• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2016 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2016 11:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2016 11:50

Detail zákazky Z201614740

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2016 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2016 11:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2016 11:50

Základné údaje

Z201614740

OF-87254

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2494301

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

34655000

Ing. Branislav Kovaľ - BRAKON

Františkánske námestie 7188/6, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18221100-5 - Nepremokavé pláštenky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Pracovné ochranné oblečenie, rukavice, plášť do dažďa, ochranná zástera biela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pánske montérkové nohavice ks 30
2. Pánska montérková blúza ks 30
3. Ochranný plášť do dažďa s kapucňou ks 10
4. Ochranné rukavice pár 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Pánske nohavice s náprsenkou, zdvojené kolená, predné vakové vrecká, náprsné vrecko na zips, bočné vrecko na meter a na mobil, pás v zadnej časti do gumy. Materiál : Keper 100% bavlna 260 g/m2, Farba sivá s červenými doplnkami, Veľkosť 46-68
2.1 Blúza pánska, odopínacie rukávy do manžety, kryté zapínanie, vrecko na mobil, pás na gumu. Materiál : Keper 100% bavlna 260 g/m2; Farba sivá s červenými doplnkami; Veľkosť 46-68
3.1 Ochranný plášť s kapucňou, prelepenými švíkmi, v praktickom balení. Materiál : 100% polyester/PVC; Veľkosť M-3XL; Farba : modrá, zelená
4.1 Celokožené rukavice bez podšívky zo štiepanej bravčovej kože a s pruženkou na zápästí. Materiál : bravčová koža; Veľkosť 9 a 10,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tabuľka veľkostí podľa EN 340.
Zoznam veľkostí zo zákazky bude predložený po uzavretí zmluvy.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien s DPH, podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Termín dodania: do 7 pracovných dní od obdržania objednávky.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

810,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2016 08:09

16.06.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2016 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2016 08:43 - Vstupná ponuka 804,00 € Cena s DPH
16.06.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 798,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS