00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46670751
Synerta Transport s.r.o.
Grösslingova 50, Bratislava, 81109, SVK
Preprava osôb počas festivalu v dňoch 4. - 11. júla 2016
preprava
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Preprava osôb počas festivalu v dňoch 4. - 11. júla 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb počas festivalu v dňoch 4.-11. júla 2016 z Nitry do lokalít výjazdových vystúpení. |
2. Prenájom 2 dopravných prostriedkov s vodičom. |
3. Vek použitých vozidiel neprekročí 13 rokov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb – vozidlo 1 | osoba | 15 | ||
2. Počet prepravovaných osôb – vozidlo 2 | osoba | 49 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasy vozidla 1 | Dátum/ predpokladaná doba dopravy v hodinách vrátane státia |
1.1. Nitra mesto (kyvadlová doprava) | 5.7.2016/4,5 hodiny |
1.2. Nitra – Trenčianske Teplice a späť | 6.7.2016/9,5 hodiny |
1.3. Nitra – Podhorany pri Nitre a späť | 8.7.2016/ 4,5 hodiny |
1.4. Nitra – Malá Lehota (okres Žarnovica) a späť | 9.7.2016/ 13 hodín |
2. Trasy vozidla 2 | Dátum/ predpokladaná doba dopravy v hodinách vrátane státia |
2.1. Nitra – Záhorská Bystrica a späť | 4.7.2016/ 7 hodín |
2.2. Nitra mesto (kyvadlová doprava) | 4.7.2016, 5.7.2016, 6.7.2016, 7.7.2016/ 24,5 hodín |
2.3. Nitra – Nové Sady a späť | 5.7.2016/ 7 hodín |
2.4. Nitra – Malá Lehota (okres Žarnovica) a späť | 9.7.2016/ 13 hodín |
3. Termíny | v dňoch 4.-11. júla 2016, budú spresnené v objednávke |
4. Presnú adresu miesta odchodu a príchodu spresní kontaktná osoba objednávateľa. | |
5. Požaduje sa výborný technický stav dopravných prostriedkov, čisté a upratané dopravné prostriedky s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien jednotlivých trás vozidla 1 a vozidla 2 s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.3. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.4. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.5. typ a špecifikáciu dopravných prostriedkov použitých na prepravu, |
1.6. navrhované trasy s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.7. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku od 1 do 3 hod. |
6. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorových vozidiel. |
7. Vozidlá musia mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. |
8. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Nitra, Drážovská 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.07.2016 00:00 — 11.07.2016 23:29
1,00 súbor
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 09:39
16.06.2016 09:40
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2016 09:39 - Vstupná ponuka | 2 277,60 | € | Cena s DPH |
16.06.2016 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 277,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: