37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
00612791
UNOMED spol. s r. o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Premicath centrálny venózny katéter neonatologický, Vygon 1261.206
premicath, CVK, neonatológia
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Premicath centrálny venózny katéter neonatologický, Vygon 1261.206
|
|
---|---|
Funkcia |
mikrokatéter k parenterálnej výžive, i.v. terapii v neonatológii určený k dlhodobému zavedeniu |
určený pre deti s hmotnosťou menšou ako 800 gr. |
vhodný pre periférne zavedenie do centrálnej venóznej žily |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dľžka | cm | 20 | ||
priming objem | ml | 0,07 | ||
prietok ml/min | ml | 1,0 | ||
vnútorný priemer | mm | 0,17 | ||
vonkajší priemer | mm | 0,36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | PUR |
RTG kontrast | áno |
typ | soft |
katéter | markery po 1 cm |
stylet | áno, kovový mandrén |
fixačné krídelká | nie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
b) miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy, |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo , číslo objednávky, ŠUKL kód, šarža |
d) ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa, |
e) kupujúci pripúšťa dodanie vo forme inovácie tovaru pri súčasnom dodržaní všetkých dohodnutých podmienok. |
3. Platobné podmienky: |
Kupujúci uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis. |
d) v prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľa, je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by kupujúcemu v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli, |
5. Dodávateľ predloží kupujúcemu v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ súťaž na adresu kupujúceho, v lehote najneskôr do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy nasledovné doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch (ak dodávateľ nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám Vyhlásenie nepredkladá). Uchádzač vo vyhlásení uvedie: |
- podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, |
- navrhovaných dodávateľov, |
- čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
e) Ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne): |
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, |
- názov ponúkaného tovaru, |
- ŠUKL kód ponúkaného tovaru, |
- mernú jednotku ponúkaného tovaru, |
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sadzbu DPH, |
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
28.06.2016 11:08
10,00 ks
360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2016 11:03
17.06.2016 11:08
17.06.2016 11:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2016 14:02 - Vstupná ponuka | 360,00 | € | Cena s DPH |
17.06.2016 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 358,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: