• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2016 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2016 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2016 09:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2016 09:15

Detail zákazky Z201614785

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2016 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2016 08:58
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2016 09:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2016 09:15

Základné údaje

Z201614785

OF-88695

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2497290

Objednávateľ

42355818

Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb

Továrenská 7, Bratislava - Staré Mesto, 82855, SVK

Dodávateľ

36488925

Balsam, s.r.o.

Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná zdravotná služba.

pracovná zdravotná služba,

  • 85100000-0 - Zdravotnícke služby
  • 85147000-1 - Podnikové zdravotné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

25. Zdravotnícke a sociálne služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná zdravotná služba.
Funkcia
Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby (ďalej len "PZS") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 355/2007") a vyhláškou Ministerstva zdravotníctva č. 208/2014 o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet zamestnancov spolu (v mestách Bratislava, Nitra, Trnava, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Prešov) v kategórii 1. a 2. osoba 145 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ v rámci PZS počas trvania zmluvného vzťahu
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov,
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie,
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika,
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík,
e) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia,
f) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri:
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia,
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať,
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii,
g) zúčastňuje sa na:
1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska,
2. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou,
3. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov,
4. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu,
h) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii,
i) upozorňuje zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z legislatívy v danej oblasti,
j) odporúča opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti PZS,
k) vypracuje potrebnú dokumentáciu a priebežne ju aktualizuje,
l) vypracuje návrhy potrebných interných riadiacich aktov, ktoré v prípade legislatívnych zmien a zmien nahlásených objednávateľom priebežne aktualizuje,
m) poskytne aktuálny cenník výkonu lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci - osobitne pre prácu vo výškach a prácu so zobrazovacími jednotkami
n) spolupracuje s poskytovateľom služby BOZP a Komisiou BOZP Objednávateľa
o) zabezpečuje výkon preventívnych lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci (na pracoviskách Objednávateľa v mestách Bratislava, Nitra, Trnava, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Prešov)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v mestách Bratislava, Nitra, Trnava, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Prešov)
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť objednávateľovi kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámiť objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu, na ktorý bude poukazovaná cena za službu.
Požaduje sa, aby Dodávateľ poskytoval službu najmä v súlade so zákonom 124/2006, zákonom 355/2007 a vyhláškou Ministerstva zdravotníctva SR č. 208/2014 o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť, a v súlade ostatnými všeobecne záväznými predpismi vzťahujúcimi sa na plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa (všetkých jeho pracovísk) zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu PZS a aktualizovať systém PZS Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi.
Dodávateľ sa zaväzuje vhodným spôsobom upozorniť Objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení Dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby.
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá preukázateľne vznikla Objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri plnenia podľa zmluvy.
Dodávateľovi bude uhrádzaná cena za službu mesačne (doba poskytovania služby je 24 mesiacov - cena za mesiac je 1/24 z ceny za zákazku ako celok).
Dodávateľ vystaví faktúru s výkazom vykonaných činností za každý mesiac najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých jeho priestorov.
Objednávateľ oznámi Dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PZS najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je Objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, Dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.07.2016 09:00 — 30.06.2018 09:01

1,00 celý predmet zákazky (24 mesiacov)

neuvedené

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2016 11:23

20.06.2016 08:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 78
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2016 08:46 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
20.06.2016 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 11 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS