Z201614210
OF-89040
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Dodávka bezkontaktných čipových kariet
bezkontakná čipová karta, inicializácia kľúčov, šifrovanie
Tovar
1. Dodávka bezkontaktných čipových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
preukaz študenta VŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kapacita pamäte čipu | kB | 8 | ||
Mifare DESFire EV1 8kB s vizuálom ISIC | ks | 2700 | ||
Mifare DESFire EV1 8kB bez potlače | ks | 1150 | ||
Mifare DESFire EV1 8kB s vizuálom ITIC | ks | 1000 | ||
Plastový obal pre kartu | ks | 4000 | ||
Elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty prvýkrát vydaného preukazu | ks | 2700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ karty | Mifare DESFire EV1 8kB |
Formát karty | podľa normy ISO 7816 |
Typ pamäte | s možnosťou zápisu |
Inicializácia čipu | podľa Metodického usmernenia MŠVVaŠ SR č. 16/2014 |
Funkcia čipu 1 | pripravený pre dopravné systémy dopravcov združených v systéme TRANSCARD |
Funkcia čipu 2 | administrácia a správa kľúčov |
Funkcia čipu 3 | pripravený pre knižnice na Slovensku (tzv. „knižničný pas“ ) |
Potlač karty | medzinárodnej študentskej karty ISIC a ITIC schválenej pre príslušný akademický rok Združením CKM SYTS |
Potlač karty | s aktuálnou validáciou karty |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa obchodný názov, značku a výrobcu ním dodávaných kariet. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa technickú špecifikáciu kariet a ich potlače. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní dodať kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie od Združenia CKM SYTS, že potlač dodávaných kariet je vyhovujúca. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní dodať kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie od Železničnej spoločnosti Slovensko a.s. , že dodávané karty sú správne naformátované a plne vyhovujú ich elektronickým systémom pre kontrolu cestujúcich. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa rozpis cien v štruktúre: názov položky, merná jednotka, množstvo, doba platnosti, cena za mernú jednotku bez DPH, cena za mernú jednotku s DPH, cena spolu bez DPH, cena spolu s DPH. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky. |
7. Nesplnenie povinnosti uvedených v bodoch 2, 3, 4, 5, 6 aj jednotlivo sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
8.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
8.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo overiť, či dodávateľom deklarované vlastnosti kariet zodpovedajú kvalitatívnym parametrom ním ponúkanej obchodnej značky a typu tovaru. |
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania,najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky. |
11. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.06.2016 15:00 — 01.07.2016 15:00
1,00 súbor
34 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 14:35
09.06.2016 15:00
09.06.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: