00317195
Obec Domaniža
Domaniža 426, Domaniža, 01816, SVK
36645095
MIHI.sk, s.r.o.
Lichardova 200/13, Slovenská Ľupča, 97613, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier, použitie na laserovú tlač, kopírovanie, do multifunkčných zariadení, formát A4
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do multifunkčných a rozmnožovacích zariadení, laserových tlačiarní a faxu, čiernobiela a farebná tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát (297 mm x 210 mm), | - | A4 | ||
Hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
Počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
Opacita/nepriehľadnosť | % | 100 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Požaduje sa, aby v okamihu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET Rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, v opakovaných dodávkach cca každé 2 mesiace. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Recyklovaný papier - NIE. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody doručí objednávateľovi jednotkovú cenu predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7,00 hod. do 14,00 hod. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie od uzatvorenia Rámcovej dohody do 31.12.2016 |
Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto Rámcovej dohody. Za podstatné porušenie sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu rámcovej dohody o 3 a viac dní. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Domaniža 426, Domaniža, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
30,00 balík
90,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2016 14:21
14.06.2016 14:18
14.06.2016 14:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2016 10:17 - Vstupná ponuka | 90,00 | € | Cena s DPH |
14.06.2016 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 89,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: