30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Obstaranie serverov pre systém Lotus Notes
servery
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obstaranie serverov pre systém Lotus Notes
|
|
---|---|
Funkcia |
Servery pre systém Lotus Notes |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Server typ I | ks | 2 | ||
2. Server typ I - servisné služby | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Server typ I | |
1.1 CPU (centrálne riadiace jednotky) | minimálne 2 procesorová pätica, osadená 1 procesorom, procesor musí byť preukázateľne schopný dosiahnuť výkon aspoň 9900 bodov podľa testu PassMark - CPU Mark napr. Intel Xeon E5-2620 v3 |
1.2 RAM | 32 GB (2x16GB) s taktovacou frekvenciou minimalne 1600 Mhz, Registered DIMM |
1.3 VGA | integrovaná VGA karta s rozlíšením minimálne 1024 x 800 bodov |
1.4 DISK | 8 x SAS 12Gb/s SSD hot swap s minimálnou kapacitou 900 GB |
1.5 HW radič RAID | radič SAS 12GB/s s podporou RAID 0, 1, 1+0, 5, 6 s vyrovnávacou pamäťou veľkosti minimálne 512 MB, pričom vyrovnávacia pamäť musí byť zálohovaná |
1.6 Optická mechanika | DVD-RW mechanika |
1.7 LAN | minimálne 4 LAN porty RJ-45 s komunikačnou rýchlosťou minimálne 1Gb/s a 1x management port RJ-45 s komunikačnou rýchlosťou minimálne 100Mb/s |
1.8 Rozhrania | minimálne 3x PCIe G2,minimálne 4x USB port, pričom aspoň jeden sa musí nachádzať na prednej aj zadnej strane serveru |
1.9 Napájacie zdroje | minimálne 2 vzájomne redundantné hot swap napájacie zdroje, max 450W |
1.10 Ventilátory | minimálne 2 vzájomne redundantné hot swap ventilátory |
1.11 HW manažment | možnosť diaľkovej správy servera cez sieť LAN prostredníctvom bezpečnej komunikácie s podporou SSL - požadujeme najmä vlastnosti vzdialená grafická konzola a podporou virtual CD/DVD/USB/floppy - |
1.11 | - grafická konzola musí umožňovať neprerušované pripojenie ľubovoľnej časovej dĺžky |
1.12 Prevedenie | rack mount s výškou maximálne 2U,konštrukcia servera musí obsahovať zariadenie pre ochranu a vedenie káblov vedúcich zo zadnej časti servera,konštrukcia servera musí umožňovať jeho inštaláciu |
1.12 | do technologického stojanu bez použitia nástrojov,server musí byť zložený výhradne z komponentov certifikovaných výrobcom servera ako podporované príslušenstvo |
1.13 Certifikáty | ISO certifikát výrobcu, vyhlásenie o zhode CE, RoHs, GS, CB, WEEE |
1.14 Podporované operačné systémy | Microsoft Windows Server 2012 R2 |
2. Server typ I - servisné služby | |
2.1 Servisné služby - Záručný servis | 4 roky, časové pokrytie 9x5, so zaručeným odstránením závady najneskôr nasledujúci pracovný deň od jej nahlásenia, všetky náklady spojené so záručným servisom znáša uchádzač |
2.2 Servisné služby - Pozáručný servis | 2 roky, časové pokrytie 9x5, so zaručeným odstránením závady najneskôr nasledujúci pracovný deň od jej nahlásenia, všetky náklady spojené s pozáručným servisom znáša uchádzač s výnimkou ceny za |
2.2 | náhradný diel |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy min. v rozsahu uvedenom v bode 1 Server typ I technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
3. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy min. v rozsahu uvedenom v bode 2 osobných požiadaviek na plnenie dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný Server typ I. zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet doplnený o dátové hárky (produktové listy) ponúknutých zariadení, z bežne dostupných zdrojov overiteľné aj cez stránku výrobcu do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
5. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi najmä nasledovné doklady a certifikáty týkajúce sa serverov uvedených pod položkou č. 1: potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je certifikovaný predajca tovaru uvedeného v bode 1 technickej špecifikácie predmetu zákazky; potvrdenie dodávateľa, že je certifikovaným servisným partnerom výrobcu dodávaného tovaru uvedeného v bode 1 technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
7. Potvrdenie dodávateľa, že je servisným partnerom výrobcu predloží dodávateľ v jednom z týchto vyhotovení: vo forme kópie certifikátu alebo dodaním internetovej adresy na sídle výrobcu, na ktorej bude možné overiť požadovanú úroveň partnerstva alebo dodaním papierovej formy - listu, v ktorom výrobca deklaruje požadovanú partnerskú úroveň dodávateľa. |
8. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi nasledovné certifikáty: Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001, Certifikát systému environmentálneho manažmentu napr. podľa STN EN ISO 14001 a Certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií napr. podľa STN EN ISO 27001. |
9. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatné funkčné vzorky predmetu zmluvy do 6 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie dodávateľovi. |
10. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
11. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmetu plnenia po dodaní a protokolárnom odovzdaní predmetu zákazky. |
12. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
13. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam oprávnených osôb zodpovedných za plnenie zmluvy pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy a to do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
14. Zmena oprávnenej osoby/osôb musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
15. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. |
16. Zmeny uvedených informácií podľa bodu 10 musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovníci alebo osoby prostredníctvom ktorých plní predmet zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
18. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. |
19. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa, najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
20. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach a adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení služieb v zmysle zmluvy. |
21. Zmeny uvedených informácií podľa bodu 15 musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa, najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
22. Objednávateľ sa zaväzuje, že zamestnanci dodávateľa budú pre účinné plnenie zmluvy v objekte objednávateľa vybavení oprávnením pre vstup alebo objednávateľ zaistí sprevádzanie pracovníkov dodávateľa. |
23. Dodávateľ pri dodaní predmetu zmluvy, protokolárne odovzdá tovar poverenému zástupcovi objednávateľa odovzdávacím protokolom. Súčasťou odovzdávacieho protokolu budú špecifikácie konfigurácie a počet jednotlivých druhov dodaného tovaru, dátum dodania tovaru, mená a podpisy poverených zástupcov dodávateľa i objednávateľa a zoznam výrobných, resp. sériových čísel umožňujúcich jednoznačnú identifikáciu dodaného tovaru. |
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak nebude spĺňať minimálne parametre špecifikované v časti "Technické vlastnosti" zmluvy. |
25. Záručná doba na servery uvedené pod položkou č. 1 je 4 roky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať pozáručný servis na servery uvedené pod položkou č. 1 v trvaní 2 roky po skončení záručnej doby. |
26. Počas záručnej doby zabezpečí dodávateľ odstránenie poruchy na tovare - servis alebo tovar vymení za nový bezchybný v lehote najneskôr nasledujúci pracovný deň od jej nahlásenia oprávnenou osobou podľa bodu 13 osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy na telefónnom čísle, faxovom čísle, elektronickou poštou alebo písomne podľa bodu 10 osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy. |
27. V prípade, že požiadavka objednávateľa na vykonanie servisu bola dodávateľom prijatá v pracovný deň pred 7:30 h, je začiatok lehoty na odstránenie poruchy na tovare stanovený na 7:30 h tohto istého pracovného dňa. |
28. V prípade, že požiadavka objednávateľa na vykonanie servisu bola dodávateľom prijatá v pracovný deň po 16:30 h, je začiatok lehoty na odstránenie poruchy na tovare stanovený na 7:30 h nasledujúceho pracovného dňa. |
29. V prípade, že požiadavka objednávateľa na vykonanie servisu bola dodávateľom prijatá v deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, je začiatok lehoty na odstránenie poruchy na tovare stanovený na 7:30 h nasledujúceho pracovného dňa. |
30. Dodávateľ bude pri poskytovaní servisných služieb používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, ako obsahuje predmet zákazky počas celej doby poskytovania servisných služieb. |
31. Všetky náklady spojené s poskytovaním servisu pre servery (ďalej len "súbor zariadení") počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) bude na vlastnú ťarchu znášať dodávateľ. |
32. Náklady na náhradné diely použité dodávateľom pri poskytovaní servisu pre súbor zariadení po skončení záručnej doby súboru zariadení sú hradené objednávateľom. Cena za náhradné diely bude určovaná v súlade s štandardným cenníkom náhradných dielov dodávateľa, ktorý dodávateľ predloží objednávateľovi na potvrdenie najneskôr 3 mesiace pred skončením záručnej doby súboru zariadení. Cenník náhradných dielov je dodávateľ povinný aktualizovať, tak aby mal objednávateľ k dispozícii aktuálne ceny náhradných dielov, najneskôr však každé 3 mesiace od poslednej aktualizácie. |
33. Všetky ostatné náklady spojené s poskytovaním servisu pre súbor zariadení po skončení záručnej doby súboru zariadení znáša dodávateľ s výnikou uvedenou v bode 27 osobitných požiadaviek na plnenie. |
34. Porušenie povinností v zmysle bodov 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 a 33 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
DISK (bod 1.4) | Konštrukcia diskov musí umožňovať veľké množstvo zápisových operácií (technológia SLC, eMLC, alebo iná ekvivalentná) |
HW manažment (bod 1.11) | súčasťou dodávky musia byť aj časovo neobmedzené licencie a dodatočné HW komponenty ak sú potrebné |
Podporované operačné systémy (bod 1.14) | Dodávka serveru neobsahuje operačný systém |
Servisné služby - Záručný servis (bod 2.1) | Pri SSD diskoch sa do záručných opráv zahrňuje aj prípad ich nefunkčnosti z dôvodu dosiahnutia maximálneho množstva zápisov. 9x5 (9 hodín počas pracovných dní) |
Servisné služby - Pozáručný servis (bod 2.2) | 9x5 (9 hodín počas pracovných dní) |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2016 10:00 — 31.08.2016 10:00
1,00 sada
29 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 10:19
20.06.2016 10:00
20.06.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 09:27 - Vstupná ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
20.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 681,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: