00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46670751
Synerta Transport s.r.o.
Grösslingova 50, Bratislava, 81109, SVK
Jednosmerná preprava osôb dňa 21.06.2016
preprava
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Jednosmerná preprava osôb dňa 21.06.2016
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Jednosmerná preprava osôb z Nitry do Krakowa (Poľsko) v termíne 21.06.2016. |
2. Dopravný prostriedok s batožinovým priestorom 8 x 50 litrový kufor. |
3. Prenájom dopravného prostriedku s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa | Nitra - Krakow (Poľsko) |
2. Termín | 21.06.2016 (utorok) |
3. Pristavenie dopravného prostriedku v Nitre na parkovisku objednávateľa, resp. jeho pracoviska | o 9:00 hod. |
4. Plánovaný príchod do Krakowa, Hotel Studencki Piast, ul. Piastowska 47, 30-067 Krakow, Poľsko | o 17:00 hod. |
5. Presná adresa miesta odchodu a príchodu bude uvedená v objednávke. | |
6. Presný čas odchodu a príchodu bude uvedený v objednávke. | |
7. Požaduje sa výborný technický stav vozidla, čisté a upratané motorové vozidlo, s klimatizáciou, s funkčným vykurovaním a batožinovým priestorom. | |
8. Vek dopravného prostriedku neprekročí 10 rokov. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.2. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.3. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.4. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.5. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.6. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy mikrobusu od 1 do 3 hod. |
6. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorového vozidla. |
7. Vozidlo musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. |
8. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Filozofická fakulta UKF v Nitre, Hodžova ul.1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
21.06.2016 09:00 — 21.06.2016 17:00
1,00 súbor
400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 14:20
09.06.2016 14:25
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2016 14:24 - Vstupná ponuka | 387,00 | € | Cena s DPH |
09.06.2016 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 387,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: