Z201614257
OF-82448
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Odborná prehliadka a odborná skúška technologickej časti umývacej linky a ČOV
Odborná prehliadka a odborná skúška technologickej časti umývacej linky a ČOV
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborná prehliadka a odborná skúška technologickej časti umývacej linky a ČOV
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odbornej prehliadky a súvisiacich činností na umývacej linke pre osobné vozidlá typu ISTOBAL M9 a čistiarni odpadových vôd (ČOV). Súčasťou služby je aj vykonanie funkčnej skúšky. |
Cieľom služby je zistenie skutkového technického stavu zariadení a zabezpečenie ich ďalšej bezporuchovej prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odborná prehliadka umývacej linky typu ISTOBAL M9 | ks | 1 | ||
Odborná prehliadka ČOV | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odborná prehliadka umývacej linky typu ISTOBAL M9: | |
1. kontrola umývacích kief | áno |
2. kontrola a premazanie zdvihových mechanizmov | áno |
3. kontrola pojazdov | áno |
4. kontrola a upevnenie prívodov médií | áno |
5. kontrola, vyčistenie a nastavenie fotobuniek | áno |
6. kontrola a premazanie mechanických častí bočných kief | áno |
7. vyčistenie sitiek prívodov vody, kontrola tesnosti | áno |
8. vizuálna kontrola motorov a prevodoviek | áno |
9. kontrola a nastavenie indukčných spínačov | áno |
10. kontrola a vyčistenie vysúvania kolesových kief | áno |
11. kontrola tesnosti hydrauliky, pumpy, valcov, ventilov | áno |
12. výmena zdvihových remeňov strešnej kefy a sušiacej dýzy | áno |
13. funkčná skúška umývacej linky | áno |
14. protokol o odbornej prehliadke umývacej linky + revízna správa | áno |
Odborná prehliadka ČOV: | |
1. vizuálna kontrola všetkých potrubných spojov a vyčistenie potrubných systémov | áno |
2. vyčistenie zmiešavača | áno |
3. kontrola funkcie elektroventilov | áno |
4. kontrola tesnosti ventilov | áno |
5. kontrola funkcie dopravných a dávkovacích čerpadiel | áno |
6. kontrola a nastavenie chemického systému ČOV, vrátane dodržania predpísanej koncentrácie chemikálií | áno |
7. koagulačná a sedimentačná skúška a nastavenie dávkovania chémie | áno |
8. kontrola elektrosystému, vrátane hladinových sond | áno |
9. kontrola, prípadne nastavenie riadiacej počítačovej jednotky | áno |
10. výmena plávajúceho filtra | áno |
11. výmena sorpčného filtra | áno |
12. funkčná skúška ČOV | áno |
13. protokol o odbornej prehliadke ČOV + revízna správa | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Poskytovateľ vyhotoví a objednávateľovi predloží protokol o odbornej prehliadke a odbornej skúške zariadenia, ktorý bude obsahovať súpis chýb a nedostatkov, ktoré je potrebné odstrániť k dosiahnutiu plnej funkčnosti zariadenia a predpokladané náklady na opravu |
Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej objednávateľom. |
Poskytovateľ musí vlastniť doklad o odbornej spôsobilosti pracovníkov v elektrotechnike bez obmedzenia napätia podľa § 23 (samostatný elektrotechnik) vyhl. č.508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa poskytne službu. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,30 hod. |
Služba musí byť poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác poskytovateľa uvedená v tejto zmluve. |
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za poskytnutú službu po poskytnutí služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak poskytovateľ neposkytne službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do poskytnutia služby podľa zmluvných podmienok. |
Miesto poskytnutia služby: Bratislava. |
Dukelské kasárne, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
23.06.2016 07:00 — 29.07.2016 15:30
1,00 celok
1 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2016 09:19
13.06.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: