00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36008338
CHRIEN, spol. s r.o.
Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK
Mrazené hydinové mäso a mrazené vnútornosti
kuracie prsia mrazené, morčacie prsia mrazené, kuracie stehná mrazené, kuracie pečienky mrazené, hovädzie držky, bravčová pečeň
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mrazené hydinové mäso a mrazené vnútornosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Hydinové mäso mrazené a mrazené vnútornosti na prípravu pokrmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kačacie stehná kalibrované mrazené 250-300g | kg | 300 | ||
morčacie prsia mrazené | kg | 400 | ||
kuracie prsia mrazené | kg | 2200 | ||
kuracie pečienky mrazené | kg | 150 | ||
kuracie stehná kalibrované mrazené 220g | kg | 2500 | ||
kuracie trupy mrazené | kg | 300 | ||
kačacie prsia mrazené | kg | 300 | ||
hovädzie držky mrazené krájané | kg | 400 | ||
bravčová pečeň mrazená | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Morčacie, kačacie a kuracie prsia mrazené | nie solené, maximálny obsah vody 5% |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v priemere 1 až 2 krát do týždňa na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) do 48 hodín od uplatnenia danej objednávky. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie od 1.7.2016 do 31.12.2016. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru alebo ukončenie Rámcovej dohody. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) do 48 hodín od uplatnenia danej objednávky. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávku predmetu zákazky požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Mraziarenské výrobky musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona Národnej rady Slovenskej republiky o potravinách č. 152/1995 Z.z. |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kpl - kg - v zmysle bodu III. obj. formulára
23 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 09:54
17.06.2016 09:30
17.06.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2016 08:52 - Vstupná ponuka | 23 760,00 | € | Cena s DPH |
17.06.2016 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 446,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: