31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
36346985
KRAIN, s.r.o.
Opatovská 655/41, Trenčín, 91101, SVK
tlač plagátov A0
tlač plagátov, plagát
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. tlač plagátov A0
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač plagátov A0 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plagát A0 | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A0 |
Rozmer - šírka | 841mm |
Rozmer - výška | 1 189mm |
Typ papiera | médium papier plagátový, pololesklý - 135g |
Farebnosť | 4 + 0, CMYK |
Tlačové podklady | pdf, e-mailom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
Objednávateľ vyžaduje dodržanie kvality papiera, farebnosť, orez. |
Objednávateľ vyžaduje opravu chybnej tlače do 2 pracovných dní. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade dodania nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače, odstúpiť od zmluvy. |
Konečná cena obsahuje všetky náklady od tlače až po dodanie plagátov. |
Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky fakturovať sankciu vo výške 0,5% z ceny zákazky a to do 5 dni od dodania predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Víťazný dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy zápis v Registri konečných užívateľov výhod, inak zmluva nenadobudne účinnosť vôbec. |
Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.06.2016 11:40
8,00 ks
101,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2016 08:36
14.06.2016 09:30
15.06.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.06.2016 08:59 - Vstupná ponuka | 96,00 | € | Cena s DPH |
14.06.2016 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 90,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: