Z201614772
OF-88974
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Preprava osôb autobusom v termíne 25.08.2016 až 28.08.2016 na festival
preprava
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Preprava osôb autobusom v termíne 25.08.2016 až 28.08.2016 na festival
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava 30 osôb s batožinou z Nitry cez Bratislavu a Brno do Strakoníc (ČR) a späť, vrátane presunov počas pobytu v Strakoniciach v termíne 25.08.2016 až 28.08.2016. |
2. Prenájom dopravného prostriedku so šoférom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 30 | ||
2. Predpokladaný počet kilometrov Nitra - Bratislava - Brno - Strakonice (ČR) a späť | km | 914 | ||
3. Predpokladaný počet kilometrov počas presunov v Strakoniciach | km | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Termín | 25.08.2016 - 28.08.2016 |
2. Trasa 25.08.2016 | Nitra - Bratislava - Brno - Strakonice |
3. Predpokladaný odchod z Nitry dňa 25.08.2016 | 9.00 hod |
4. Trasa 28.08.2016 | Strakonice - Brno - Bratislava - Nitra |
5. Predpokladaný príchod do Nitry dňa 28.08.2016 | 23.59 hod |
6. Počas pobytu v Strakoniciach bude dopravný prostriedok aj so šoférom využitý. | |
7. Strava (raňajky, obed, večera) ako aj ubytovanie pre šoféra sú zabezpečené počas celého pobytu na náklady organizátora festivalu. | - výdavky na stravu a ubytovanie pre šoféra nie sú zahrnuté v zmluvnej cene dodávateľa. |
8. Presný čas odchodu a príchodu bude uvedený v objednávke. | |
9. Presná adresa miesta odchodu a príchodu bude uvedená v objednávke. | |
10. Požaduje sa výborný technický stav dopravného prostriedku, čistý a uprataný dopravný prostriedok, s klimatizáciou, funkčným vykurovaním a batožinovým priestorom na uloženie batožiny pre všetkých účastníkov prepravy mimo priestoru cestujúcich. | |
11. Dodávateľ poskytne dopravný prostriedok vybavený samostatným sklopným sedadlom pre každého účastníka prepravy, tónovanými sklami a záclonami. | |
12. Vek dopravného prostriedku neprekročí 10 rokov. | |
13. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie dopravného prostriedku. | |
14. Na dopravu môže byť použitý len dopravný prostriedok, ktorý má platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. Uplynutie platnosti kontroly nesmie nastať pred dobou ukončenia dopravy. | |
15. Dodávateľ zabezpečí, aby počas prepravy boli dodržiavané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy a na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny. | |
16. Dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie účastníkov dopravy mimo cestnej komunikácie. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.2. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.3. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.4. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.5. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.6. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii, |
1.7. rozpis jednotkovej ceny zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku od 1 do 3 hod. |
6. Dodávateľ, jeho zamestnanci aj obchodní partneri dodávateľa sú povinní v čase vykonávania služieb pre objednávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, zásady požiarnej a civilnej ochrany, ako aj zákaz požívania alkoholických a iných omamných látok pred a počas výkonu služieb. |
7. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam, počas pobytu a cestou späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady šoféra, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. V zmluvnej cene nie sú zahrnuté výdavky na stravu a ubytovanie šoféra. |
8. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
9. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy podľa skutočne prejazdených kilometrov, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
10. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa potvrdený rozsah poskytnutých služieb s uvedením jednotlivých trás prepravy a počtu prejazdených kilometrov. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať službu v celom rozsahu. Rozsah odobratej služby bude záležať od skutočne najazdených kilometrov, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
13. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 09:04
16.06.2016 09:20
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: