• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2016 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2016 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2016 10:55

Detail zákazky Z201614999

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2016 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2016 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2016 10:55

Základné údaje

Z201614999

OF-89245

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2497278

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

31322271

DECS CONSULTING, spol. s r.o.

Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartovací stroj typ A

skartovače

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovací stroj typ A
Funkcia
skartovanie dokumentov, CD nosičov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač na kolieskach ks 1
výkon W 1000
šírka vstupu mm 400
kapacita (počet súčasne skartovaných listov 80g/m2 ks 20
rýchlosť skartovania m/s 0,12
objem odpadovej nádoby l 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ rezu priečny na častice maximálne 4x40 mm
tepelná ochrana proti prehriatiu áno
tlačidlo spätného chodu áno
vypnutie pri plnej nádobe a otvorených dvierkach áno
prevádzkové vlastnosti skartovanie papierových dokumentov, kancelárskych spiniek, CD nosičov a kreditných kariet
pohodlné vyprázdňovanie odpadovej nádoby áno
rozmery skartovača v milimetroch maximálne, VxŠxH: 1200x800x800
doplnky 2 ks odpadové vrecia, mazací olej min. 300 ml.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť požiadavku navstup motorového vozidla s ŠPZ vozidla, menom a číslom OP zamestnanca dodávateľa.
2.Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy , ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, minimálne v rozsahu: typ stroja, opis jeho technických parametrov.
3.Dodávateľ je povinný predložiť k tovaru vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie naposudzovanie zhody.
4.Dodávateľ je povinný dodať nový, nerepasovaný stroj.
5.Dodávateľ je povinný spolu so strojom dodať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty
7.Vrátane dopravy na miesto plnenia.
8.Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5. a 6. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2016 10:00 — 29.07.2016 10:00

1,00 ks

1 666,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.06.2016 09:25

20.06.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 13
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2016 15:16 - Vstupná ponuka 1 388,32 € Cena bez DPH
14.06.2016 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 1 388,32 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS