00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
46676601
STAR STORM s. r. o.
Sibírska 55, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83102, SVK
Priebežné zabezpečovanie sťahovacích služieb v rokoch 2016 a 2017
manipulácia s nákladom, sťahovanie, zabezpečovanie sťahovania, sťahovacie služby
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Priebežné zabezpečovanie sťahovacích služieb v rokoch 2016 a 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie sťahovacích prác, presuny kancelárskeho nábytku, zariadenia a bremien do 49 kg v rámci budovy objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Sťahovacie práce cez pracovný deň | deň/mesiac | 2 | 5 | |
2) Sťahovacie práce cez pracovný deň | hod./deň | 5 | 8 | |
3) Sťahovanie - počet pracovníkov denne | osoba/deň | 2 | 6 | |
4) Sťahovacie krabice naplnené zariadením kancelárií a spisovou agendou s hmotnosťou max. do 20 kg | ks | 100 | ||
5) Stôl malý, dĺžka do 120 cm, resp. okrúhly stôl s priemerom do 120 cm | ks | 100 | ||
6) Stôl stredný, dĺžka od 121 cm do 200 cm | ks | 21 | ||
7) Stôl veľký, dĺžka od 201 cm a atypický stôl | ks | 20 | ||
8) Kontajner k pracovnému stolu | ks | 120 | ||
9) Stolička pracovná, stolička rokovacia, kreslo | ks | 120 | ||
10) 2-kreslo, 3-kreslo, pohovka | ks | 30 | ||
11) Skriňa malá, výška do 90 cm | ks | 150 | ||
12) Skriňa stredná, výška od 91 cm do 150 cm | ks | 50 | ||
13) Skriňa vysoká od 151 cm | ks | 105 | ||
14) Predmety, ktoré sa nezmestia do krabice s hmotnosťou do 49 kg vrátane (chladničky, tlačiarne, kvetináče, mapy, tabule, mikrovlnky...) | ks | 50 |
Názov |
Sťahovacie práce budú vykonávané počas pracovného týždňa v čase od 8:00 hod. - 16:00 hod. podľa požiadaviek objednávateľa, maximálne 5 dní v mesiaci. |
Budova objednávateľa má 5 nadzemných podlaží a jedno podzemné podlažie. Počet schodov zo suterénu na posledné nadzemné podlažie je 142. |
Objednávateľ predpokladá, že sťahovacie práce budú realizované približne v rámci 47 schodov (cca 1/3 z celkového počtu schodov). |
Uvedené množstvá zariadení v kusoch sú približné, pričom objednávateľ nevie predpokladať koľko kusov zariadenia sa bude sťahovať cez koľko poschodí. |
Poskytovateľ je povinný do dvoch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný rozpočet. |
V rozpočte uvedie jednotkovú cenu, cenu celkom za počet ks pri položke a celkovú cenu za sťahovacie práce. |
Položkou sa rozumejú zariadenia uvedené vyššie v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" a to od riadku č. 4 (Sťahovacie krabice naplnené zariadením kancelárií a spisovou agendou s hmotnosťou max. do 20 kg) po riadok č. 14 (Predmety, ktoré sa nezmestia do krabice s hmotnosťou do 49 kg vrátane (chladničky, tlačiarne, kvetináče, mapy, tabule, mikrovlnky...)) |
Celkovo poskytovateľ ocení 11 položiek. |
Poskytovateľ poskytne svojich pracovníkov na výkon predmetu zmluvy do 24 hod. od doručenia objednávky. |
V prípade doručenia e-mailovej objednávky Poskytovateľovi, sa Poskytovateľ zaväzuje potvrdiť prijatie objednávky do 24 hodín od jej doručenia. |
Poskytovateľ zašle potvrdenie prijatia objednávky, na e-mailovú adresu, z ktorej mu objednávka bola odoslaná. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie služieb /plnenia podpisom písomného protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. |
Plnenie sa považuje za riadne vykonané, pokiaľ je vykonané včas, v opačnom prípade nie je poskytovateľ oprávnený vystaviť faktúru a objednávateľ nie je povinný uhradiť cenu za objednané služby. |
Poskytovateľ pri výkone sťahovacích prác bude mať po celú dobu trvania zmluvy kryté škody poistnou zmluvou Poskytovateľa o poistení zodpovednosti za prípadné škody spôsobené v súvislosti s výkonom predmetu tejto zmluvy. |
Najneskôr do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy Poskytovateľ preukáže, že má a zaväzuje sa, že v dobe trvania zmluvného vzťahu bude mať, platne uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody (majetku, osôb), súvisiacu s výkonom predmetu tejto zmluvy na poistnú sumu minimálne vo výške 15 000,00 EUR; na každú písomnú žiadosť Objednávateľa predloží o tejto skutočnosti hodnoverný dôkaz. |
Nepredloženie hodnoverného dôkazu podľa predchádzajúcej vety ani v lehote určenej Objednávateľom, zakladá právo Objednáva na odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt o osobe zodpovednej za riadne poskytnutie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
Poskytovateľ v súvislosti s výkonom predmetu tejto zmluvy zodpovedá v plnom rozsahu za poškodenie majetku Objednávateľa, jeho zamestnancov, za škodu, ktorú spôsobil akýmkoľvek tretím osobám a zaväzuje sa ju uhradiť. |
Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb nachádzajúcich sa na mieste plnenia pri realizovaní predmetu zmluvy. |
Objednávateľ pred začatím plnení z tejto zmluvy preukázateľne poučí Poskytovateľa o podmienkach BOZP a PO u Objednávateľa a tiež oboznámi s pravidlami systému riadenia prístupu a bezpečnosti u Objednávateľa; Poskytovateľ sa nimi zaväzuje riadiť a zabezpečiť ich dodržiavanie osobami podieľajúcimi sa na plnení zmluvy. |
Poskytovateľ nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa poveriť realizáciou predmetu zmluvy ani jej časti tretiu osobu. Ak Poskytovateľ použije na plnenie svojich záväzkov tretiu osobu s predchádzajúcim súhlasom Objednávateľa, Poskytovateľ zodpovedá v plnom rozsahu akoby záväzok plnil sám. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa. |
Mesačná fakturácia podľa skutočne odpracovaných hodín a počtu pracovníkov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
23 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2016 09:23
17.06.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2016 10:45 - Vstupná ponuka | 23 278,80 | € | Cena s DPH |
17.06.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: