00160865
Gymnázium Ľudovíta Štúra
Hronská 1467/3, Zvolen, 96049, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zdravotné poukážky
Poukážky, dodanie zdravotných poukážok
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Zdravotné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotná poukážka slúžiaca na zabezpečenie všestrannej zdravotnej starostlivosti zamestnancov, ktorá prispieva k udržiavaniu dobrého zdravotného stavu zamestnancov a zároveň ich efektívne motivuje, |
Zdravotná poukážka je platná v širokej sietí zdravotníckych zariadení a lekární, čo umožňuje zamestnancom vybrať si pre nich najvhodnejšiu zdravotnú starostlivosť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota poukážky | € | 2 | ||
2. Nominálna hodnota poukážky | € | 5 | ||
3. Nominálna hodnota poukážky | € | 10 | ||
4. Počet šekových knižiek | ks | 50 | 120 | |
5. Celková nominálna hodnota zdravotných poukážok | € | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6. Zdravotná poukážka musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
7. Zdravotná poukážka musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
8. Zdravotná poukážka musí obsahovať | Rok platnosti |
9. Zdravotná poukážka musí obsahovať | Nominálnu hodnotu poukážky |
10. Zdravotná poukážka musí obsahovať | Číselný a čiarový kód |
11. Doba platnosti zdravotných poukážok | Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané |
Názov |
Celková cena za zdravotnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty zdravotnej poukážky v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb všestrannej zdravotnej starostlivosti zamestnancov, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty zdravotnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VP% = (((CCPZ - CNHZP) : CNHZP) : 1,2) × 100. |
CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CNHZP - Celková nominálna hodnota zdravotných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHZP = Technická špecifikácia predmetu zákazky bod č. 5. Celková nominálna hodnota zdravotných poukážok ) |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo zdravotných poukážok zabalených v šekových knižkách riadne a včas na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie zdravotných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky. |
Počet šekových knižiek a nominálna hodnota poukážok v šekových knižkách je určená ako predpokladaná hodnota a bude zo strany objednávateľa upresnená v čiastkových objednávkach. Dodávateľ je po dohode s odberateľom oprávnený dodať aj poukážky iných nominálnych hodnôt ako sú definované v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávku na dodanie zdravotných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky e-mailom, alebo inou elektronickou formou. Počet objednávok počas platnosti zmluvy nebude väčší ako 3. |
Celková cena fakturovaná za dodané zdravotné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z celkovej nominálnej hodnoty objednaných zdravotných poukážok (CNHOZP) |
2. z výšky provízie v eurách vypočítanej podľa vzorca VP = VP% / 100 * CNHOZP |
3. z DPH z výšky provízie v eurách, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo zdravotných poukážok podľa čiastkových objednávok . |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené zdravotné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných zdravotných poukážok. |
Objednávateľ má právo nepoužité zdravotné poukážky vrátiť dodávateľovi do 31.januára nasludujúceho roku po roku vydania poukážok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých zdravotných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Hronská 1467/3, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
27.06.2016 10:30 — 31.10.2016 08:52
1,00 zákazka
2 486,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 09:12
16.06.2016 10:00
16.06.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2016 09:33 - Vstupná ponuka | 2 486,40 | € | Cena s DPH |
15.06.2016 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 486,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: