• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2016 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2016 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2016 10:50

Detail zákazky Z201614838

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2016 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2016 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2016 10:50

Základné údaje

Z201614838

OF-89078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2503967

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

00603783

NESS Slovensko, a.s.

Galvaniho 15/C, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade hardvéru a Support výrobcu pre McAfee Next Generation Firewall (Forcepoint NGFW)

sieťové zariadenie, podpora

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Tovar, Služba

7. Počítačové a súvisiace služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade hardvéru a Support výrobcu pre McAfee Next Generation Firewall (Forcepoint NGFW)
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie hardvéru - upgrade produktov McAfee Firewalls Enterprise (Forcepoint Sidewinder) a predĺženie podpory výrobcu McAfee Gold Support alebo ekvivalent Forcepoint pre produkty McAfee Next Generation Firewall (Forcepoint NGFW), ktoré sú predmetom tejto zákazky. Pod pojmom "upgrade" sa v tejto zákazke rozumie zlepšenie/vylepšenie hardvéru (tovaru) produktov spoločnosti McAfee, ktoré verejný obstarávateľ prevádzkuje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. MFE (Forcepoint) NGF 1065 Appliance, AC power, AV, IPS modul - tovar ks 4
2. 8 Port RJ45 Ethernet Module - tovar ks 4
3. MFE (Forcepoint) NGF 1065 1Yr Support+HW warranty do 31.12.2018 - služba ks 4
4. HW záruka pre 8 port Ethernet modul 1Yr Support+RMA do 31.12.18 - služba ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný dodať nové nerepasované zariadenia.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (najmä doprava tovaru do miesta plnenia, odstraňovanie chýb v záručnej dobe, oprava v záručnej dobe, náhradné diely, servisné práce) spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien.
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO 9001:2000, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa.
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu/e platného/ých potvrdenia/í od spoločnosti Intel Security nie staršie ako 1 rok, že je certifikovaný na úrovni Premier (GOLD) Partner alebo Elite (PLATINUM) Partner pre oblasť Network Defense alebo Network Security alebo Forcepoint ekvivalent pre oblasť Network Security s oprávnením predaja na produkty McAfee (Forcepoint).
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného potvrdenia, ktoré ho oprávňuje na predaj alebo distribúciu dodávaných zariadení na území Slovenskej republiky alebo Českej republiky.
7. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. V prípade zmien uvedených informácií musia byť Objednávateľovi doručené formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred ich vykonaním.
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých plní predmet tejto zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy, vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov, a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa.
9. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť potvrdenie od výrobcu dodávaných zariadení alebo čestné prehlásenie, že pre dodaný tovar sú platné všeobecné podmienky o poskytovaní služieb podpory a štandardnej záruky výrobcu (podľa bodu 99) a že sa pre zariadenia, ktorým sa predlžuje technická podpora automaticky predlžuje záruka o dĺžku poskytovania podpory výrobcu s tými istými podmienkami poskytovania služieb podpory a štandardnej záruky výrobcu.
10. Dodávateľ je povinný do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb dodávateľa zodpovedných za plnenie zmluvy.
11. Objednávateľ predloží v lehote najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy dodávateľovi zoznam kontaktných osôb objednávateľa zodpovedných za plnenie zmluvy.
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty.
13. Vrátane dopravy do miesta plnenia.
14. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 a 12 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
Názov Upresnenie
15. Všeobecné podmienky poskytovania služieb a štandardnej záruky výrobcu:
a) doba odstránenia poruchy najneskôr nasledujúci pracovný deň (Next Busines Day) od jej uznania výrobcom
b) neobmedzená 24x7 telefonická podpora vykonávaná kvalifikovanými zamestnancami výrobcu
c) neobmedzená 24x7 podpora poskytovaná prostredníctvom internetového prístupu (Web)
d) neobmedzená 24x7 podpora prostredníctvom emailu
e) bezplatné poskytovanie opravných balíčkov (patchov) a minoritné a majoritné aktualizácie pre produkty výrobcu
f) poskytovanie informácií o najnovších zmenách a verziách produktov
g) poskytovanie informácií o zmenách v poskytovaní a prístupe k technickej podpore týkajúce sa Objednávateľa
h) bezplatný prístup k databáze dokumentov popisujúcich riešenie známych technických problémov produktov
i) bezplatný prístup k detailným informáciám o poskytovaní technickej podpory
j) bezplatný prístup k informáciám o ukončení podpory (EOL statement)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.10.2016 10:00 — 15.11.2016 10:00

1,00 sada

122 423,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.06.2016 12:17

24.06.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 593
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2016 09:50 - Vstupná ponuka 118 751,00 € Cena bez DPH
24.06.2016 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 118 751,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS