17330190
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK
36605735
Sokol trade spol. s r.o.
Husárska 33, Košice, 04011, SVK
Oprava strechy
strecha, oprava, rekonštrukcia, strešná krytina
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava strechy
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavba - rekonštrukcia strechy na 4 poschodovej pamiatkovej budove |
Výmena strešnej krytiny a časti nosnej konštrukcie strechy, klampiarske práce, bleskozvod, elektroinštalácie fasádne prvky a iné podľa Výkazu výmer |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HSV Práce a dodávky HSV | ks | 1 | ||
3 Zvislé a kompletné konštrukcie | ks | 1 | ||
1 011 311231116 Murivo nosné tehál plných pálených dĺžky 290mm P 7-15 MC 10 | m3 | 10,080 | ||
2 011 312231116 Murivo výplňové tehlové dĺžky 290mm P 7-15 MC 10 | m3 | 1,440 | ||
4 Vodorovné konštrukcie | ks | 1 | ||
3 011 440351233 Podporná konštrukcia striech pripl do 10 kPa zhotovenie | m2 | 200,000 | ||
4 011 440351234 Podporná konštrukcia striech pripl do 10 kPa odstránenie | m2 | 200,000 | ||
6 Úpravy povrchov, podlahy, osadenie | ks | 1 | ||
5 014 622422621 Oprava vonkajších omietok vápenných a vápenocem. stupeň členitosti IaII -65% štukových | m2 | 20,400 | ||
6 014 622422721 Oprava vonkajších omietok vápenných a vápenocem. stupeň členitosti IaII -80% štukových | m2 | 147,820 | ||
7 014 622425721 Oprava v.omiet.vápenných a vápenocem. stupeň členitosti V, VI,VII - 80 % opravovanej plochy | m2 | 36,000 | ||
8 014 622463251 Ochrana, čistenie a sanácia betonových konštrukcií Terranova,ochrana výstuže,kod M737 | m2 | 15,255 | ||
9 014 622463252 Ochrana, čistenie a sanácia betonových konštrukcií typ "G" Terranova,vyspravenie maltou,kod M736 | m2 | 15,255 | ||
128 014 622463252-1 Ochrana, čistenie a sanácia betonových konštrukcií napr. Sika - očistenie, nater a vyspravenie maltou, uzatv. nat. | m2 | 37,700 | ||
10 014 622463256 Ochrana, čistenie a sanácia betonových konštrukcií Terranova,náter povrchu,kod A030 | m2 | 15,255 | ||
127 011 622491305 Náter fasádny tekutý Terranova podkladný silikónový alebo ekvivalent | m2 | 2016,000 | ||
126 011 622491306 Náter fasádny tekutý Terranova silikónový dvojnásobný, alebo ekvivalent | m2 | 2016,000 | ||
11 014 622902110 Očistenie po opravách vonkajších omietok kamenných ríms, šambrán | m2 | 36,000 | ||
12 014 627452631 Oprava škárovania tehlového muriva stien komínov nad strechou cementovou maltou nad 20 do 30 % | m2 | 20,400 | ||
13 014 627452631 Oprava škárovania tehlového muriva stien komínov nad strechou cementovou maltou nad 20 do 30 % | m2 | 147,820 | ||
6 Úpravy povrchov, podlahy, osadenie | ks | 1 | ||
14 003 941941031 Montáž lešenia ľahkého pracovného radového s podlahami šírky od 0, 80 do 1,00 m a výšky do 10 m | m2 | 40,000 | ||
15 003 941942002 Montáž lešenia rámového systémového (napr. typ Layher, Sprint) s podlahami šírky do 0,75 m a výšky do 20 m | m2 | 2340,000 | ||
16 003 941942802 Demontáž lešenia rámového systémového (napr. typ Layher, Sprint) s podlahami, šírky do 0,75 m a výšky do 20m | m2 | 2480,000 | ||
17 003 941942902 Príplatok za prvý a každý ďalší i začatý týždeň použitia lešenia šírky do 0,75 m, výšky nad 10 do 20 m | m2 | 5850,000 | ||
18 003 941955004 Lešenie ľahké pracovné pomocné, s výškou lešeňovej podlahy nad 2,50 do 3,5 m | m2 | 60,000 | ||
19 003 944944103 Ochranná sieť na boku lešenia zo siete Baumit alebo ekvivalent | m2 | 1395,000 | ||
20 011 952901114 Vyčistenie budov pri výške podlaží nad 4m | m2 | 622,790 | ||
21 013 979081111 Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | t | 58,430 | ||
22 013 979081121 Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km | t | 600,000 | ||
23 013 979082111 Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt do 10 m | t | 58,430 | ||
24 013 979082121 Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt za každých ďalších 5 m | t | 120,336 | ||
25 013 979089012 Poplatok za skladovanie - betón, tehly, dlaždice (17 01 ), ostatné | t | 58,430 | ||
99 Presun hmôt HSV | ks | 1 | ||
26 011 998011003 Presun hmôt pre budovy JKSO 801, 803,812,zvislá konštr.z tehál,tvárnic,z kovu výšky do 24 m | t | 101,368 | ||
27 999 9995 OEZ-Istič LTN-10B-1 | ks | 4 | ||
PSV Práce a dodávky PSV | ks | 1 | ||
711 Izolácie proti vode a vlhkosti | ks | 1 | ||
28 711 711745567 Zhotovenie detailov pásmi pritavením spojov obrátených alebo spätných so zosilnením r.š. 500 m | m | 37,680 | ||
29 711 711747288 Zhotovenie detailov pásmi pritavením na pevnú a voľnú prírubu dotesnenie tmelom priemer do 200 mm | ks | 2,000 | ||
30 247 2474227010 Tmel pre exteriér - Butylplast | kg | 0,600 | ||
712 Izolácie striech | ks | 1 | ||
31 711 712300831 Odstránenie povlakovej krytiny na strechách plochých 10st. jednovrstvovej, -0,00600t | m2 | 59,800 | ||
32 711 712300834 Odstránenie povlakovej krytiny na strechách plochých do 10st. každé ďalšie vrstvy, -0,00600t | m2 | 59,800 | ||
33 711 712341559 Zhotovenie povlak. krytiny striech plochých do 10st. pásmi pritav. NAIP alebo ekvivalent na celej ploche | m2 | 59,800 | ||
34 628 6283321709 Pás hydroizolačný, modifikované natavovacie asfaltové pásy Baruplan KVD E 45 K hnedý, vrchný pás,rozm.10 x 1,0m,Büsscher&Hoffmann | m2 | 71,760 | ||
35 711 712341559 Zhotovenie povlak. krytiny striech plochých do 10st. pásmi pritav. NAIP na celej ploche | m2 | 59,800 | ||
36 628 6283321703 Pás hydroizolačný, modifikované natavovacie asfaltové pásy Baruplan V 40 E, podkladný pás,rozm.10 x 1,0m,Büsscher&Hoffmann alebo ekvivalent | m2 | 71,760 | ||
762 Konštrukcie tesárske | ks | 1 | ||
37 762 762331811 Demontáž viazaných konštrukcií krovov so sklonom do 60 st., prierez. plochy do 120 cm2, -0.00800t | m | 46,000 | ||
38 762 762331812 Demontáž viazaných konštrukcií krovov so sklonom do 60 st., prierez. plochy 120 - 224 cm2, -0.01400t | m | 48,200 | ||
39 762 762331812 Demontáž viazaných konštrukcií krovov so sklonom do 60 st., prierez. plochy 120 - 224 cm2, -0.01400t | m | 10,000 | ||
40 762 762331813 Demontáž viazaných konštrukcií krovov so sklonom do 60 st., prierez. plochy 224 - 288 cm2, -0.02400t | m | 165,600 | ||
41 762 762331815 Demontáž viazaných konštrukcií krovov so sklonom do 60 st., prierez. plochy nad 450 cm2, -0.04000t | m | 32,400 | ||
42 762 762332110 Montáž viazaných konštrukcií krovov striech z reziva priemernej plochy do 120 cm2 | m | 50,000 | ||
43 605 6051597600 Hranoly, fošne, dosky (stavebné rezivo) | m3 | 6,221 | ||
44 762 762332120 Montáž viazaných konštrukcií krovov striech z reziva priemernej plochy 120-224 cm2 | m | 94,200 | ||
45 762 762332130 Montáž viazaných konštrukcií krovov striech z reziva priemernej plochy 224-288 cm2 | m | 165,600 | ||
46 762 762332140 Montáž viazaných konštrukcií krovov striech z reziva priemernej plochy 288-450 cm2 | m | 32,400 | ||
47 762 762341210 Montáž debnenia a latovania striech rovných z dosiek hrubých na zraz hr. do 32 m | m2 | 20,000 | ||
48 605 6051022400 Dosky a fošne neomietané SM/JD akosť II 24-32x170-240 | m3 | 1,980 | ||
49 762 762342203 Montáž debnenia a latovania štítových odkvapových ríms pri vzdialenosti lát 220-360 mm | m2 | 973,014 | ||
50 605 6051011300 Dosky a fošne neomietané SM/JD akosť I 18-22x60-160 | m3 | 11,000 | ||
51 762 762342210 Montáž debnenia a latovania štítových odkvapových ríms - kontralaty rozpon 80-120 cm | m2 | 973,014 | ||
52 762 762342812 Demontáž latovania striech so sklonom do 60 st., pri osovej vzdialenosti lát 0,22-0,50 m, -0.00500t | m2 | 973,014 | ||
53 762 762354211 Montáž nadstrešných konštrukcií strešných vikierov z hobľovaného reziva, sedlových | ks | 3,000 | ||
54 605 6051013200 Dosky a fošne neomietané SM/JD akosť I 24-32x250-300 | m3 | 2,200 | ||
55 762 762395000 Spojovacie a ochranné prostriedky svorky, dosky, klince, pásová oceľ, vruty, impregnácia | m3 | 20,000 | ||
56 762 998762103 Presun hmôt pre konštrukcie tesárske v objektoch výšky od 12 do 24 m | t | 12,581 | ||
764 Konštrukcie klampiarske | ks | 1 | ||
57 764 764171412 LINDAB COVERLINE alebo ekvivalent hladká krytina-oplechovanie vikiera do 6 m2 do 45st. | m2 | 8,349 | ||
58 764 764172110 Krytina Ruukki alebo ekvivalent lemovanie komína na ploche | m2 | 30,000 | ||
59 764 764321891 Demontáž odkvapov na strechách s tvrdou krytinou, príplatok za sklon nad 30st. do 45st. | m | 111,100 | ||
60 764 764322840 Demontáž odkvapov na strechách s tvrdou krytinou bez podkladového plechu nad 30st. rš 500 mm, -0,00380t | m | 111,100 | ||
61 764 764332860 Demontáž lemovania múrov na strechách s tvrdou kryt. vrátane kryc. plechu nad 30st., rš 500, 660mm, -0,00379t | m | 49,400 | ||
62 764 764334850 Demontáž lemovania múrov na plochých strechách vrátane krycieho plechu nadmúroviek rš 500 mm, -0,00320t | m | 38,000 | ||
63 764 764339820 Demontáž lemovania komínov na vlnitej alebo hladkej krytine v hrebeni, so sklonom do 30st., -0,00720t | m2 | 33,000 | ||
64 764 764341811 Demontáž lemovania rúry na vlnitej, hladkej, drážkovej krytine do 30 st.,D do 75 mm, -0,00261t | ks | 150,000 | ||
65 764 764361810 Demontáž strešného okna a poklopu na krytine vlnitej a korýt., alebo hlad. a drážk. do 30st, -0,02000t | ks | 14,000 | ||
66 764 764361891 Demontáž strešných otvorov, príplatok za sklon nad 30st. do 45st. | ks | 14,000 | ||
67 764 764451802 Demontáž odpadových rúr štvorcových so stranou 100 mm, -0,00338t | m | 180,000 | ||
68 764 764453831 Demontáž odpadovej odbočky, so stranou 75 mm na 100 mm, -0,00187t | ks | 30,000 | ||
69 764 764731112 Oplechovanie múrov Lindab alebo ekvivalent rš 200 mm | m | 6,200 | ||
70 764 764731113 Oplechovanie múrov Lindab alebo ekvivalent rš 300 mm | m | 39,900 | ||
71 764 764731113 Oplechovanie múrov Lindab alebo ekvivalent rš 300 mm | m | 8,400 | ||
72 764 764731115 Oplechovanie múrov Lindab alebo ekvivalent rš 500 mm | m | 60,600 | ||
73 764 764731116 Oplechovanie múrov Lindab alebo ekvivalent rš 600 mm | m | 4,520 | ||
74 764 764731191 Montáž oplechovania múrov do rš 300 mm | m | 39,900 | ||
75 764 764731191 Montáž oplechovania múrov do rš 300 mm | m | 6,200 | ||
76 764 764731191 Montáž oplechovania múrov do rš 300 mm | m | 8,400 | ||
77 764 764731192 Montáž oplechovania múrov cez rš 300 mm | m | 60,600 | ||
78 764 764731192 Montáž oplechovania múrov cez rš 300 mm | m | 4,520 | ||
79 764 764751112 Odpadné rúry Lindab alebo ekvivalent kruhové rovné SROR D 100 mm | m | 216,000 | ||
80 764 764751132 Odpadné rúry Lindab alebo ekvivalent koleno BK D 100 mm | ks | 36,000 | ||
81 764 764752111 Montáž odpadnej rúry kruhovej rovnej D do 100 mm | m | 216,000 | ||
82 764 764761122 Žľaby Lindab alebo ekvivalent podokapné polkruhové R s hákmi KFL veľkosť 150 mm | m | 121,100 | ||
83 764 764761172 Žľaby Lindab alebo ekvivalent čelo polkruhové RGT veľkosť 150 mm | ks | 10,000 | ||
84 764 764761222 Žľaby Lindab alebo ekvivalent suchá spojka polkruhových žľabov s tesnením RSK veľkosť 150 mm | ks | 30,000 | ||
85 764 764761232 Žľaby Lindab kotlík SOK alebo ekvivalent k polkruhovým žľabom veľkosť 150 mm | ks | 12,000 | ||
765 Konštrukcie - krytiny tvrdé | ks | 1 | ||
86 765 765311611 Krytina keramická TONDACH alebo ekvivalent úžľabie umelý pás | m | 90,000 | ||
87 765 765312810 Demontáž pálenej krytiny zo škridiel drážkových alebo Holand na sucho do sutiny, -0,04200t | m2 | 993,994 | ||
88 765 765312891 Demontáž pálenej krytiny zo škridiel drážkových, príplatok k cene za sklon nad 45 do 60st. do sutiny | m2 | 993,994 | ||
89 765 765313111 Krytina keramická TONDACH jednoduchá strecha škridla drážková Stenibruck | m2 | 993,994 | ||
90 765 765313313 Krytina keramická TONDACH hrebeň z hrebenáčov drážkových na sucho vetrací pás universální | m2 | 122,000 | ||
91 765 765313330 Krytina keramická TONDACH hrebeň z hrebenáčov rozdelovacích X, Y | ks | 4,000 | ||
92 765 765313331 Krytina keramická TONDACH hrebenáč ukončovací vrchný | ks | 4,000 | ||
93 765 765313332 Krytina keramická TONDACH hrebenáč ukončovací spodný | ks | 6,000 | ||
94 765 765313335 Montáž krytina keramická TONDACH ukončenie hrebeňa | ks | 10,000 | ||
95 765 765313611 Krytina keramická TONDACH univerzálný vikier 45x55 cm | ks | 12,000 | ||
96 765 765313632 Krytina keramická TONDACH odvetrávacia škridla Steinbruck, Brnenka, anténny priechod | súb | 6,000 | ||
97 765 765313641 Krytina keramická TONDACH prestupová škridla s krycím komínkom | súb | 6,000 | ||
98 765 765313663 Krytina keramická TONDACH protisnehový hák k škridle Steinbruck, Brnenke 14, Jirčanke 13 | ks | 248,000 | ||
99 765 765313669 Montáž krytina keramická TONDACH protisnehový hák | ks | 248,000 | ||
125 765 765313669-1 TONDACH - protisnehový systém -komplet (mriežka+držiak+spojka) | m | 28,400 | ||
100 765 765313672 Krytina keramická TONDACH ochranná vetracia mriežka univerzálna s hrebeňem pre škridly drážkové | m | 112,000 | ||
101 765 765313675 Montáž krytina keramická TONDACH vetracie mriežky | m | 112,000 | ||
102 765 765313682 Krytina keramická TONDACH olemovanie komínov tesniacim pásom Cu 200 | m | 20,495 | ||
103 765 765313693 Krytina keramická TONDACH prirezanie a uchytenie škridiel drážkových, sklon od 45 st. do 60 st. | m | 345,360 | ||
104 765 765314292 Príplatok za úpravu okolo komínov, ventilácií,strešných okien a pod. škridlami Steinbruck | m | 20,495 | ||
105 765 765318861 Demontáž pálenej krytiny hrebeňov a nároží z hrebenáčov do sutiny, -0,02300t | m | 101,800 | ||
106 765 765901301 Prekrytie strechy fóliou BRAMAC Univer. 140 gr/m2 alebo ekvivalent | m2 | 1121,885 | ||
107 765 998765104 Presun hmôt pre tvrdé krytiny v objektoch výšky nad 24 do 36 m | t | 46,134 | ||
108 R 998765104-1 Použitie moblného žeriavu FELBERMAYR 1100.5.1 alebo veľkostne podobnej alt. na prekladku materialu do dvora | súb | 1,000 | ||
766 Konštrukcie stolárske | ks | 1 | ||
109 766 766621262 Montáž okna kompletizovaného jednoduchého do zamurovaného okenného rámu, pevné do 0,81 m2 | ks | 2,000 | ||
110 611 6112751300 Okno drevené trojuholnikové v-0,8m š-1,4m | ks | 2,000 | ||
111 766 766621263 Montáž okna kompletizovaného jednoduchého do zamurovaného okenného rámu, pevné 0,81-1,50 m2 | ks | 1,000 | ||
112 611 6112774500 Okno drevené trojuholnikove v-1,2m š-2,1m | ks | 1,000 | ||
783 Dokončovacie práce - nátery | ks | 1 | ||
113 783 783601811 Odstránenie nánosov a starých náterov z tesarských konštrukcií oškrabaním s obrúsením | m2 | 456,200 | ||
114 783 783782203 Nátery tesárskych konštrukcií povrchová impregnácia Bochemitom QB alebo ekvivalent | m2 | 456,200 | ||
M Práce a dodávky M | ks | 1 | ||
21-M Elektromontáže | ks | 1 | ||
115 921 210190001 Montáž oceľolechovej rozvodnice do váhy 20 kg | ks | 1,000 | ||
116 921 210810045 Silový kábel medený 750 - 1000 V /mm2/ pevne uložený CYKY-CYKYm 750 V 3x1.5 | m | 280,000 | ||
117 341 3410105000 Kábel silový medený CYKY-J 3x1,5 | m | 280,000 | ||
22-M Montáže oznam. a zabezp. zariadení | ks | 1 | ||
130 922 220111713 Zemnič s bleskozvodom z Fe lana dĺžky 25 m vrátane rozpojky a zvod.lana dĺžky 20 m, bez zemných prác | ks | 10,000 | ||
129 922 220111728 129 922 220111728 Vodič zvodový z FeZn drôtu 10 mm, montáž do podpier | m | 143,000 | ||
118 922 220320293 Montáž svietidla návestného, zapojenie,preskúšanie funkcie | ks | 14,000 | ||
119 348 3480100600 Svietidlo IP44 stropné biela | ks | 14,000 | ||
120 357 3570414444 Rozvodná skrinka 275x225x120 Schneider elektric 8modul. obj. č. ENN05017 alebo ekvivalent | ks | 1,000 | ||
121 345 3453010151 Vypínač IP44 č.1 | ks | 2,000 | ||
95-M Revízie | ks | 1 | ||
122 950 950103001 El.inšt.kontrola stavu el.okr.vr.inšt., ovlád.a ist.,prvk,ale bez prip.spotr.v priest.bezp.do 5vývodov | obvo | 2,000 | ||
000 Nepomenované práce | ks | 1 | ||
0 Nepomenovaný diel | ks | 1 | ||
123 950 HZS Elektro podružný material | súb | 1,000 | ||
124 950 HZS-2 Elektro pomocné práce | hod. | 6,000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
strešná krytina | Steinbruck, prírodná - na základe rozhodnutia KPÚ Bratislava) |
typ hrebenáčov | s falcom, nie hladké -na základe rozhodnutia KPÚ Bratislava |
šambrány a lemovanie okien | po stavebných úpravách uviesť do pôvodného stavu (farebnosť, štruktúra omietok) |
vyústenie technických zariadení na fasádu | riešiť vo farbe fasády |
Názov |
Úvodné informácie k osobitným požiadavkám |
POZOR!!! V predpokladanej cene je zahrnutá položka Nepredvídateľné náklady vo výške 27 300 Eur bez DPH (čo predstavuje rezervu vo výške cca 20 % predpokladanej hodnoty diela) |
Stanovené osobitné požiadavky je potrebné chápať ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. a uprednostnenie niektorých podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú uvedené |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
Vyhlásenia dodávateľa, povinnosti a záväzky |
1. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo vykonať dielo v uvedenom rozsahu s požadovanými špecifikáciami a v požadovanej kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu zákazky - realizáciu diela. |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že: |
2.1 je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu |
2.2 je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov |
3. Dodávateľ sa zaväzuje že je držiteľom a počas celej doby plnenia zmluvy bude držiteľom: |
- platného certifikátu systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 prípadne možný ekvivalent |
- platného certifikátu systémov manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality s možnosťou využitia zabezpečenia kvality vyplývajúcej z európskych noriem |
- platného certifikátu ISO:14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky |
- platné poistenie zodpovednosti za spôsobenú škodu, ktorá pokryje škody spôsobené Dodávateľom pri výkone činnosti |
- platné osvedčenie bezpečnostného technika podľa § 23 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vydané Národným inšpektorátom práce |
3.1 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi certifikáty uvedené v bode 3, postačuje ich doručiť vo forme kópií. Požaduje sa aby dodávateľ dokladov do troch dni doručil objednávateľovi referenčné stavby za posledné 3 hospodárske roky 2013, 2014, 2015 v hodnote minimálne 450 000 euro bez DPH a minimálne jedná stavba musí byt v hodnote 150 000,- eur bez DPH |
4. Povinnosti a práva Dodávateľa a Objednávateľa: |
4.1 V prípade, že Dodávateľ nedoručí dokumenty - požadované kópie certifikátov a doklady o referenciách podľa bodu 3. 1 považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
4.2 V prípade, že sa preukáže ku dňu uzavretia zmluvy, alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácie diela nepravdivosť vyhlásenia Dodávateľa podľa bodu 2, a podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 500 eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
5. Dodávateľ je povinný dodržiavať počas celej doby realizácie diela - plnenia predmetu zákazky a plnenia podmienok tejto podmienok tejto zmluvy : |
- príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky |
- technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela- ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovania stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení |
- strpieť výkon odborného autorského dozoru projektanta |
- strpieť výkon odborného technického dozoru Objednávateľa |
- strpieť výkon dozoru KPÚ |
6. Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na realizácií časti Diela, disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou |
6.1 Dodávateľ nie je oprávnený zadať realizáciu Diela subdodávateľovi/subdodávateľom v 100 % rozsahu Diela |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať a Dielo bude zhotovené podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite a lehotách a podľa: |
- špecifikácie, technických parametrov a opisu uvedeného v tejto Zmluve |
- podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer (neoceneného) a inej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí a príslušných povolení, nevyhnutných na začatie realizácie diela, ktoré doručí objednávateľ najneskôr do troch dní po uzavretí zmluvy, pokiaľ sa nedohodnú inak |
7.1 Doručená projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy |
8. Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s Projektovou dokumentáciou a s Podrobným výkazom výmer a ďalšou sprievodnou dokumentáciou, sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu diela a nemá k tomu výhrady |
9. Dodávateľ vyhlasuje a potvrdzuje, že Cena za realizáciu Diela je stanovená s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v obsahu tejto zmluvy a bola stanovená ako reálna za realizáciu diela v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote |
10. Cena za Dielo zahŕňa všetky nevyhnutné náklady spojené s realizáciou Diela, náklady za mzdy a práce, dodanie tovarov a poskytnutie služieb, dopravu, odvoz odpadu a iné neuvedené náklady všetko náklady spojené s riadnym realizovaním Diela v rozsahu podľa zmluvy |
11. Iné náklady na realizáciu diela, ktoré neboli zahrnuté v Cene uvedenej v zmluve, ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol dodávateľ zistiť a neboli zahrnuté v cene Diela, uhradí Dodávateľ bez možnosti navýšenia Ceny za dielo, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak |
12. Dodávateľ berie na vedomie, a nemá výhrady proti skutočnostiam : |
- podmienky a požiadavky na realizáciu Diela boli stanovené s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v špecifikácií a v podmienkach uvedených v Zmluve |
- že v prípadné práce naviac, ktoré budú nevyhnutné na realizáciu Diela, zabezpečí ich bez nároku na náhradu za ich plnenie, bez nároku na navýšenie ceny a zmenu termínu plnenia |
- že zo svojho postavenia odborníka v danej oblasti, tieto skutočnosti sú mu známe a cenu za predmet plnenia |
- cenu za Dielo stanovil podľa doručenej PD, výkazu výmer a technickej špecifikácie |
13. Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo v rozsahu podľa danej technickej a funkčnej špecifikácie a podľa podmienok určených v tejto Zmluve . |
13.2 Dodávateľ vyhlasuje, že Cena Diela zahŕňa: |
- všetky náklady spojené s dodaním nevyhnutných materiálov, poskytnutím nevyhnutných služieb, nevyhnutných stavebných prác, povolení na riadne splnenie a realizáciu Diela podľa požiadaviek a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a dostupnej dokumentácie potrebnej na realizáciu Diela |
- všetky náklady za: materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržbu prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu |
15. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu za riadne dodané dielo, ktoré bude spĺňať požiadavky podľa tejto zmluvy a jej príloh, VZP a Obchodného zákonníka |
15.1 Realizácia Diela bola príslušnými orgánmi verejnej správy povolená na základe ohlásenia stavby a iných rozhodnutí vydaných príslušnými orgánmi |
16. Dodávateľ zabezpečí realizáciu Diela v rozsahu danej špecifikácie v tejto zmluve, podľa doručenej projektovej dokumentácie a výkazu výmer a v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami |
17. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou. |
18. Dielo bude realizované podľa dokumentov súvisiacich s ohlásením stavby a súvisiacich dokumentov, vzťahujúcich sa k oprávnenosti Dielo realizovať, podľa Projektovej dokumentácie, Výkazu výmer a prípadne ďalších podkladov odovzdaných Objednávateľom Dodávateľovi. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela nepoužije: |
- žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom |
- zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná, len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
- pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami |
21. Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie Objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie Objednávateľovi |
22. Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky dostupné podklady a má potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa Zmluvy |
23. Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (doklad o ohlásení stavby a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo, Projektová dokumentácia, Výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy |
24. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby v Projektovej dokumentácie a ostatných podkladov súvisia realizáciu Diela najneskôr do času, kedy má dôjsť k výkonu realizácie časti Diela, ktorej sa chybná a/alebo nepresná Projektová dokumentácia a/alebo iný podklad k zhotoveniu týka a zistenia na vlastné náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné vykonanie Diela vrátane zistených nepresností, ak ich plnenie sú nevyhnutné na riadne splnenie Diela, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak |
25. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy kompletné paré projektovej dokumentácie a neocenený výkaz výmer a inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela v nasledovnom rozsahu: |
- kompletné paré projektovej dokumentácie v listinnej forme/alebo v digitalizovanej forme |
- neocenený výkaz výmer v elektronickej forme (na nosiči USB alebo CD)-inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie Diela |
26. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní po prevzatí neoceneného výkazu výmer a projektovej dokumentácie podľa bodu 25 doručiť Objednávateľovi ocenený výkaz výmer, vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme |
26.1. Objednávateľ stanovuje, že podmienkou pre ocenenie položiek je, že každá rovnaká položka musí byť vo výkaze výmer ocenená rovnakou jednotkovou cenou |
27. Ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi ocenený výkaz výmer v stanovenej lehote a podľa požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 26 a ďalších uvedených podmienok viažúcich sa k výkazu výmer, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1 000 eur a to aj opakovane a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
28. Prevzatie staveniska a Termín realizácie Diela - začatie prác na realizácií Diela |
28.1 Termín ukončenia realizácie Diela je najneskôr do osemdesiatich (80) kalendárnych dní odo dňa protokolárne odovzdaného a prevzatého Staveniska |
28.2 Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do desiatich (10) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Staveniska podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán |
28.3 O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený aj zápis v stavebnom denníku , ktorého vedenie sa začína k momentu odovzdania a prevzatia Staveniska prostredníctvom oprávnenej osoby Dodávateľa v súlade s § 28 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona (k § 46d stavebného zákona), do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti. |
28.4 Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom Zmluvnými stranami, pričom základom a súčasťou protokolu bude Stavebný denník a potvrdenie o realizovaných prácach |
28.5 Dodávateľ predloží k dňu prevzatia staveniska Objednávateľovi potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou organizácie |
28.6 Dodávateľ predloží k dňu prevzatia staveniska Objednávateľovi Osvedčenie bezpečnostného technika podľa §23 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vydané Národným inšpektorátom práce |
29. Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska |
29.1 Dodávateľ riadne vykoná a odovzdá Dielo Objednávateľovi najneskôr do šesťdesiatich (60) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska v rozsahu diela po tejto Zmluvy, pokiaľ sa na zmene termínu nedohodnú Zmluvné strany inak |
29.2 Odovzdanie a prevzatie Diela Zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom Zmluvnými stranami |
30. Dodávateľ sa bezodkladne po prevzatí Staveniska zaväzuje a je povinný zabezpečiť na Stavebných pozemkoch:- inštaláciu meracích zariadení na spotrebu energií a vody, ktoré bude čerpať na plnenie Diela |
31. Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela je povinný: |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
- zabezpečiť počas realizácie stavby bezpečný pohyb chodcov po stavenisku, prejazdnosť verejných komunikácií, príjazdy do vedľajších objektov, prístupy pre vozidlá polície, rýchlej zdravotnej pomoci a hasičského záchranného zboru. |
- vykonávať dennú kontrolu všetkých osôb oprávnených pohybovať sa na stavenisku oprávnenou osobou na zaistenie BOZP v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 147/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach. |
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m ktorá bude bude obsahovať:text s názvom stavby,obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávateľa, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi,meno Projektanta/sídlo, kontakt na projektanta,obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu,termíny začatia a dokončenia Diela,meno zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt |
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli) |
31.2 Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela je oprávnený umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a na oplotení Staveniska logo svojej spoločnosti maximálne s rozmermi 2 x 2 m a zabezpečiť bezpečnosť jeho umiestnenia |
31.3 Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače |
31.4 Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb |
32. Ďalšie práva a povinnosti Dodávateľ a Odberateľa v priebehu realizácie Diela : |
32.1 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu: najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu, |
- najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou |
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v Zmluve, je povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela |
33. Cena Diela, platobné podmienky: |
33.1 Cena Plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto Zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa: |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, |
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ |
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela |
- na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov - náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. |
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa |
- náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniklé od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné |
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) - náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela |
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebnej sute,- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela |
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela |
- doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom |
- náklady vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu |
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela |
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov , kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania |
- náklady na poskytnutie prípadnej bankovej záruky garantujúce riadne a včasné vykonanie Diela a náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty |
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie Staveniska a jeho likvidáciu; a uvedenie priestorov staveniska do pôvodného stavu- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy |
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy; |
34. Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná |
POZOR!!! V predpokladanej cene je zahrnutá položka Nepredvídateľné náklady vo výške 27 300 Eur bez DPH (čo predstavuje rezervu vo výške cca 20 % predpokladanej hodnoty diela) |
Dodávateľ je povinný do ceny zahrnúť položku nepredvídateľné náklady vo výške 27300 eur bez DPH (kalkukačný vzorec: cena jednotlivých položiek + položka nepredvídateľné náklady vo výške 27 300 EUR = výsledná cena). |
Položka v riadku č. 124 ,,108 R 998765104-1 Použitie mobilného žeriavu FELBERMAYR 1100.5.1 ..." bude objednaná, skutočne použitá a fakturovaná iba ak Objednávateľ nezabezpečí vjazd mobilného žeriavu do dvorovej časti objektu a prekládka materiálu sa bude realizovať z hlavnej komunikácie |
Položka v riadku č. 124 ,,108 R 998765104-1 Použitie mobilného žeriavu FELBERMAYR 1100.5.1 ..." bude Zhotoviteľom fakturovaná iba v prípade skutočného použitia |
V prípade, že Objednávateľ zabezpečí vjazd do dvorovej časti objektu použije Zhotoviteľ na prekládku materiálu iný menší mobilný žeriav maximálne v hodnote 600 Eur bez DPH počas celej realizácie |
35. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie Diela ani na zmenu ceny Diela ani na zmenu termínu na ukončenie Diela pokiaľ sa na zmene Ceny diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia diela z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak |
35.1 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v zmluve, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Diela, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom zmluvné strany dohodnú a to formou písomného dodatku pri splnení a dodržaní príslušných ustanovení:- zákona o verejnom obstarávaní, VZP-OPET-u, Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
36. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať a uplatňovať si za ne úhradu |
37. Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu |
38. Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku voči pohľadávke Objednávateľa, pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú inak |
39. Cena za dielo - forma úhrady |
39. 1 Cenu za vykonanie diela uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe vystavenej doručenej jednorázovej faktúry, bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa |
39.2 Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi počas realizácie Diela zálohové platby a nebude uhrádzať čiastkové faktúry za čiastočne zrealizované časti Diela po realizácií jednotlivých časti Diela |
39.3 Podkladom pre vystavenie faktúry bude zhotoviteľom vystavený položkový súpis skutočne vykonaných prác a dodávok s výkazom výmer potvrdený po vecnej, kvantitatívnej a cenovej správnosti technickým dozorom objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia. Prílohou bude zisťovací protokol. |
40. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) najskôr ku dňu podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela |
40.1 Faktúra vystavená Dodávateľom musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať aj tieto zákonné náležitosti:- označenie zmluvných strán s uvedením sídla, identifikačného čísla a daňového identifikačného čísla,- číslo faktúry (daňového dokladu),- deň, mesiac a rok vystavenia faktúry (daňového dokladu),- deň, mesiac a rok splatnosti fakturovanej sumy určený v súlade s touto Zmluvou |
- označenie zmluvných strán s uvedením sídla, identifikačného čísla a daňového identifikačného čísla, |
- číslo faktúry (daňového dokladu), |
- deň, mesiac a rok vystavenia faktúry (daňového dokladu), |
- deň, mesiac a rok splatnosti fakturovanej sumy určený v súlade s touto Zmluvou |
- dátum uskutočnenia zdaniteľného plnenia, podľa tejto zmluvy na základe odovzdania a prevzatia Diela potvrdeného podpísaním príslušného protokolu |
- označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má poukázať fakturovaná suma, |
- názov požadovaného úkonu, Diela, za realizáciu ktorého je vystavená faktúra, |
- výšku ceny za Dielo v eur bez dane z pridanej hodnoty, |
- sadzbu dane z pridanej hodnoty vyjadrenú v percentách |
- výšku ceny za Dielo vrátane dane z pridanej hodnoty v eur |
- pečiatku a podpis štatutárneho zástupcu Dodávateľa |
- a ďalšie náležitosti vyžadované právnymi predpismi ktoré sa viažu k obsahu daňového dokladu platnými v čase vystavenia faktúry (daňového dokladu) |
40.2 Podkladom pre vystavenie faktúry je protokol a súpis skutočne realizovaných prác potvrdený oboma zmluvnými stranami a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry |
40.3 Splatnosť vystavenej a doručenej faktúry je určená touto zmluvou a podmienkami OPET-u, Všeobecnými zmluvné podmienkami a začína plynúť od nasledujúceho dňa po jej riadnom doručení Objednávateľovi |
40.4 Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vrátane je súčasti podľa tejto zmluvy, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie |
40.5 V prípade vrátenia faktúry, ktorá má vady lehoty splatnosti neplynie, nová lehota splatnosti začne plynúť podľa bodu 40.3 a to doručením opravenej faktúry Objednávateľovi |
40.6 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu Diela vo výške vystavenej faktúry na účet Dodávateľa v lehote splatnosti určenej v tejto zmluve v zmysle OPET-u, Všeobecných zmluvných podmienkach a to v lehote ktorá plynie od nasledujúceho dňa odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Za deň úhrady ceny Diela - vystavenej a doručenej faktúry bez vád sa považuje dátum odpísania uhradenej ceny za poskytnutú prácu z účtu objednávateľa. Za deň úhrady ceny Diela - vystavenej a doručenej faktúry bez vád sa považuje dátum odpísania uhradenej ceny za poskytnutú prácu z účtu objednávateľa. |
40.7 Objednávateľ si vyhradzuje právo na zábezpeku 10 % z ponúkanej zmluvnej ceny Diela s DPH na zabezpečenie nákladov spojených za odstránenie vád diela, alebo úhradu časti alebo celej hodnoty zmluvných pokút |
40.8 Zadržanú čiastku vráti - uvoľní Objednávateľ Dodávateľovi: |
- po 100 dňoch po po protokolárnom odovzdaní a prevzatí zrealizovaného Diela , ak nenastali dôvody na jej zadržanie z titulu úhrady nákladov na odstránenie vád |
- po odstránení vád Diela alebo po úhrade zmluvnej pokuty alebo iných sankcií uplatnených podľa zmluvy. |
41. Zábezpeka - jej zloženie, podmienky jej použitia a uvolnenia |
41.1 Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zložiť na určený bankový účet Objednávateľa zábezpeku na plnenie (ďalej len "zábezpeka") vo výške 10 % z ponúkanej - zmluvnej ceny Diela s DPH |
41.2 Zábezpeka ako inštitút je určená: |
- na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Dodávateľa spôsobených jeho konaním alebo zdržaním sa konania ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa |
- na zabezpečenie nákladov spojených s riadnym ukončením Diela, |
- na náklady spojené s odstránením vád a nedorobkov |
- na úhradu oprávnene uplatnených zmluvných pokút, penále za omeškanie a iných finančných uplatnených voči Dodávateľovi v zmysle zmluvy |
41. 3 Objednávateľ má právo uspokojiť svoje oprávnené nároky na úhradu vzniklých nákladov (podľa bodu 41.2 ) prvotne z hodnoty zloženej v rámci inštitútu zábezpeky. |
41. 4 Objednávateľ uvoľní zábezpeku v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť po 100 dňoch od protokolárneho odovzdania zrealizovaného diela. |
41.5 Dodávateľ nemá právo požadovať vrátenie zábezpeky počas trvania zmluvného vzťahu a počas realizácie Diela a to až do jej riadneho ukončenia a protokolárneho odovzdania a prevzatia, inak |
42. Ak Dodávateľ nezloží zábezpeku v požadovanej výške alebo v požadovanej lehote na účet Objednávateľa podľa bodu 41 považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 10 000 eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
43. Zmluvné pokuty, dôvody uplatnenia zmluvných pokút, spôsob, forma a lehoty na ich úhradu: |
43.1 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške ak Dodávateľ : |
a) bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania) nepredloží informácie spojené so subdodávateľom vo výške 200 eur, za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie a zmluvnú pokutu vo výške 10 000 eur ak takúto informáciu neposkytne vôbec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom |
b) nepredloží informácie spojené so subdodávateľom vo výške 200 eur, za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie a zmluvnú pokutu vo výške 10 000 eur ak takúto informáciu neposkytne vôbec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom |
c) ak najneskôr tri (3) dni pred odovzdaním Diela objednávateľovi neodstráni z miesta vykonávania diela, ako aj z ostatných pozemkov, resp. objektov nachádzajúcich sa v mieste plnenia- všetok odpad a znečistenie, ktoré spôsobil alebo vytvoril pri vykonávaní diela,- všetok nepoužitý materiál, výrobky a veci, všetky nástroje, prístroje, resp. zariadenia, ktoré používal na vykonávanie diela,- neodstráni Stavenisko a neuvedie priestory Staveniska, ako aj ostatné časti objektu, kde bola vykonávaná rekonštrukcia - plnenie Diela |
- všetok odpad a znečistenie, ktoré spôsobil alebo vytvoril pri vykonávaní diela |
- všetok nepoužitý materiál, výrobky a veci, všetky nástroje, prístroje, resp. zariadenia, ktoré používal na vykonávanie diela |
- neodstráni Stavenisko a neuvedie priestory Staveniska, ako aj ostatné časti objektu, kde bola vykonávaná rekonštrukcia - plnenie Diela |
a to aj opakovane za porušenia a nesplnenia stanovených povinností a lehôt uvedených v bode 43.1 c) |
d) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50% z ceny diela za každý začatý deň omeškania s odstránením vád |
e) ak v prípade ceny Diela, ktorá je nižšia ako 30 % od výšky zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela nepredloží Dodávateľ v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie o reálnosti realizácie Diela podľa požiadaviek uvedených v zmluve a v stanovenej kvalite a v určenej lehote za Zmluvnú cenu uvedenú v zmluve a /alebo ich obsahom nepreukáže reálnosť realizácie Diela za danú cenu Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vo výške 10 000 eur |
44. Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch 43 je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu |
44.1 Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške bez DPH |
44.2 Uplatnením Zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa obchodného zákonníka a iných právnych predpisov |
45. Zastupovanie Objednávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky Dodávateľom, konanie v mene Objednávateľa počas trvania zmluvy |
45.1 Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom, konzultantskou spoločnosťou alebo generálnym projektantom. Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve, ktoré bude poskytnuté Dodávateľovi |
45.1 a) Objednávateľ Rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v jeho mene s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Dodávateľovi najneskôr do troch (3) dní po uzavretí zmluvy |
45.1 b) Zmenu určenej kontaktnej osoby oznámi Objednávateľ Dodávateľovi písomne /listinne alebo elektornicky najneskôr 3 dní pred nástupom na výkon činnosti zastupovania Objednávateľa |
46. Zastupovanie Dodávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky, konanie v mene Dodávateľa počas trvania zmluvy |
46.1 Dodávateľ je povinný doručiť do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvy a to po celý čas jej trvania |
46.1.a) Oznámenie o určení kontaktnej osoby Dodávateľa bude obsahovať plnomocenstvo s presne určeným rozsahom práv a povinností a kompetencií na konanie v mene Dodávateľa |
46.1 b) Zmenu určenej kontaktnej osoby musí oznámiť Dodávateľ Objednávateľovi písomne /listinne alebo elektornicky najneskôr 3 dní pred nástupom na výkon činnosti zastupovania Dodávateľa |
46.2 Dodávateľ je povinný určiť do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy osobu stavbyvedúceho. |
46.2 a) Dodávateľom určená osoba - Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa |
46.2 b) Dodávateľ je povinný v súvislosti so splnením povinnosti podľa bodu 46.2 a 46.2 a) doručiť Objednávateľovi do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy v písomnej forme listinne/alebo elektronicky : |
- identifikáciu osoby, ktorá bude zabezpečovať stavebný dozor - stavbyvedúceho s uvedením kontaktu na stavbyvedúceho |
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho a životopis stavbyvedúceho v ktorom sa preukáže minimálna prax 5 rokov v danom odbore |
46.2 c) Dodávateľ pri zmene určenej osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne listinne /alebo elektronicky oznámiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho |
46.3 Dodávateľ alebo jeho zástupca sa zúčastni na poradách vyvolaných Objednávateľom v rámci plnenia zmluvy , koordinačných poradách a kontrolných dňoch organizovaných Objednávateľom |
- Dodávateľ je povinný vždy zabezpečí účasť stavbyvedúceho alebo jeho zástupcu na týchto stretnutiach |
47. Objednávateľ je povinný preukázateľne doručiť Dodávateľovi pozvanie na dané stretnutie, v rozsahu určenia: |
- miesta a termín konania koordinačných porád a kontrolných dní |
- určenia osôb, ktorých účasť zo strany Dodávateľa vyžaduje |
- určenia osôb, ktoré sa zúčastnia za Objednávateľa |
- predmet a rokovania a príslušné potrebné materiály a dokumenty súvisiace s predmetom rokovania |
- iné dôležité skutočnosti |
a to najneskôr tri (tri dni pred samotným stretnutím, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, ak si bude realizácia predmetu zákazky vyžadovať pracovné stretnutie vzhľadom na povahu riešenia problému stavu veci. |
48. Stavebný denník, obsah stavebného denníka, kompetencie , práva a povinnosti viažuce sa k vedeniu a obsahu stavebného denníka |
48.1 Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela |
48.2 Zástupca Dodávateľa je povinný umožniť prístup technickému dozoru Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie a inému určenému zástupcovi Objednávateľa |
48.2 a) v prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej si okamžité riešenie a rozhodnutie Objednávateľa vo veci, je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť s daným stavom priamo aj technický dozor Objednávateľa na stavbe. |
48.2 b) zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku: |
- uviesť/vyjadriť svoj súhlas, prípadne nesúhlas, s obsahom predloženého denného záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu. |
- v prípade, ak sa Objednávateľ v stanovenej lehote k záznamu Dodávateľa nevyjadrí, platí, že so záznamom a/alebo navrhovaným riešením a konaním vo veci záznamu súhlasí |
49. Stavebný denník sa bude viesť odo dňa prevzatia a odovzdania staveniska až do doby protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela Objednávateľom a v prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia |
50. Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa. |
50.1 Zápisy do stavebného denníka budú oprávnené vykonávať nasledovné osoby: |
- Stavbyvedúci Dodávateľa; |
- Technický dozor Objednávateľa a jeho poverený zástupca; |
- Projektant; |
- Štatutárne orgány oboch Zmluvných strán; |
- Zástupcovia príslušných orgánov štátneho dozoru a štátneho stavebného dohľadu |
- ostatné príslušné orgány vykonávajúce kontrolu realizácie Diela |
51. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej forme a /alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými. |
51.1 Výzva musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr dva (2) pracovné dni vopred, pred vykonaním predmetných prác |
51.2 Nedoručenie tejto výzvy/nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote, umožňuje Objednávateľovi požiadať Dodávateľa, aby na vlastné náklady zabezpečil: |
- tieto práce odkryť a opakovane zakryť, a uviesť danú časť Diela do pôvodného stavu, spĺňajúceho požiadavky Diela |
52. Dodávateľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak, aby: |
- nedošlo k zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu Diela alebo jeho časti a to až do doby protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi. Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom prevzatia Diela na základe protokolu. |
52. 1 Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela, pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak |
53. Ďalšie povinností, práva a oprávnenia pri realizácií Diela |
53.1 Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti stanoveným v tejto zmluve a v doručenej Projektovej dokumentácii a sprievodných dokumentov bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa alebo oprávnenej osoby Objednávateľa |
- použitie náhradných materiálov , výrobkov, technických postupov a technológie je možné na základe len na základe súhlasu Objednávateľa, a to po doručení žiadosti o tento súhlas s príslušnou zmenou |
- ak Objednávateľ na základe doručenej žiadosti o súhlas na príslušnú zmenu/zmeny sa nevyjadrí do 2 dní, má sa za to, že so zmenami súhlasí |
54. Objednávateľ v prípade pochybnosti alebo preukázateľných dôvodov má za to, že niektoré osoby/zamestnanci Dodávateľa/alebo subdodávateľa Dodávateľa |
- zneužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela, |
- sú nespôsobilé alebo nedbalé pri riadnom plnení svojich povinností pri plnení a realizácií Diela, |
-alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť svojím konaním, alebo zdržaním sa konania škodu Objednávateľovi, |
- ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov |
môže požiadať Dodávateľa, ak nastane jedná alebo viac vyššie uvedených skutočností o ich výmenu za iné osoby a žiadať o zamedzenie vstupu na stavenisko a zabezpečiť ďalší ich výkon činnosti na realizácií Diela, pokiaľ nedá Objednávateľ súhlas na ich ďalšie pôsobenie na realizácií Diela |
55. Objednávateľ môže žiadať od Dodávateľa odvolanie subdodávateľa z realizácie časti Diela ak nastane jedna, alebo viac skutočnosti nižšie uvedených: |
- subdodávateľ koná a vykonáva činnosti v rozpore s touto zmluvou a s požiadavkami alebo pokynmi Objednávateľa |
- neužíva svoju funkciu pri výkone realizácií Diela, |
- stratil schopnosť vykonávať činnosti na realizácií Diela |
-alebo svojím konaním/zdržaním sa konania spôsobil alebo mohol spôsobiť škodu Objednávateľovi, |
-jeho prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov (napr. vzhľadom na súdny spor so subdodávateľom) |
55.1 Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť najneskôr do troch dní, po jej doručení a nahradiť odvolaného subdodávateľa novým subdodávateľom (ak nebude dané práce zabezpečovať vlastnými kapacitami po odvolaní spochybneného subdodávateľa) |
55.2 Nahradenie nového subdodávateľa/alebo nominovanie nového subdodávateľa na realizáciu diela vždy podlieha súhlasu Objednávateľa, ktorý je povinný sa k nemu vyjadriť do troch dní po nahlásení zmeny/nového subdodávateľa |
55.3 Ak sa Objednávateľ nevyjadrí v stanovenej lehote k novému/nominovanému subdodávateľovi, má sa zato, že s ním súhlasí |
56. Pre subdodávateľov, ktorých na základe zmluvy poverí Dodávateľ realizáciou časti Diela platí a vyžaduje sa, že: |
56.1 Musia spĺňať všetky podmienky a požiadavky viažuce sa k oprávnenosti vykonávať činnosti spojené s realizáciou časti Diela, ktoré v zmysle zmluvy s Dodávateľom majú v prospech Objednávateľa vykonať |
56.2 Spĺňať všetky podmienky a požiadavky v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, ustanovení Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov |
57. Objednávateľ môže preniesť ktorúkoľvek zo svojich povinností a právomoci na tretiu osobu a môže toto delegovanie kedykoľvek zrušiť a to aj bez súhlasu Dodávateľa, pričom uvedené oznámi Dodávateľovi nasledovne: |
57.1 Delegovanie alebo zrušenie delegovania bude vykonané v písomnej forme a voči Dodávateľovi nadobudne účinnosť po jeho doručení v listinnej alebo elektronickej forme Dodávateľovi |
57.2 Akékoľvek rozhodnutia, pokyn, kontrola, skúška, súhlas, schválenie alebo podobný akt a úkony uskutočňované touto osobou, určenou v rámci delegovania a v súlade s delegovaním má rovnaký účinok, ako by ho uskutočnil Objednávateľ sám a to so všetkými následkami |
58. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia: |
- svojich pracovníkov / zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa |
- pracovníkov/zamestnancov subdodávateľa Dodávateľa |
a iných osôb, ktoré na Stavenisku vykonávajú činnosti spojené s realizáciou Diela a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú podmienky zmluvy a príslušné predpisy dodržiavať dodržiavať alebo ich porušujú |
58.1 Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodávateľov, ktorí sa podieľajú na realizácií Diela: |
- absolvovali právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné oprávnenia, atesty a osvedčenia, ktoré sa na realizáciu danej časti Diela, na ktorej sa budú podieľať vzťahujú |
58.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky a ochranné pomôcky podľa platných predpisov a zabezpečiť a zaručiť sa, že a subdodávateľ/lia, ktorí sa podieľajú na realizácií časti Diela uvedené zabezpečia pre svojich zamestnancov |
59. Dodávateľ je povinný v prípade nehody, pracovného úrazu alebo inej podobnej udalosti, ktorá nastane na stavenisku počas realizácie diela postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o: |
- pracovných úrazoch, |
- škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela |
- o vzniklých požiaroch, aj zneškodnených |
- o vzniklých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených |
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku bez ohľadu na osoby, ktoré daný stav spôsobili |
- alebo o inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela |
60.Objednávateľ, oprávnená osoba Objednávateľa, resp. technický dozor Objednávateľa je oprávnený dať pracovníkom Dodávateľa / iným osobám vykonávajúcim svoju činnosť pre Dodávateľa príkaz prerušiť práce, na stavenisku na realizácií Diela ak: |
- zodpovedný pracovník / iná osoba vykonávajúca svoju činnosť pre Dodávateľa, ktorá by takýto príkaz v prípade nevyhnutnosti mohla udeliť nie je dosiahnuteľná |
- a/ alebo ak je ohrozená bezpečnosť vykonávaného Diela, život alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, alebo ak hrozia iné vážne škody |
61. Iné informácie a požiadavky súvisiace s plnením predmetu zákazky a realizáciou diela |
61.1 Pokiaľ z opisu predmetu zákazky, alebo projektovej dokumentácie, doručeného výkazu výmer alebo v inej sprievodnej dokumentácie, ktorá bola poskytnutá po a známa Dodávateľovi vyplýva priame alebo nepriame označenie stavebného postupu ( výrobku alebo výrobcu), Objednávateľ: |
- umožňuje ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať stavebný postup (výrobok) rovnakých alebo vyšších parametrov a ak ich uplatnenie nebude v rozpore s inými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
61.2 Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie, že ním ponúkaný stavebný postup/ výrobok je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave |
62. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov, pričom v danom prípade je povinný Dodávateľ: |
62.1 Doručiť Objednávateľovi najneskôr 3 dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a doručiť nasledovné doklady a dokumenty: k identifikácii a splneniu povinnosti viažúcich sa k osobe subdodávateľa: |
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
- identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
- vyhlásenie, že subdodávateľ spĺňa oprávnenie na činnosť, ktorú bude v rámci realizácie zabezpečovať a spĺňa všetky podmienky a požiadavky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u a Obchodného zákonníka |
63. Dodávateľ najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy je povinný uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľa minimálne do výšky hodnoty Diela |
63.1 Dodávateľ na preukázanie splnenia povinnosti uvedenej v bode 64 doručí objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy: |
- kópiu poistnej zmluvy na stanovenú výšku poistnej udalosti, kópiu dokladu uhradenia príslušného poistného za dohodnuté obdobie |
- vyhlásenie Dodávateľ že sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
63.2 Ak Dodávateľ nepredloží dokumenty viažuce sa k poisteniu: |
- v stanovenej lehote/alebo v požadovanom rozsahu |
- alebo Objednávateľ preukázateľné zistí, že s priebehu realizácie Diela, poistenie bolo ukončené |
považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou: - uplatnenia zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok - zmluvy a to vo výške 10 000 eur aj opakovane -a/alebo uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
64. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky - a Dielo realizovať a dodať v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v zmluve a v doručenej sprievodnej dokumentácie, projektovej dokumentácie, výkazu výmer a iných príslušných povolení a rozhodnutí a podľa podmienok tejto zmluvy |
64.1 Porušenie zmluvných podmienok, ktoré majú vplyv na riadne plnenie zmluvy, na dodržanie termínu odovzdania riadne splneného a realizovaného diela oprávňuje Objednávateľa: |
- uplatniť jednorázovo voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 % z ceny Diela |
ak sa s porušením/ podstatným porušením zmluvných podmienok - porušením zmluvy, alebo porušením zmluvných podmienok viaže možnosť odstúpenia od zmluvy podľa týchto zmluvných podmienok alebo podľa Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, alebo podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
64.2 Uplatnením akejkoľvek zmluvnej pokuty podľa tejto Zmluvy nie je dotknutý nárok Objednávateľa voči dodávateľovi na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, alebo ním nominovaný subdodávateľ, ktorému bolo zo strany Dodávateľa umožnené konanie a realizácia časti Diela. |
- náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, alebo ním nominovaný subdodávateľ, |
- uplatnenie iných zmluvných pokút, sankcií, penále a pokút, podľa tejto zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, alebo podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
65. Platnosť a účinnosť zmluvy, ukončenie zmluvy - podmienky a forma |
65.1 Zmluva nadobudne platnosť a účinnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane nasledujúcim dňom po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy Dodávateľovi v listinnej forme |
65.2 Zmluva sa končí: |
65.2 a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, odovzdaním zrealizovaného diela podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
65.2 b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Dodávateľ |
65.2 c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 65.2 a) a b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie - ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenie o odstúpení od zmluvy |
65.2 d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
-pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
65.2 e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 15 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
66. Iné dojednania |
66.1 Dodávateľ je povinný uchovávať účtovné doklady a inú súvisiacu dokumentáciu, doklady a dokumenty súvisiace s plnením predmetu tejto zmluvy 10 rokov od ich úhrady |
66. 2 Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaným tovarom kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť pri výkone kontroly/auditu. ak to bude aktuálne |
66.3 Dodávateľ berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka môže byť: predmetom administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu |
- predmetom administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. |
66.3 a) Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly nebude kladný alebo kontrolné orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti zmluvy, |
- je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. |
66.3 b) Schválenie Zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom môže byť zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy, všetko podľa podmienok zmluvy a podmienok Všeobecných zmluvných podmienok - OPET-u a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní |
67. Zmluvné pokuty |
67.1 Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu za každé porušenie zmluvných podmienok vo výške 100 eur a to aj opakovane, pokiaľ ich výška a určenie konkrétneho porušenia zmluvnej podmienky nie je uvedené v zmluve inak |
Uplatnením zmluvných pokút v stanovenej výške nie sú oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie sankcií, penále, pokút a na náhradu škody, všetko v znení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, zákona o verejnom obstarávaní, Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
68. Zmena zmluvných podmienok - zmluvy, uzatváranie dodatkov, forma a podmienky ich uzavretia |
68.1 Akákoľvek zmena zmluvných podmienok je možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy |
68.2 Dodatok k zmluve je možné uzatvoriť len ak jeho obsah nebude: |
- v rozpore so zmluvnými podmienkami tejto zmluvy |
-znevýhodňovať Objednávateľa |
-sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam |
- uzatvorený v rozpore s ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u |
- uzatvorený v rozpore s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ustanoveniami obchodného zákonníka |
69. Všetky doklady, dokumenty, dodatky a iná sprievodná dokumentácia tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a bude vždy vyhotovená v dvoch rovnopisoch - vyhotoveniach, aby každá zmluvná strana mala k dispozícií jedno vyhotovenie |
70. Dodávateľ dodá Objednávateľovi dokumentáciu skutočného realizovania stavby potvrdenú odborne spôsobilými osobami zhotoviteľa (3 x v tlači a 1 x na CD)do 7 dní od ukončenia prác a prevzatí Diela. |
71. Dodávateľ dodá Objednávateľovi Elaborát kvality so zoznamom a vyhodnotením skúšok, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických potvrdené odborne spôsobilým revíznym technikom (3 x) do 7 dní od ukončenia prác a odovzdaní Diela. |
72. Dodávateľ doloží dohody o recyklácií, likvidácii a skládke odpadu s oprávneným prevádzkovateľom skládky alebo zariadenia k preberaciemu protokolu (odovzdaniu stavby) |
73. Záručná lehota na vyhotovené dielo okrem definitívneho vodorovného dopravného značenia je 60 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia Diela Objednávateľom. |
74. Podmienky realizácie Diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažúcich sa k plneniu predmetu zákazky - realizácii Diela |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Šafárikovo nám. č. 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.06.2016 14:00 — 31.10.2016 14:00
1,00 súbor položiek
163 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2016 14:13
17.06.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2016 14:18 - Vstupná ponuka | 163 759,00 | € | Cena bez DPH |
17.06.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 147 330,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: