• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2016 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2016 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2016 10:00

Detail zákazky Z201614775

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2016 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2016 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2016 10:00

Základné údaje

Z201614775

OF-89221

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2494319

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky eur 3,5
počet stravných poukážok v nominálnej hodnote 3,50 EUR ks 48700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena celkom - musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia
Cena celkom - je cena za všetky stravovacie poukážky, dodané do sídla objednávateľa , vrátane všetkých ostatných nákladov dodávateľa, t.z. cena ktorú zaplatí objednávateľ za splnenie celého objemu zákazky
Dodávateľ do piatich dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravovacích zariadení, ktoré akceptujú jeho stravné poukážky v Mestskej časti Bratislava - Staré Mesto, nepredloženie zoznamu je dôvodom na okamžité ukončenie zmluvy
Stravovacie zariadenia sa musia nachádzať v mestskej časti Bratislava-Staré Mesto poskytujúcich obedové menu s celoročnou prevádzkou v zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača, akceptujúcich stravné poukážky dodávateľa
Stravné poukážky sú balené v samostatných obálkach po 20 ks
Dodávateľ sa zaväzuje počas účinnosti zmluvy na základe písomných objednávok, dodávať do sídla objednávateľa stravné poukážky, vždy jedenkrát mesačne v lehote dvoch pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa a odovzdať predmet dodávky zamestnancovi oprávnenému v mene objednávateľa dodávku prevziať
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi
Dodané stravné poukážky musia byť platné a použiteľné v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom boli dodané
Stravné poukážky dodané v mesiaci december musia byť platné a použiteľné aj v nasledujúcom kalendárnom roku
V prípade, že dodávka nebude spĺňať požiadavky vyplývajúce zo zmluvy a z objednávky a objednávateľ uvedenú skutočnosť zistí až po prevzatí dodávky, je oprávnený celu dodávku vrátiť dodávateľovi
Objednávateľ tak musí spraviť bez zbytočného odkladu, po tom ako túto skutočnosť zistí. Dodávateľ je povinný bezplatne doručiť novú dodávku najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa vrátenia vadnej dodávky
Objednávateľ je oprávnený stravné poukážky, ktoré v danom mesiaci nevyužil, vrátiť dodávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje takéto nespotrebované stravovacie poukážky spätne prevziať, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravovacích poukážok
Objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi aj stravné poukážky, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný tieto prevziať a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravných poukážok, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravných poukážok
Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravných poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto stravné poukážky za platné
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky ostatné poplatky ostanú nezmenené
V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota- 2 mesiace - od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená, alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2016 08:42 — 31.08.2017 08:43

48 700,00 ks

172 764,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2016 08:46

16.06.2016 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2016 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 521
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2016 09:35 - Vstupná ponuka 172 764,22 € Cena s DPH
14.06.2016 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 170 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS