00893111
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier alebo ekvivalent
Kancelársky papier, použitie na laserovú tlač, kopírovanie, do multifunkčných zariadení, formát A4
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky papier alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do multifunkčných a rozmnožovacích zariadení, laserových tlačiarní a faxu, čiernobiela a farebná tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát (297 mm x 210 mm), | - | A4 | ||
Hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
Počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
Opacita/nepriehľadnosť | % | 100 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Požaduje sa, aby v okamihu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET Rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, v opakovaných dodávkach cca každé 2 mesiace. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Recyklovaný papier - NIE. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody doručí objednávateľovi jednotkovú cenu predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7,00 hod. do 14,00 hod. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie od uzatvorenia Rámcovej dohody do 31.12.2016 |
Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto Rámcovej dohody. Za podstatné porušenie sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu rámcovej dohody o 3 a viac dní. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
12
625,00 ks/balík
1 497,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2016 10:13
15.06.2016 10:01
15.06.2016 10:16
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2016 10:34 - Vstupná ponuka | 1 497,60 | € | Cena s DPH |
15.06.2016 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 463,05 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: