likvidáciu sa považujú jednotlivé druhy odpadu samostatne uložené u pôvodcu odpadu-objednávateľa. |
10. Za kovový odpad sa nepovažujú vyradené vozidlá, dopravné zariadenia a mechanizmy. |
11. Požaduje sa predložiť ocenený podrobný zoznam odpadu časť "A" prevzatie a likvidáciu odpadu s úhradou pôvodcom odpadu-objednávateľom odberateľovi-poskytovateľovi služby (body 1.-8.) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
12. Požaduje sa predložiť ocenený podrobný zoznam odkúpnej ceny za kovový odpad časť "B" pôvodcovi odpadu-objednávateľovi (bod 9.) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
13. Požaduje sa predložiť kópiu platného rozhodnutia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
14. Požaduje sa predložiť kópiu platnej zmluvy na zber elektroodpadu uzavretú s výrobcom elektrozariadení, ktorý zabezpečuje nakladanie s elektroodpadom individuálne alebo s organizáciou zodpovednosti výrobcov zastupujúcou výrobcov elektrozariadení. |
15. Odberateľ-poskytovateľ služby môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5. pracov. dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osob. postav. podľa §32 zák. 343/2015 Z.z., musí predložiť požadované doklady (body 13, 14) a čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod. |
16. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, požaduje sa predložiť čestné prehlásenie do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
17. Jednotkové ceny za prevzatie a likvidáciu odpadu a odkúpnej ceny za kovový odpad sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
18. Odberateľ - poskytovateľ služby sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve. |
19. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas platnosti zmluvy špecifikované v jednotlivých objednávkach. |
20. Od potvrdenia sprievodných listov odpadu oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok odberateľ - poskytovateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
21. O nakladaní s odpadom vystaví odberateľ-poskytovateľ služby pre pôvodcu odpadu-objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhlášky MŽP SR č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti. |
22. V zmysle vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z. , ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov spadajú jednotlivé odpady z časti "A" do skupín odpadov č. 16, 17 a 20. |
23. Odberateľ-poskytovateľ služby je povinný písomne oznámiť pôvodcovi odpadu-objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
24. Pôvodca odpadu-objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladané množstvo odpadu. Zmluvné strany sa dohodli, že odberateľ-poskytovateľ služby si neuplatní náhradu škody voči pôvodcovi odpadu-objednávateľovi z titulu užšieho zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
25. Pôvodca odpadu-objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia pôvodcovi odpadu-objednávateľovi. |
27. Fakturácia sa vykoná na základe dielčích objednávok po uskutočnení poskytnutej služby, dokladom o poskytnutej službe potvrdeným oboma zmluvnými stranami, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
28. Pôvodca odpadu-objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť odberateľovi-poskytovateľovi služby v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
29. Pôvodca odpadu-objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
29a.) nedodržanie doby plnenia, |
29b.) nedodržanie jednotkových cien, |
29c.) nepredloženie oceneného zoznamu odpadov časť "A" prevzatie a likvidáciu odpadu s úhradou pôvodcom odpadu-objednávateľom odberateľovi-poskytovateľovi služby (body 1.-8.), |
29d.) nepredloženie oceneného zoznamu časť "B" odkúpna cena za kovový odpad pôvodcovi odpadu-objednávateľovi (bod 9.), |
29e.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia platného rozhodnutia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov, |
29f.) nepredloženie požadovaného dokladu - platná kópia zmluvy na zber elektroodpadu uzavretú s výrobcom elektrozariadení, ktorý zabezpečuje nakladanie s elektroodpadom idividuálne alebo s organizáciou zodpovednosti výrobcov zastupujúcou výrobcov elektrozariadení, |
29g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
29h.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke, |
29i.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
29j.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky pôvodcu odpadu-objednávateľa je pôvodca odpadu-objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
30.06.2016 14:50 — 30.06.2020 14:57
110 000,00 rozdiel ceny medzi A-B
19 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2016 13:24
20.06.2016 14:55
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 14:54 - Vstupná ponuka | 17 950,00 | € | Cena bez DPH |
20.06.2016 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: