Z201614311
OF-88919
zrušená
35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
Celková oprava čelnej prednej radlice
Generálna oprava, oprava, servis, čelná predná radlica
Služba
1. Opravy a údržba
1. Celková oprava čelnej prednej radlice
|
|
---|---|
Funkcia |
Celková oprava čelnej prednej radlice v počte 6 ks. Predmetom zákazky je zabezpečiť obnovu pôvodných funkčných vlastností čelných radlíc o celkovej šírke 3 500 mm z dôvodu hĺbkovej korózie nosných častí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné pracovné úkony na čelnej prednej radlice (body 1-8) | ks | 48 | ||
1. ) Výmena upínacej dosky | ks | 6 | ||
2.) Výmena nosných prvkov a ich ukotvenie k upínacej doske | ks | 6 | ||
3.) Výmena britov radlice | ks | 6 | ||
4.) Oprava hydraulického valca zdvihu radlice | ks | 6 | ||
5.) Oblúkový zachytávač snehu v hornej časti radlice zabraňujúci nadmernému presypu snehu na čelné okno vozidla | ks | 6 | ||
6.) Výmena oporných kolies radlice | ks | 6 | ||
7.) Lakovanie RAL 2011 – oranžová | ks | 6 | ||
8.) Krajné obrysové svetlá bielej a červenej farby | ks | 6 |
Názov |
1. Trvanie zmluvy do 31.12.2016 |
2. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek opravy čelnej prednej radlice (uvedených v bodoch 1-8) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť doklad o vlastníctve servisnej dielne, resp. zmluvu alebo dohodu o prenájme servisnej dielne na celú dobu zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť zoznam referencií poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce 3 roky t. j. 2013, 2014, 2015 doplnený opisom poskytovanej služby, identifikácie objednávateľa (obchodným menom, sídlom alebo miestom podnikania) menom kontaktnej osoby vr. tel. č. objednávateľa služby. |
7. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z.z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 3, 4, 6, osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Termín vykonania opráv: do 30 dní od pristavenia 1 ks radlice v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa. |
10. Prepravu radlice do miesta plnenie zabezpečí objednávateľ. |
11. Odstránenie reklamovaných porúch do 7 pracovných dní odo dňa nahlásenia poruchy e - mailom poskytovateľovi. |
12. Záruka na vykonané pracovné úkony je 24 mesiacov. |
13. Záruka na náhradné diely použité pri opravách je 24 mesiacov. |
14. Jednotkové ceny opravy čelnej prednej radlice vrátane materiálu a práce sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
15. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah opráv podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
16. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a, že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
17. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
18. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o odovzdaní a prevzatí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy . Doklad o odovzdaní a prevzatí diela potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
19. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
20. Poskytovateľ zodpovedá za škody na čelnej prednej radlici preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách alebo úkonov a zaväzuje sa ich uhradiť. |
21. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané opravy alebo úkony nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
22. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
23. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
24. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby potvrdeným oboma zmluvnými stranami, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
25. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť zhotoviteľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
26. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
26 a.) nedodržanie kvality poskytnutých opráv |
26 b.) nedodržanie doby plnenia |
26 c.) nedodržanie jednotkových cien |
26 d.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených opráv (body 1-8) |
26 e.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznamu strojného a technického vybavenia dielne a uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne |
26 f.) nepredloženie požadovaného dokladu - doklad o vlastníctve servisnej dielne, resp. zmluvu alebo dohodu o prenájme servisnej dielne na celú dobu zákazky |
28 g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam referencií poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce 3 roky |
28 h.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) |
28 i) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak sa bude predmet zákazky vykonávať v subdodávke |
28 j.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov |
28 l.) v prípade predloženia referencií, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
28 m.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
24.06.2016 13:06 — 30.12.2016 13:07
48,00 ks
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2016 09:50
14.06.2016 13:04
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: