42355818
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Továrenská 7, Bratislava - Staré Mesto, 82855, SVK
36488925
Balsam, s.r.o.
Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK
Pracovná zdravotná služba.
pracovná zdravotná služba,
Služba
25. Zdravotnícke a sociálne služby
1. Pracovná zdravotná služba.
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby (ďalej len "PZS") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 355/2007") a vyhláškou Ministerstva zdravotníctva č. 208/2014 o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov spolu (v mestách Bratislava, Nitra, Trnava, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Prešov) v kategórii 1. a 2. | osoba | 145 | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ v rámci PZS | počas trvania zmluvného vzťahu |
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov, | |
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, | |
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, | |
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, | |
e) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, | |
f) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri: | |
1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, | |
2. ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, | |
3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, | |
g) zúčastňuje sa na: | |
1. vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, | |
2. rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, | |
3. organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, | |
4. organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu, | |
h) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii, | |
i) upozorňuje zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z legislatívy v danej oblasti, | |
j) odporúča opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti PZS, | |
k) vypracuje potrebnú dokumentáciu a priebežne ju aktualizuje, | |
l) vypracuje návrhy potrebných interných riadiacich aktov, ktoré v prípade legislatívnych zmien a zmien nahlásených objednávateľom priebežne aktualizuje, | |
m) poskytne aktuálny cenník výkonu lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci - osobitne pre prácu vo výškach a prácu so zobrazovacími jednotkami | |
n) spolupracuje s poskytovateľom služby BOZP a Komisiou BOZP Objednávateľa | |
o) zabezpečuje výkon preventívnych lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci (na pracoviskách Objednávateľa v mestách Bratislava, Nitra, Trnava, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Prešov) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v mestách Bratislava, Nitra, Trnava, Banská Bystrica, Žilina, Košice, Prešov) |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť objednávateľovi kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámiť objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu, na ktorý bude poukazovaná cena za službu. |
Požaduje sa, aby Dodávateľ poskytoval službu najmä v súlade so zákonom 124/2006, zákonom 355/2007 a vyhláškou Ministerstva zdravotníctva SR č. 208/2014 o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť, a v súlade ostatnými všeobecne záväznými predpismi vzťahujúcimi sa na plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa (všetkých jeho pracovísk) zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu PZS a aktualizovať systém PZS Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
Dodávateľ sa zaväzuje vhodným spôsobom upozorniť Objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení Dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá preukázateľne vznikla Objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri plnenia podľa zmluvy. |
Dodávateľovi bude uhrádzaná cena za službu mesačne (doba poskytovania služby je 24 mesiacov - cena za mesiac je 1/24 z ceny za zákazku ako celok). |
Dodávateľ vystaví faktúru s výkazom vykonaných činností za každý mesiac najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých jeho priestorov. |
Objednávateľ oznámi Dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PZS najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je Objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, Dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Slovenská republika
01.07.2016 09:00 — 30.06.2018 09:01
1,00 celý predmet zákazky (24 mesiacov)
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2016 11:23
20.06.2016 08:58
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2016 08:46 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
20.06.2016 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: