30845157
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK
31325734
SINEAL, spol. s r. o.
Kazanská 2, Bratislava, 81206, SVK
Komplexné polygrafické práce a služby
tlač výrobkov a rôznych príbuzných produktov, pozvánok, vizitiek, menu, diplomy, brozury, hl. papier, bulletine, poverenia, pozdravy, návratky
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Komplexné polygrafické práce a služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač a dodávka komplexného sortimentu tlačených výrobkov podľa zadania pre zabezpečenie chodu administratívnej agendy |
Ofsetová, digitálna tlač, slepotlač (hĺbkotlač), vypaľovanie, tlač na luxusný ručný papier, grafické návrhy, bigovanie, kníhviazačské práce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komplexné tlačiarenské práce a služby | RZ | 1 | ||
vizitka | ks | 50 | 10000 | |
pozvánka | ks | 100 | 10000 | |
odpovedná karta-návratky | ks | 100 | 10000 | |
špeciálne tlačoviny ručný papier | ks | 3 | 1000 | |
hlavičkový papier | ks | 100 | 10000 | |
obálka | ks | 100 | 10000 | |
menu | ks | 300 | 5000 | |
novoročenka | ks | 1000 | 10000 | |
príležitostné významné tlačoviny Pover ručný | ks | 1 | 1000 | |
brožúra | ks | 50 | 10000 | |
kalendár stolový | ks | 100 | 5000 | |
pohľadnice | ks | 100 | 5000 | |
kalendár nástenný | ks | 100 | 3000 | |
hospodárske tlačivá | ks | 100 | 2000 | |
knižné väzby, brožúry | ks | 10 | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát a rozmery požadovaného paiera | v zmysle STN EN 216, ISO2016, DIN 476 (A0-A10, B0-10, C0-C8) |
papier - plošná hmotnosť | papier-materiál do 200g/m2; kartón-materiál do 150g/m2-400g/m2; lepenka-materiál 250g/m2-4000g/m2 v závislosti od spôsobu výrobu a použitia |
povrchová úprava | s prírodným povrchom, hladený a natieraný, samoprepisovací papier, ručný, |
hrúbka | ofset 80-300g/m2, krieda 90-300g/m2, lepenka 250-500g/m2 |
formát a rozmery obálok | v zmysle ISO 269, DIN 678 (DL, C7-C3, B6-B4, E4) |
farebnosť tlače a potlač | PANTONE, CMYK (1/1, 2/0, 4/4, 5/5) |
knižné väzby, brožúry | V1, V2, V8 |
tlač | slepotlač (hĺbkotlač), ofsetová tlač, termografia, sieťotlač, digitálna tlač, priama tlač, pieskovanie, transfer |
grafické úpravy | príprava návrhov, digitalizácia dát, zlátenie, vypaľovanie |
druhy písma | TrueType Fonts; iné vlastné typy písma v digitalizovanej podobe |
Názov |
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa dopravu na miesto plnenia, ktoré je možné na základe oznámenia upresniť, vždy najneskôr 3 dni pred dodaním |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný cenový rozpis za jednotlivé položky bez DPH a s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Pre spracovanie a predloženie položkového cenníka objednávateľ predloží dodávateľovi existujúce vzorky propagačných materiálov s vlastnými existujúcimi grafickými návrhmi |
Objednávateľ upresní a oznámi dodávateľovi požiadavku na plnenie časti zmluvy - dodanie konkrétnych položiek, ich množstva a lehoty dodania najneskôr 3 dni pred ich dodaním |
Upresnenie požiadavky na dodanie požadovaných konkrétnych položiek, ich množstva a lehoty doručí objednávateľ elektronicky, listinnou formou poštou alebo telefonicky vždy najneskôr 24 hodín pred termínom plnenia (t.j. požaduje sa 24 hodinová reakčná schopnosť) |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie časti predmetu plnenia - určeného množstva konkrétnych, objednávateľom samostatne určených položiek a to po skutočnom dodaní a prevzatí tejto časti zákazky |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr 5 dní po uzavretí zmluvy |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - podľa aktuálnej potreby objednávateľa na základe samostatných objednávok |
Názov | Upresnenie |
Harmonogram dodania | Vždy max. 3 pracovné dni od zadania do tlače, pri brožúre dodanie max. 6 pracovných dní |
Podkladové materiály | Objednávateľ poskytne kompletné podklady v elektronickej podobe, prípadne dostupnou a konkrétnou vzorkou |
Predmet zákazky pozostáva | Z tlače propagačných materiálov, vrátane balenia, expedície a dodania na miesto plnenia (BA) |
Lehota dodania propagačných materiálov | Postupne v zmysle jednotlivých objednávok zadávateľa |
Kvalita služieb | Dodržanie TP, správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera/materiálu, farebnosti, tlače a orezu |
Oprava chybnej tlače | Do 48 hodín od vrátenia čiastkového plnenia zákazky |
Úhrada po dodaní tovaru a služby za čiastkové plnenie | Do 30 dní za konkrétne vyrobené, dodané a riadne prevzaté polžky podľa jednotlivých objednávok |
Zoznam kontaktných osôb dodávateľa a objednávateľa | meno, priezvisko, telef.číslo, mailový kontakt |
KP SR, Hodžovo nám. 1, 810 00 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 RD
20 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 13:24
17.06.2016 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2016 13:30 - Vstupná ponuka | 20 240,00 | € | Cena s DPH |
17.06.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 976,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: