35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
45420165
WEXIM TRUCK s.r.o.
Štítnická 23, Rožňava, 04801, SVK
Servis a oprava porúch zametacích nadstavieb Kurta Z6
Oprava, servis, zamietacie nadstavby, Kurta Z6
Služba
1. Opravy a údržba
1. Servis a oprava porúch zametacích nadstavieb Kurta Z6
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie služby – vykonávanie servisných úkonov po odpracovaní predpísaných počtov motohodín a vykonávanie opráv porúch obojstranných zametacích nadstavieb Kurta Z6 . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné pracovné úkony zametacích nadstavieb KURTA Z6 (body 1-14) | ks | 72 | ||
1.Garančná prehliadka | ks | 12 | ||
2.Výmena ložísk ventilátora | ks | 2 | ||
3.Výmena obežného kolesa ventilátora | ks | 2 | ||
4.Výmena púzdier valcovej kefy | ks | 10 | ||
5.Výmena vzduchového rozvádzača | ks | 2 | ||
6.Výmena bočných gúm | ks | 5 | ||
7.Výmena gúm klapky | ks | 5 | ||
8.Výmena lamiel, ložísk a tesnenia spojky | ks | 2 | ||
9.Výmena dosky L zametača | ks | 2 | ||
10.Cena pracovných úkonov za 1 Nh | Nh | 20 | ||
11.Výmena mechanickej prevodovky nadstavby | ks | 1 | ||
12.Výmena regulačného ventilu | ks | 4 | ||
13.Výmena pneumatického valca | ks | 4 | ||
14.Oprava kompresora | ks | 1 | ||
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné náhradné diely a kvapaliny ktoré je nutné meniť / dopĺňať v určitých intervaloch počas záruky(body 15-21) | ks | 1150 | ||
15. Palivový filter pomocného motora | ks | 10 | ||
16.Olejový filter pomocného motora | ks | 10 | ||
17.Vzduchový filter I. pomocného motora | ks | 10 | ||
18.Vzduchový filter II. pomocného motora | ks | 10 | ||
19.Filter CRA 21 | ks | 10 | ||
20.Motorový olej 15W40 | ks | 100 | ||
21.Hydraulický olej OHHM 46 | ks | 1000 | ||
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť diagnostiku(bod 22) | ks | 4 | ||
22. Diagnostika vozidla | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia nadstavby: | |
Druh: | Výmenná nadstavba špeciálna – zametacia nadstavba obojstranná |
Značka: | K Z |
Obchodný názov: | K Z |
Typ/ Variant/ Verzia: | Z / TK / 65M |
Pohon nadstavby: | pohon nadstavby je zabezpečovaný pomocným spaľovacím motorom s hydraulickým čerpadlom pre pohon turbíny. |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Použitie iba originálnych náhradných dielov. |
3. Čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov predloží úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných úkonov vykonaných oprav zametacej nadstavby (uvedených v bodoch 1. - 22.) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť doklad o vlastníctve servisnej dielne, resp. zmluvu alebo dohodu o prenájme servisnej dielne na celú dobu zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
8. Požaduje sa predložiť zoznam referencií poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce 3 roky t. j. 2013, 2014, 2015 doplnený opisom poskytovanej služby, identifikácie objednávateľa (obchodným menom, sídlom alebo miestom podnikania) menom kontaktnej osoby vr. tel. č. objednávateľa služby. |
9. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z.z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 3, 5, 6, 8 osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod. |
10. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
11. Výmena prevádzkových náplní a predsezónny servis do 3 dní od pristavenia vozidla v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu |
12. Ostatné servisné služby do 5 pracovných dní od pristavenia vozidla v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu |
13. Vykonanie diagnostiky chýb vozidla vykázaných palubným počítačom do 24 hodín od písomného nahlásenia (e-mail) na mieste určenom objednávateľom( prevádzkovateľom) vozidla. |
14. Prepravu vozidla do miesta plnenia zabezpečí objednávateľ. |
15. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ služby nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade pristavenia vozidla do opravárenských priestorov poskytovateľa pri oprávnených reklamáciách si objednávateľ bude účtovať oprávnené náklady za spotrebu PHM, cestovné a prípadne nocľažné vodiča. |
16. Odstránenie reklamovaných porúch do 5 pracovných dní odo dňa nahlásenia poruchy e - mailom poskytovateľovi. |
17. Záruka na vykonané opravy a pracovné úkony je 24 mesiacov. |
18. 2. Záruka na náhradné diely použité pri servisno – opravárenských prácach je 24 mesiacov. |
19. Jednotkové ceny opráv a servisných úkonov zametacej nadstavby vrátane materiálu a práce sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
20. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a, že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
21. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
22. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
23. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
24. Poskytovateľ zodpovedá za škody na zametacej nadstavbe preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách alebo úkonov a zaväzuje sa ich uhradiť. |
25. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
26. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané opravy alebo úkony nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
27. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
28. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
29. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
30. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
31. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
31 a.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov |
31 b.) nedodržanie doby plnenia |
31 c.) nedodržanie jednotkových cien |
31 d.) nepredloženie požadovaného dokladu -čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov |
31 e.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených generálnych opráv a úkonov (body 1 -22 ) |
31 f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznamu strojného a technického vybavenia dielne a uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne |
31 g.) nepredloženie požadovaného dokladu - doklad o vlastníctve servisnej dielne, resp. zmluvu alebo dohodu o prenájme servisnej dielne na celú dobu zákazky |
31 h.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam referencií poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce 3 roky |
31 i.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vrátane identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) |
31 j.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak sa bude predmet zákazky vykonávať v subdodávke |
31 k.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov |
31 l.) v prípade predloženia referencií, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
31 m.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
27.06.2016 13:10 — 27.06.2018 13:11
1 226,00 komplet (body 1-22) - práca, tovar, diagnostika
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2016 10:09
15.06.2016 13:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2016 13:09 - Vstupná ponuka | 21 800,00 | € | Cena bez DPH |
15.06.2016 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: