• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2016 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2016 11:43
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2016 12:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2016 12:35

Detail zákazky Z201614157

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2016 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2016 11:43
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2016 12:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2016 12:35

Základné údaje

Z201614157

OF-88804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2488060

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

36473685

IMUNA PHARM, a.s.

Jarková 269/17, Šarišské Michaľany, 08222, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky

Liečivo, roztok na infúziu

  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33621000-9 - Liečivá pre krv a krvotvorné orgány

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky
Funkcia
Liek slúži na liečbu pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ATC skupina B05AA01 ampulka 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lieková forma sol. inf. 1x100 ml / 20%
účinná látka Albumín
koncentrácia Human Albumin 20% je roztok, ktorý obsahuje 200 g/l proteínu, z ktorého minimálne 95% tvorí ľudský albumín. Jedna fľaša 100ml obsahuje: Albuminum humanum 20 g.
Human Albumin 20% má hyperonkotický účinok. Roztok obsahuje medzi 130 – 160 mmol/lsodíka a nie viac než 2 mmol/l draslíka.
výroba lieku je v súlade s ISO normami áno
príbalový leták je v slovenskom jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH.
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní dodávateľ predloží splnenie požadovaných parametrov v opisnom formulári a osobitných požiadavkách. V prípade nesplnenia ktoréhokoľvek kritéria sa toto bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a tým môže byť zmluva okamžite vypovedaná a zrušená ako celok.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne,bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkovú cenu za balenie bez DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme.
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2- mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 5 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť platné povolenie Ministerstva zdravotníctva SR na veľkodistribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena veľkodistributéra musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.07.2016 11:42 — 31.12.2016 11:42

30,00 ampulka

1 785,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.06.2016 11:44

10.06.2016 11:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2016 11:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 57
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2016 08:59 - Vstupná ponuka 1 785,00 € Cena bez DPH
10.06.2016 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 180,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS